{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

steffen j
steffen j
Tilmeldt:
29. jan 2007
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 54

permanent hårfjerning? {{forumTopicSubject}}

Hej har overvejet og få permanent hårfjerning, har læst en masse men ville gerne høre fra jer eller hvis i kender en der har fået lavet det om de er tilfreds med resultatet og om de har haft nogle bivirkninger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  permanent hårfjerning?
  • #1   16. feb 2012 Til at starte med, så husk på, at de forsvinder ikke ved bare en behandling... Der skal måske både 2-3 og 4 behandlinger til. Så det kan gå hen og blive ret bekosteligt.

  • steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 54
    #2   16. feb 2012 ja det ved jeg godt men nu er det heldigvis ikke så meget jeg skal ha fjernet men vil rigtig gerne høre om der er nogen der har prøvet det smiley

  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710
    #3   16. feb 2012 Det er fucking lamt man ikke bare kan få det fjernet lynhurtigt.. Hvor dum er ens krop når den ikke lige fatter at det er ufedt at være behåret som Chewbacca på ryggen?

  • #4   16. feb 2012 Anders

    Life sucks. Det ligger i generne hvor behåret man bliver... Jeg er selv en af dem med lidt her og der. smiley Dog er jeg ikke krakilsk med det, og er egentlig ret ligeglad med det. Jeg er mig selv, og det er der sgutte nogen der skal komme og ændre på.


  • #5   16. feb 2012 God tankegang Kim smiley !

Kommentér på:
permanent hårfjerning?

Annonce