{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt design af gallerierne
  • #2   25. apr 2012 Det er noget rigtigt lort, næsten alle de brugere der er på de gallerier der er skiftet er sure over det.

  • #3   25. apr 2012 Syntes det er forfærdeligt! ..
    Kattegalleri har fået det, heldigvis bruger jeg ikke den side så meget mere, men hold nu op en omgang lort! ...


  • #4   25. apr 2012 Jeg synes sgu det ser fedt ud, i hvert fald fra forsiden af. Glæder mig til det kommer på Baboom, så vi slipper for det her 90'er look.

  • #5   25. apr 2012 Syntes det er fedt ! endelig har de formået at lave et design, som er til at holde ud smiley Som Lolwut skriver - så slipper vi for 90'erne..

  • Dannie .
    Dannie . Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 197
    #6   25. apr 2012 Hvornår begynder de at udnytte noget mere af ens skærm billed???

  • #7   25. apr 2012 På hvilken måde er der 'noget lort' ?
    Syntes det ser ud til at fungere ganske udemærket og er let nok at finde rundt i.... (har brugt 5 min på det)


  • Manalishi
    Manalishi Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 74
    #8   25. apr 2012 De kan ikke udnytte skærme med høj opløsning, bruger stadig 1024 x xxxx (ser sgu ret tosset på en stor skærm ) og virker noget lansommere,
    Det positive er at man nu kan se belleder i højere opløsning, men der er masser af små fejl.



  • Dannie .
    Dannie . Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 197
    #9   25. apr 2012 Der er ligeså meget gråt i siderne, som den akutelle side. Det er lidt øv? køre 1900 x 1200.

  • Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #10   25. apr 2012 Folk græd os over Facebook's nye design. Når de har vænnet sig til det, er de glade igen - samme gælder Galleriernes nye design.

  • #11   25. apr 2012 Det er helt udemærket. Ja man skal lige vænne sig til at bruge det, og ja der er et par fejl hist og her, men det stadig nyt og man kan ikke undgå fejl i første omgang.

    Jeg kan nu godt lide det, ville dog foretrække en mørkere baggrund.


  • #12   25. apr 2012 Danni
    - Ikke alle bruger det nye facebook design endnu smiley
    Det hader jeg nemlig også! ...
    Sikke posivtiv jeg er i dag smiley


  • #13   25. apr 2012 syntes det er forvirrendne .. at kikke på . da det hele er pakket tæt sammen på hele siden ..

    man skal nok vænne sig til det .. men ville heller beholde det her smiley design som det er nu


  • Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
    #14   25. apr 2012 Jeg har vænnet mig til det nu og synes det er ok. Ja der er da en del der blev noget nyt-forskrækket, men de er ved at komme efter det nu. Det nytter ikke at pive og true med at melde sig ud. det er kommet for at blive.
    Man kan ikke tillade sig at brokke sig før tid eller sige det er noget lort, før man har prøvet det i praksis.

    Jeg gamle kone har svært ved at lære nyt sådan lige på en dag og skøjter lidt rundt endnu. men jeg kan lære det så kan i sq også. smiley


  • #15   25. apr 2012 er os begyndt og bruge det på de andre sider .. men syntes det her er det bedste .. hvis de lige have pæppet baggrunden lidt op .. syntes det er for meget på en gang .. men skal nok vænne sig til det .. (men ville heller beholde det gamle ) .. man ved hvad man har , smiley


Kommentér på:
Nyt design af gallerierne

Annonce