{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.373 visninger | Oprettet:

karen J
karen J
Tilmeldt:
24. sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16

trimform {{forumTopicSubject}}

jeg har bare haft problemer med det sidste 5 kg.....hvem kender ikke til det:)
jeg prøvede triform hold da op hvor det virker.
Hvis i har brug for hjælp for at komme af med cellulite eller fedt depoter kontakt klinikken i silkeborg ........klinikken hedder klinik karisma
jeg har ikke tabt 5 kg men jeg har tabt i cm. jeg er så overrasket over at det hjælp:)

og ja det arbejder også med permanent hårfjerning.

Skriv her hvis i har prøvet det:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trimform
  • #1   30. mar 2009 Hvad er det? og er det dyrt?

  • #2   30. mar 2009 Ja hvad er det smiley ?

  • #3   30. mar 2009 http://www.trimform.dk/om_trimform.asp

    Fandt det på nettet smiley


  • #4   30. mar 2009 En maskine koster jo 4-5000
    Hvor meget koster sådan en behandling, og hvor lang tid tog et ca. ?


  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #5   30. mar 2009 Det er lidt ligesom bailine men bedre og billigere.
    ved hjælp af impulser træner man musklerne og derfor taber du fedtet, mange gange sker det at når man er på kur så taber man muskler og hvis man ingen muskler har så kan man heller ikke tabe fedtet.
    hvis man taber 1 kg på vægten så er det jo bare 1 kg, men taber du 1 kg fedt så går det flere kjole str ned.

    jeg syntes ikke det er dyrt når man ser resultatet,
    1 gang koster det 200kr
    5x 900kr
    10x1500kr

    og hun er rigtig sød man kan altid få ekstra tid hos dem dvs du betaler for 35 min så giver hun 45 min hvis man altså har lyst.


  • #6   30. mar 2009 tror sq lig jeg springer over
    får nok strøm når jeg sætter fingerene på et elhegn smiley
    og vil jeg ha fuld effekt af det pisser jeg på det smiley


  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #7   30. mar 2009 den maskine der koster 4-5000 kr er til hjemmebrug men den det har på klinikken er stærker og flere områder kan behandles.

    jeg kan godt forstå man er lidt skeptisk, det skal man også være, det skader da ikke at prøve det en gang:)


  • #8   30. mar 2009 Bare dyrt synes jeg og betale 19700 for at tabe 5 kg. og selvfølgelig cm.

  • #9   30. mar 2009 Ellers ville jeg gerne have prøvet det smiley
    Sys bare ikke lige mit budget rækker til det.


  • #10   30. mar 2009 Hvor godt virker det.. for det lyder næsten for godt til at være sandt.. hvor ligger det i silkeborg? og hvor meget har du tabt i kjolestørrelse og hvor mange gange?

  • #11   30. mar 2009 Trimform i Tønder hos fitness key Jernbanegade 2, 6270. Der koster 10 behandlinger 1000kr smiley Det er en fantastisk opfindelse. Min fedtprocent faldt med 4 da jeg var i behandling. Det er virkelig noget der virker smiley

  • #12   30. mar 2009 Maskinen kan også lave muskelopbyggende behandlinger og ja, den vej igennem taber du også fedt. Jeg ved ikke om det findes i vejle. Men prøv da at søge på nettet smiley

  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #13   30. mar 2009 jeg tabte mig 5 cm ved taljen og det er meget på kun 4 gange.
    hun har klinik i søndergade 17 1sal 33121314
    hun er den eneste der også sælger sugekopper mod cellulite.


  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #14   30. mar 2009 i Silkeborg

  • #15   30. mar 2009 Line J : Det virker meget forskelligt på folk. Det virker bedst hvis du samtidig træner og spiser varieret. Jeg har en veninde som tabte 35 cm på 20 behandlinger.

  • #16   30. mar 2009 karen J - Betalte du virkelig så mange penge for det?
    1 gang koster det 200kr
    5x 900kr
    10x1500kr
    Det er = 19700 kr.


  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #17   30. mar 2009 jeg må så sige at jeg spiste som jeg plejede, dvs chokolade og helt almindelig mad, i ved pasta brød osv.
    men jeg tabte mig alligevel.
    Karen som er behandleren i silkeborg hun er så sød hun giver altid ekstra tid det er der ikke så mange der gøre, deres maskine stopper når der er gået 24 min.


  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #18   30. mar 2009 nej hvis du vil have 10 behandlinger så koster det 1900kr

  • #19   30. mar 2009 B4DIT.. Hvordan får du det til 19700??

  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #20   30. mar 2009 det ved jeg heller ikke.:)

  • #21   30. mar 2009 Gøkhan J: Ja det virker rent faktisk smiley

    Karen J: Nogle behøver heller ikke spise anderledes end de plejer, men effekten af det vil naturligves blive større smiley Sådan vil det jo altid være.

    B4ndit: Hvor bor du henne?


  • #22   30. mar 2009 Nårh okay så er jeg med. Havde misforstået det og troede det var pr. behandlig. Altså - (200kr)+(5x 900kr)+(10x1500kr) = 19700. Men nu er jeg med. hehe Så lyder det billigt smiley

  • #23   30. mar 2009 Nej bor på lolland.
    Er der noget omkring lolland falster/sydsjælland?


  • #24   30. mar 2009 det kunne i hvert fald være fedt hvis det rent fakrisk virkede på mig.. men jeg er en af de uheldige der nærmest tager 5 kg på bare ved at kigge på en flødekage.. så det kræver nok at jeg spiser sundt og dyrker en masse motion...

    Men tror jeg vil besøge hende i den her ude og se med en tid..

    Kan man se noget efter 1 gang??


  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #25   30. mar 2009 det ved jeg ikke.

  • #26   30. mar 2009 Nej Line J. Du kan først begynde at mærke forskellen ved 3.-5. behandling. Men husk det er individuelt hvordan det virker smiley

  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #27   30. mar 2009 efter første gang har du en dejlig fornemmelse fordi jeg kunne mærke det i ballerne i tre dage:) ja gi hende et kald og bestil en tid:)

  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #28   30. mar 2009 Mikael R:
    jeg er en person der arbejder 75 timer om ugen og træner fast 1 time om dagen, så tro mig jeg får bevæget mig NOK. men en kvinde krop er bygget lidt anderledes end jeres, min mand skal bare spise lidt grønnere så har han tabt sig, jeg skal gøre meget mere for at se lidt virkning, derfor er det fedt at man kan træne punkt træning ved hjælp af trimform


  • #29   30. mar 2009 Karen J

    STOP, lige der.
    Du kan ikke punktforbrænde, lige gyldigt hvilken træningsmetode du bruger.
    Og sådan er det bare..


    Derudover holder jeg med Mikael R
    Enten ned i fitnesscenteret, eller en løbetur i naturen er bedre for kroppen og giver bedre kondition samtidig..
    Hvem vil have en veltrænet krop hvis man ikke kan løbe 100 meter ?


  • #30   30. mar 2009 Hvordan kan det lade sig gøre at tabe sig punktvis med hjælp af strøm? Det er jo stik mod alle "regler" inden for fitness verdenen!

    Vil gerne have en forklaring, for det lyder virkelig i hegnet, og som en eller anden TVSHOP!


  • #31   30. mar 2009 Kasper D
    Når du sender spænding ind i en muskel vil den trække sig sammen og give stort set det samme som når du træner.
    Eneste forskel er at du her kun for små "stød" og ikke de seje træk som man normalt ville ved trænning, og det kræver derfor langt flere "gentagelser" for at opnå det samme.



  • #32   30. mar 2009 Jamen fordi man træner, falder ens BF ikke. Det kommer jo igen an på, hva man Spiser. Så kan stadig ikke se hvordan den skal cutte nogle centimener på taljen osv.



  • #33   30. mar 2009 Kasper D
    Som det også står tidligere giver det også et mere synligt resultat hvis du ændrer dine kostvaner..

    Du kan jo sagtens tabe dig, og sænke din fedtprocent i kroppen, så længe du forbrænder mere energi end du hiver indenbords )


  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #34   30. mar 2009 jeg er ikke uenige med de, som påpeger at det er mere effektiv træning, at løbe timevis i skov og mark end at benytte elektronisk træning, men erfaring viser, at dette er noget som store grupper af mennesker aldrig kommer til at gøre.



  • #35   30. mar 2009 JF: Total enig.

    Men kan bare ikke se hvorfor man skal rive sådan noget strøm ibrug, når man "blot" kan spise mindre end kroppen har brug for, så skal man nok tabe sig, også de steder hvor man synes man er lidt for rund. Kan ikke se, hvorfor man skal ha strøm til at stimulerer sine muskler, og dermed tabe fedt?! Det giver ingen mening, det er imo det samme som dem der siger, at man kan omdanne fedt til muskler! Det kan man jo heller ikke.


  • karen J
    karen J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #36   30. mar 2009 hvis du spiser mindre så taber du muskler og ved hjælp af trimform træner du din muskler og taber kun fedt.

  • #37   30. mar 2009 Hvis du får nok proteiner så er det begrænset hvor meget muskel du taber. Når man ligger i kcal underskud, og træner sammentidigt, så kan man godt tabe muskel.

  • #38   30. mar 2009 Så det giver imo stadig ingen mening.

  • #39   30. mar 2009 Karen J
    STOP, lige der, igen..
    Du taber ikke din muskelmasse blot fordi du spiser mindre, så længe du spiser rigtigt.. Det er satme en dygtig sælger der har fået dig til at hoppe på det pjat der.

    For samme pris kunne du få et medlemsskab til et fitnesscenter, og hvis du burger 45 min på et løbebånd istedet for på en briks med elektroder på røven, vil din krop, din kondition og din vægt allesammen have det langt bedre.
    - AND THAT'S A FACT!

    Kasper D
    Ideén med at omdanne fedt til muskler er jo i teorien god nok, men det er ikke helt det der sker smiley
    Det man gør er jo at forbrænde fedt, og opbygger muskler bagved dit fedtlag. så man "bytter" fedtet ud med muskler, men man har ikke omdannet noget som helst smiley


  • #40   30. mar 2009 Faktum er at det virker folkens. Der er ingen der siger det er bedre end at træne. Jeg træner/løber ved siden af. Og cellulite fx. er svært at komme af med ved almindelig styrketræning og løb. Så på den måde er den en god opfindelse.
    Men den kan mange ting og der er set fine resultater. Så stop dog med at udtale jer om noget I ikke ved noget om smiley


  • #41   30. mar 2009 Sussanne C
    Hvordan ved du at den virker hvis du også løber og træner ved siden af ?
    Det var da et urimeligt dårligt eksempel at hive frem.


  • #42   30. mar 2009 Nej, det er det da bestemt ikke.. Min fedtprocent faldt med 4% da jeg begyndte at bruge maskinen. Og inden da havde jeg trænet i 2år. Plus det cellulite som jeg har på baglårene forsvandt.
    Det beviser da bare at du forbrænder fedt og den strammer op..
    Jeg har haft rigtig mange mennesker i trim og mange af dem har ikke været aktiv ved siden af og den har givet resultater. Jeg siger bare at de bedste resultater opnås, hvis man er aktiv ved siden af. Det kommer jo an på hvad folk forventer af den. Fx er det godt hvis du er igang med at tabe dig, så kan den stramme huden op så den følger med smiley


  • #43   30. mar 2009 Nu hvor det er sådan et "mirakel" produkt/middel, hvorfor er det så alle bruger tonsvis af timer, sved og tårer nede i fitness for at blive slanke, når man blot kan bruge sådan en stød maskine?

    Det er fup, det er ren TVSHOP IMO. Tror ikke på det før der kommer noget dokumentation på bordet fra pålidelige sites/boards - dvs. ingen fanboys med egne erfaringer eller sælgere af produktet .

    GOGOGO. .


  • #44   31. mar 2009 Kasper D

    TAK! Endelig en der forstår sig en smule på kropstræning og lign.

    Susanne C
    Der findes ingen smutveje til at blive slank, veltrænet og i god kondition.
    That's a fact of life.. Det ville pludselig gøre Mr. Fitness til en skod konkurrence der skulle skifte navn til "Mr. I Can Spend Several Hours Getting Electrified A Day"


  • Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #45   18. feb 2017 Vil lige sige at jeg har stor erfaring med trimform og bailine, og det virker bare!! Typisk mænd der udtaler sig om noget de ikke ved en skid om. Jeg er en af de heldige som har en maskine til hjemme brug! (kan godt se tråden er temmelig gammel)

  • Emma G
    Emma G Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Svar: 12
    #46   8. aug 2018 Slankepiller Thermacuts - http://track.thermacuts.com/product/ThermaCuts/?uid=2484&sid=511&pid=115&bid=advandec Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Thermacuts . Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.

Kommentér på:
trimform

Annonce