{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKAT
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #1   21. feb 2012 Der er fradrag at hente hvis du har lån til bil, hus, eller bare lån med renter. Kaldes rentefradrag. Der er fradrag at hente hvis man er medlem af fag forening og a-kasse. Ja der er egentlig utrolig meget. Fortæl hvad du ikke forstår, så kan det være det kan blive klarlagt lidt for dig smiley

• #2   21. feb 2012 Jeg har hverken bil eller hus smiley Har ikke lån overhovedet. Betaler kun for min fagforening og a-kasse, men går det ikke automatisk ind til skat altså medlemsskabet af min fagforening.og a-kassen? Der står noget om grøn check ved ikke hvad det er men kan da se at jeg har betalt 60.000 for det :| smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#3   21. feb 2012 Grøn check har jeg ikke selv lige hørt om men kan da læse mig frem til det her: (link fjernet)
    Hvis der er nogen der kan forklare dette nærmere, så tak smiley - de bliver udbetalt, og hvordan? hmm

Men hvad jeg kan læse så lyder det med de 60.000 da af mange mange penge

Men jo. Fagforening og A-kasse bliver automatisk indberettet, men kun når der optræder en ny opgørelse. Eksempelvis - du melder dig ind i september måned. Jamen så kan det først ses på din opgørelse fra årsskiftet af - med mindre du selv plotter det ind i forskudsopgørelsen. Hvis du ikke gør det så står du jo med noget overskydende som du vil få udbetalt smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#4   21. feb 2012 (link fjernet)

Der stod det. Men 60.000?? Ja der må jeg sgu sige pas. Det lyder lidt voldsomt smiley

• #5   21. feb 2012 Altså der står : Samle forskudsskat efter grøn check er beregnet til 66.854kr smiley .. jep syntes nu også at det lyder voldsomt da jeg ikke ved hvad det er for noget hehe smiley

• #6   21. feb 2012 Jeg har været medlem af både a kasse og fagforening og har aldrig selv indberettet noget ind smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #7   21. feb 2012 grønt chek er et fradrag du har fået i din forskudsskat .

• #8   21. feb 2012 Dvs de 66.854kr har jeg allerede fået smiley ?

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #9   21. feb 2012 det beløb er hvad de forventer at du skal betale i skat for 2012 efter dine fradrag er trukket fra

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #10   22. feb 2012 jeg tror ikke du helt har forstået det . forskuds skat er et beløb de har regnet sig frem til , du skal betale i skat . i det beløb har de taget højde for " grøn chek" som typisk er ca 1500 kr .

• #11   22. feb 2012 Nå okay tak for det smiley

Kommentér på:
SKAT

Annonce