{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Hvad Fanden sker der for det her bazoom lort {{forumTopicSubject}}

jeg syntes sku det er for klamt at man ikke kan få sine penge igen hos scootergalleri når man har betalt 29kr for at blive vip og sætter 1stk ciao 2stk pocket bike til bytte med et sæt højtalere som et plus i byttehandlen og bliver derefter frosset... jeg ved godt at et sæt højtalere ikke er scooter relateret men det er de andre ting sku da... for ellers burde man jo nok få slettet alt hvad der har med de gamle jernknallerter som fx puck maxi,yamaha 4gear osv at gøre.... for de har da intet med scootere at gøre.....

ellers så se dog at få lavet et knallertgalleri hvor man også må bytte med andre ting..

og helt ærligt hvis i selv havde en knallert som i ville bytte
til noget andet ville det bedste sted at prøve jo nok der hvor folk søger efter scootere men måske har noget andet de vil bytte med.... tror i ikke..... Jeg ved ved......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad Fanden sker der for det her bazoom lort
  • #1   13. feb 2012 Hvis det er bytte og det indeholder vare som ikk hører til galleriet ska du lave annoncen herinde.. Og det koster endda gratis..

• #2   13. feb 2012 Du laver selv fejlen..det er 29kr..Dit liv går ikke under makker smiley

• #4   13. feb 2012 brian: kan du så forklare mig hvad en yamaha 4gear er for noget?? er det en scooter NEJ så burde den jo nok ikke være der inde..eller en pocket bike eller alle de crossere der er der inde??

Stig: nej men det pisser mig af at de ikke fatter at folk der kigger efter en knallert/scooter 70% af tiden kigger på sg i stedet for baboom

Henrik: vil bare ud med det.. håber måske på at tingene kan blive bedre med tiden..

• #5   13. feb 2012 Så vidt jeg ved må pocketbikes heller ikk oprettes derinde.. Ellers har de lavet reglerne om.. Længe siden jeg har brugt siden..

Men Yamaha 4gear er jo en knallert.. De har bare valgt at kalde det scootergalleri istedet for knallertgalleri.. ITS THE SAME..

• #6   13. feb 2012 Du burde jo have haft en advarsel og ikke straks blive frosset. Med mindre du har gjort fejlen flere gange.

Dette gælder jo for alle gallerierne.

• #7   13. feb 2012 Rage alert

• #8   13. feb 2012 jeg syntes bare det for nederen når jeg nu havde hele 3stk 2hjulet genstande på deres galleri til bytte at de så skal være så smålige

• #9   13. feb 2012 jeg kan forstå det hvis jeg kun havde sat højtalerne ind..

• #10   13. feb 2012 så havde der været en grund til at slette annoncen

• Sof
    Sof Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 13 Følgere: 41 Svar: 63
    #11   13. feb 2012 ved du at man kan oprette fotoalbums? Du kunne have oprettet dine højtaljere dér, hvis du ville vise sælger hvad det var du byttede med.

• #12   13. feb 2012 det er kun pga. af dine højtaler at du bliver frosset, dem smider du bare til salg eller i en bytte annonce herinde

• #13   13. feb 2012 OMG...jeg prøver at uddybe det lidt.... mange der sidder og sætter en knallert til bytte bytter jo også gerne til andre ting og det kunne jo ske at den person der sidder og kigger efter andre scootere at bytte med, pludselig ville falde over lige netop mine højtalere som et bytte valg selvom han ikke havde tiltænkt at bytte med højtalere fra starten af... og de handler sker jo kun hvis man kan sætte andre ting til bytte for en knallert.. kan ikke se hvad det ville skade andet end scootergalleri ville få nogle flere penge i kassen med flere annoncer..

• #14   13. feb 2012

NØØØØØØØØØØØØØØØØØJ DU EN SPASSER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du bliver kun frosset 1 døgn, skal du så have 0,99 kroner tilbage ???????????????????????????????????????????????????

desuden så må du fatte det logiske i at have knallerter på scootergalleri....

ligesom at have grimme aber på Baboom..

og have varebiler på bilgalleri...

- og så fucking videre..

Godt du ikke er min kammerat, så havde du fået lov til at modtage en sviner smiley

• #15   13. feb 2012 Hahahaha Dichael smiley

• #16   13. feb 2012 Man kan jo ikk dele alt op i gallerier..

så vil der være scooter, crosser, knallert, pocket blabla galleri... Men skriv en klage til dem , hvor du skriver du vil ha 2hjulsgalleri.dk, 4hjulsgalleri.dk, projektgalleri.dk, altvoreslortdukanogvilkøbe.dk og sån..

Men det er rigtig nok af de er MEGET følsomme på scootergalleri, er sq blevet frosset for mindre end dét op til flere gange xD ..

• Sof
    Sof Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 13 Følgere: 41 Svar: 63
    #17   13. feb 2012 hvorfor opretter du ikke bare et album med de ting du bytter med, så kan du jo stadig vise dine bytte-ting frem?

Kommentér på:
Hvad Fanden sker der for det her bazoom lort

Annonce