{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gode tv serier
  • Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 549
    #1   20. dec 2011 American dad! Det ikk det du søger men det er fandme sjovt!

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #2   20. dec 2011 Det er selvfølgelig ikke lige helt genren, men et par serier som jeg synes er super, super gode er Breaking Bad og Game of Thrones.. Det er ikke sådan nogle "tøseserier" - tværdigmod, så måske det kan have interesse? smiley

• #3   20. dec 2011 Supernatural er en af mine ynglingsserier.
    The 4400 til dem der kan lide Alien tema, og i samme kategori finder vi også en udemærket serie som hedder ''V'' som har lidt af det hele. Så er der Alias, som er i actiongenren, og hvis man kan lide eventyrsserier er ''Legend of the seeker'' helt sikkert et kig værd.
    Og så er der selvfølgelig ''Heroes'' som også er en udemærket serie, med de to fantastiske karektere Hiro og Sylar smiley

Nåh ja og så må vi jo ikke glemme ''Leverage'', ''The Unit'' og ''White Collar'' alle gode serier som helt sikkert er værd at se smiley

Ellers er der jo også Fringe - til dem som kan lide serier der går lidt ekstra i ekstremerne smiley

God fornøjelse med det smiley

• #6   20. dec 2011 tak tak

• #7   20. dec 2011 true blood

• #8   21. dec 2011 Hehe, man kan ikke lade være med at smile lidt når man ser hvor mange serier der egentlig findes derude. Jeg har set mange af de ovennævnte (omend nogle få afsnit) men må da indrømme at jeg har været nødt til at slå nogle få op på google for at finde ud af hvad de handlede om smiley

Håber du finder det du søger Jan N. og jeg ønsker alle en rigtig god jul.

• #9   21. dec 2011 jo tak i lige måde og god jul til alle herinde

Kommentér på:
gode tv serier

Annonce