{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GLS vs POSTDANMARK??
  • #1   21. dec 2011 Klart gls ..

    Stoler ikke på postdanmark ...


  • #2   21. dec 2011 Har det lidt på samme måde.. ville bare li høre jer ad

  • #3   21. dec 2011 Jeg kan bestille ting fra england der fragtes med gls, og de når hurtigere frem end hvis jeg bestiller fra et firma i dk der bruger post danmark ..

    Post danmark bruger jeg kun i yderste nødstilfælde ..



  • #4   21. dec 2011 har før oplevet at det tog 2-3 dage for gls at levere en pakke fra nordjylland til sønderjylland smiley post dk er altid fremme med pakkerne syntes jeg smiley

  • #5   21. dec 2011 Har altid foretrukket post dk, men efter pakker og breve næsten altid er på en aller anden vis skadet, prøvede vi gls og nu er det 3 gang i denne mdr vi har modtaget pakke med gls og de har alle været tip top..

  • #6   21. dec 2011 Post dk så er den fremme dagen efter men det koster lidt mere.

    gls tage minimum 2 dage og er lidt billigere.

    man kan ikke stole på nogen som helst så vil sige de begge er lige.

    send den med post dk så er du sikker på den når frem..


  • #7   21. dec 2011 GLS!
    Bestilte en pakke i Torsdags, som blev sendt med postdanmark - har stadig ikke modtaget.. Sidst jeg bestilte , var det med GLS - bang, dagen efter lå den i postkassen


  • #8   21. dec 2011 i dag den 21. er sidste dag post dk. lover at din pakke når frem inden jul

  • #9   22. dec 2011 GLS smiley Fuck post dk de har boede udleveret vare til de forkerte og har kørt sag med dem i 1 år nu om jeg skal se hvem der har skrevet under men de bliver bare ved med og trække den ud de klovne !

    og nu der har de lige reemballeret en pakke og det 1 uge siden den blev sendt. men den ligger stadig ved første pakke center og er ikke kommet videre

    alle mine pakker de bliver sendt med track and trace så de ikke kan sige en skid andet en og få lov til og erstatte det


  • #10   22. dec 2011 GLS kan være fint hvis man er hjemme når de kommer
    har to gange oplevet at der stod en kasse foran døren da jeg kom hjem hvor der var naboens underskrift på, min nabo har intet at gøre med hensyn til mine pakker, og der var indhold for mere end 2000 kr, hver gang, ikke smart at have ligene uden for døren


  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #11   22. dec 2011 de er sku lige gode om det, nogen gange laver folk fejl, om de arbejder ved GLS eller Post dk. tag dem du vil mene kan gøre det hurtigst. det kan sku kun være hips som haps smiley

Kommentér på:
GLS vs POSTDANMARK??

Annonce