{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

KEN
KEN
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216

Paypal bic/iban {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom .. har vundet en aktion på ebay.co.uk . Jeg har lavet checkout hvor jeg kom til at skive et for lille beløb på som fragt, det skulle have været 17euro ikke 10 ..

problemet er så nu at jeg ikke kan sætte pengene ind til ham via paypal da han ingen paypal account har smiley

jeg har kun fået et iban/ bic nummer af ham ,, men det kan jeg ikke bruge til noget når jeg har paypal ?

det koster 120kr for at sætte pengene ind til ham via min bank. hvad kan man gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paypal bic/iban
  • KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

#1   7. mar 2012 jeg har sparnord netbank og de siger selv at man ikke kan sende penge til udlandet ..

det er på ebay de kalder det checkout når man har skevet fragtpris osv osv så mangler han kun og trykke godkend .. men der mangler 7euro før han ville det ..

• #2   7. mar 2012 Prøv payson.se, har ikke selv fået prøvet det endnu, men mener man kan sende en iban betaling via dem.

• #3   7. mar 2012 Jeg håber han har en god rating, ellers så ville jeg ikke betale via bankoverførsel... Du har ikke nogen køber forsikring på dit køb hvis han ikke sender.

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

#4   7. mar 2012 det har han og det tjekker jeg også sædvanligt .. smiley

Kommentér på:
Paypal bic/iban

Annonce