{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IPAD HJÆLP ??
  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   5. mar 2012 Glemte og sige det godt måtte være " Gratis " smiley Har hørt at der skulle være nogle programmer som kan sådan noget... Altså hvor man dowloader dem på sin pc og trækker dem over i I tunes.

• #2   5. mar 2012 Ja det kan man.. Men ikke lovligt.. og dermed ikke gratis smiley

• #4   5. mar 2012 Eller også installerer man SkyFire browseren, så har man flash.

• #6   5. mar 2012 Okay, jeg har kun hørt godt om den, men jeg har ikke selv erfaringer med den. Jeg har ikke noget at bruge flash til.

• #8   5. mar 2012 Moderator 1: Men Ipad duer kun til surfning af tekst sider.

AHHHHH ?.. Er da vidst en stærk overdrevelse smiley

• #10   5. mar 2012 Sjovt, for jeg bruger min iPad til ALT stort set smiley Mangler intet, fra den. flash er uddøende til mobiler enheder alligevel. Bruger dog min iMac stadig, til at arbejde fra.
    Men at sige at iPad kun dur til surfing og tekst er simpelthen mangel på kompetence inden for området!
    -

Hvis du vil se film på din ipad, så skal du jo have filmen først. Derefter kan du konvertere dem til Mp4, og kaste dem på ipadden via itunes.
    Hvordan du får fat i selve filmen, kan jo gøres lovligt (som koster penge) og ulovligt (som kan gøres gratis). Det er op til din egen samvittighed, og hvad du vil risikere.

• #14   6. mar 2012 Det er stadig forkert at sige den kun kan bruges til let surfing.
    Jeg bruger bla min ipad til: kode hjemmesider, laver / fremviser præsentationer, skriver referater, spiller, ser film, høre musik, styre min NAS, styre mine linux servere, bruger fjernskrivebord, laver noter, laver let billedbehandling, laver regneark, læser diverse bøger (e-bøger, hvilken den er KONGE til) overføre filer via diverse cloud løsninger, skyper, twitter, bruger facebook, bruger netbank, laver indkøbslister (som bliver sync med min og kærestens iphone ) kalenderstyring, både min private, mit job, min kærestes, og vores fælles kalender, opbevare visitkort (frem for at have dem i en mappe), videoopkald (via facetime, til alle apple enheder stort set), skriver beskeder, bruger ekstremt meget mail programmet...

Det er blot noget af det jeg bruger det til, dagligt. Udover det, er det alt det andet, som små sjove apps osv..
    Så at sige den ikke kan noget, eller kun er til let surfing, er simpelthen forkert. Jeg tror det er fordi DU ikke har fundet ud af at bruge den ordenligt smiley

Enig, den er mere "låst" end android tablet, men i mine øjne fungere den bedre, og er langt mere stabil. (og JO, jeg har haft android, det virkede bare ikke godt nok til mit brug)

• #16   6. mar 2012 hehe det var sjovt.. så folk køber pga markedsføringen?! smiley Der er ikke ret meget markedsføring fra apple selv, i forhold til andre producenter, så den må du længere ud på landet med. De har et stort brand, og mange kunder, fordi deres produkter virker, er fede at arbejde med og er stabile.! mere er der ikke i det.

• #18   6. mar 2012 Siger ham der blev generet bare trådstarter stillede et Applerelateret spørgsmål.

Stop nu bare med at trolle. Vi kan lide Apple og det kan du ikke. Og hvad så? Så lad den ligge der, og find en androidtråd at hjælpe til i, i stedet for at ødelægge denne.

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    sep 2009

#19   7. mar 2012 Troede jeg havde lavet et indlæg til at folk måske kunne hjælpe mig med at hente film !!!

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    sep 2009

#21   7. mar 2012 Tak for et brugbart svar...

• #22   8. mar 2012 Eller jailbreak den, så slipper du for at konvertere, og så har du en tablet der kan alt det android fanboys lovpriser, samtidig med du har en enhed der er meget pænere og hurtigere.

• #24   8. mar 2012 Android/iOS er en smagssag, dog bliver der ikke gjort meget plads til dem der kan lide Apple fra din side.

Men det er i princippet også ligegyldigt, essensen er at begge tablets kan nøjagtig det samme, så kan man købe den man bedst kan lide at bruge.

Og til Maria, hvis du jailbreaker den og installerer VLC player på den, skal du ikke tænke på at konvertere, den æder også HD film. Så skal du selv finde filmene og lægge over på den.

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    sep 2009

#25   8. mar 2012 Har netop " jailbreaket " den smiley I hvilket program henter jeg så film ???

• #26   8. mar 2012 du kan se den på iPadonlinemovie.com, der er der film og serier smiley
    Det kræver selvfølgelig net.

• #27   8. mar 2012 I Cydia, søg på VLC og installer det.

Der kan du lægge film over igennem via iTunes mener jeg, ellers kan du via iFile.

• #28   8. mar 2012 Eller jeg mener, stadig via iTunes gennem et andet program, så flytte den det rigtige sted hen via iFile, men det er den bøvlede måde.

Det nemmeste ville være at gøre det via iTunes hvis VLC dukker op der, det kan jeg ikke huske om den gør.

• #30   9. mar 2012 Den har flash support. Og det argument er det ringeste der findes, som om det er det eneste i køber en android telefon for.

Men lad hende nu have hendes iPad, ligesom vi lader dig have din android enhed, og så hjælp hvis du kan.

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    sep 2009

#31   10. mar 2012 Jeg takker og bukker smiley

• #32   10. mar 2012 Ingen årsag, lykkedes det?

• #34   12. mar 2012 Helt fair, så kan det være det synker ind hos dig.

• #36   12. mar 2012 Det er lidt sjovt du kalder det forkrøblet, og generelt snakker ned om Appleprodukters mangel på flash.

Sammenligner man en iPad i forhold til de forskellige Androidbaserede tabletenheder der er på markedet, er der måske to-tre enheder der kan hamle op med iPad, men i forhold til hvad, en milliard forskellige? Så fejlraten på den konto hos Android er helt oppe i, hvad jeg vil sige, 99% i forhold til at Apples iPads har ligget øverst lige siden den udkom.

Og her kommer du så med et vagt argument for at det er opreklameret, folk er fanboys, folk er gays der bare vil have Apple, at folk er faldet for Apples manipulation og blah blah, hvor sandheden ligger i, at Apple bare laver gode enheder. Og hvis du ikke tager mit ord for det, eller nogen andre i denne tråd, så se de titusinder af anmeldelser der findes på nettet. Som med garanti også har givet Androidtabletenheder gode anmeldelser, men det er da mærkeligt at Apple får gode karakterer hver gang, fra de største og mest troværdige sider og mennesker.

Folk køber ikke Apple fordi det er Apple. Folk køber det fordi det virker. De ser vennernes iPhone eller iPad og bliver begejstrede fordi de synes den er pisse smart, og så køber de selv en de viser til folk som bliver begejstrede, og så køber de en og så rulle lavinen.

Folk bruger ikke deres penge mod deres vilje, men overvejer (oftest) nøje hvad de smider et par tusinde efter, og du kan jo nemt regne ud at Apple ikke kan hjernevaske hele verden.

Og med hensyn til din elskede flash, som alle i Android fanboys lovpriser til skyerne, fordi det er det ENESTE argument i tror i kan banke Apple fanboys med, så er flash ved at uddø. Jep, jeg er ked af at briste din boble, men flash er på vej ud af markedet, og bliver erstattet af HTML5 og CSS3, som Apples mobile Safaribrowser kører nemt og smertefrit.

Så blev du bare ved med at tilbed noget der snart ikke findes mere, for når flash er død er jeg spændt på at se hvilke argumenter i tosser kommer med. Jeres enhed har større skærm, vejer mindre, giver større pik eller at den giver gode blæs.

• #37   12. mar 2012 Lad mig lige hurtigt tilkendegive at jeg sagtens ved der findes folk der køber Appleenheder som et statussymbol. Ligesom folk køber en stor VW eller BMW "offroader" når de i praksis kunne nøjes med en Fiat Punto.

• #39   12. mar 2012 Hvad bruger du flash til? Som du absolut ikke kunne undvære på en iPad hvis du var tvunget til at bruge sådan en?

Og som sagt, så kan en iPad sagtens køre flash. Så dit argument er dødt, bare indrøm det.

HTML5 er allerede langt inde i nettet, og er massivt ved at skubbe flash langt ud af markedet.

Det eneste du får ud af flash, er blinkende reklamer, lol. Så hvis du gerne vil se på dem, så hyg dig med din Androidenhed. Imens har jeg en Appleenhed som kører helt perfekt og flydende.

• #41   12. mar 2012 Ja, det kan jeg godt se man ikke kan med en iPad. Så må jeg hellere købe Android næste gang.

• #45   12. mar 2012 Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skal fortælle dig det, men en iPad og iPhone har flash support.

• #47   12. mar 2012 Skægt, jeg skulle faktisk til at nævne SkyFire.

Jeg bruger den ikke, og har ikke brugt den, for jeg har ikke behov for flash. Det gamle system har jeg forlængst lagt bag mig på mobilbasis. Dog kender jeg flere der bruger det, som er yderst tilfredse, og som har streamet masser af ting, bl.a. live fodbold.

At den så ikke lever op til din standard, udelukker ikke det faktum, at flash er tilgængeligt til Appleenheder.

Bliv du bare hængende i fortiden og hyg dig med flash, så surfer vi andre videre med fremtidens teknologier.

• #49   12. mar 2012 Haha så gør du det.

• #54   13. mar 2012 For mit vedkommende er det ikke fordi du sviner Apple, for jeg kan selv komme med de først 10 ting jeg synes der er plat ved dem.

Det er din ignorance jeg reagerer på.

Der er ingen forskel på Apple fanboys og Android fanboys, ud over hvordan den ene part diskuterer.

Kommentér på:
IPAD HJÆLP ??

Annonce