{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canada Goose - Kig!
  • #2   15. nov 2011 Præcis!

• #3   15. nov 2011 Bortset fra at de dyr i den video aldrig nogensinde har haft noget med Canada goose at gøre....

Den video er lavet af pelsfanatikere / dyreaktivister for at svine Canada goose til... Selvfølgelig ville en jæger der er ude for at tømme sin fælde eller skyde dyr da aldrig tage en kamera med for at filme det...

Og noget helt andet er så bliver de dyr hvor pelsen til Canada goose jakker kommer fra skudt for at holde bestanden nede, nøjagtig ligesom at man skyder hjorte i dyrehaven...

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
    #4   15. nov 2011 og det tror i på ?..

• Hulk H
    Hulk H Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 55
    #6   15. nov 2011 Thomas S: du behøves ikke prøve at forklare dem det, de fatter det alligevel aldrig.

Uintelligente og naive mennesker.

• #7   15. nov 2011 Ja det er godt nok slemt det der eller....

• #8   15. nov 2011 Fuck greenpeace btw!

• #10   15. nov 2011 Daniel ™
    Jeg håber du har ligeså ondt af dine buræg, hakket oksekød, steaks mm. Eller nå nej de dyr har ingen pels, så deres rettigheder er bare lort!

• #15   15. nov 2011 der er jo ingen som helst bevis i den tekst og video klip, så det giver jeg ikke noget for, sådan en gang usaligt pis, det er sådan nogen som laver det, der gør at div. dyre organationer ikke bliver taget seriøst

• #16   15. nov 2011 Susanne . du burde måske feje for egen dør først, nu har jeg lige været inde og kigge på din profil og dine slanger, og ud fra det du skriver om dem og dine foto, lyder det ikke til du har stor viden om at holde slanger eller respekt for dine dyr, når du sætte din kat foran slangen som er ved at skifte ham, og stolt skriver at den slet ikke gør den noget, netop når slanger er ved at skulle skifte ham kan de være meget utilregnlige og agrasive

• #18   15. nov 2011 Daniel

jeg gider ikke engang bruge min tid på at diskutere det med dig.. Du må tro lige hvad du har lyst til... Men lad nu være med at tro på alle anonyme videoer du ser på nettet ikke...

Ville du også tror på det hvis jeg lavede en helt anonym video hvor jeg skyder en hund og sætter en Gucci logo indover videoen... Og så skriver at det er sådan Gucci får deres læder til deres tasker og bælter...

Eller drukner en kat og siger at det er sådan McD får kød til deres BigMac.. Og det må jo være rigtigt når jeg nu har lavet en fin video med et McD logo på og siger at det er sådan det forgår....

• #19   15. nov 2011 Jan N: Jeg er 100% sikker på at han ikke gør katten noget! Ellers havde jeg nok ikke ladet det ske! Han har aldrig vist tegn på at være agrasiv! Heller ikke når han er i ham skifte! Du ved ikke en skid om ham. Alle slanger er jo ikke ens med deres adfær!

Chris !: Nej, var bare ikke lige til stede på det tidspunkt? Man har vel lov til og have et liv uden for baboom også? eller hvad?

Man skal ikke bruge pels for og kunne overleve! Men kød, æg og alt andet mad vare som kommer fra dyr, skal vi jo bruge for og kunne overleve! Om dette link er fake eller ej, så er det stadig skide synd og skyde uskyldige dyr, bare for at kunne få pels til en f'cking jakke! Det er vel ikke jordens undergang at vi ikke kan få pels til vores jakker?!

• #20   15. nov 2011 hanne M dine slanger er stadig vilde dyr og du kan ikke stole 100% på hvordan de reagere, og hvad hvis katten blev bange for en lyd eller nogen andet og den hopper og gør noget slangen ikke forventer, ville du så også være sikker på din slange?

• #21   15. nov 2011 hanne M der skulle stå Susanne .

• #22   15. nov 2011 Ja jeg ville være sikker. Jeg har jo ikke bare sat slangen på sengen mens katten bare lå der. De har tit lige "kigget" på hinanden, og katten har tit slået ham i hovedet med en blød pote, hvor han var ligeglad. Jeg stolede både på katten og slangen. Den anden kat vi har, ville jeg være lidt usikker på og ligger foran slangen. Jeg er ikke usikker på slangen, men mere på katten.

• #23   15. nov 2011 Tvivler sku også på det er goose og gu er det da ikke rart at se...

Og til Susanne : Du sover vel også med dyne? som højst sandsyndligt er noget gås eller andet som er blevet plukket levende igen og igen og igen... Det er vel også pels?

• #24   15. nov 2011 Og synes det er vildt du stoler på en slange.. smiley Men det er vel lige til den dag katten er slugt..

• #25   15. nov 2011 Fjer og pels er da ikke det samme? og det er en jakke og en dyne heller ikke. Pelsen på jakken er jo bare til pynt. derimod gør fjerne at man kan holde varmen om natten?

Argh, katten er større nu, så tror ikke han kan sluge hende nu... Den kat er snart 2 år gammel. så det billede er jo også gammelt. Har jo ikke taget alle billederne på én dag smiley

• #27   15. nov 2011 Snakker vi ikke princip i dyrmishandling? så går det vel ind under samme katagori? Så du mener at pynt ikke er okay men hvis dyrene lider og det så gavner os med varme er det helt okay? Det forstår jeg ikke helt.. smiley Du kunne også sove med tæppe.. man dør ikke uden dyne..

• #29   15. nov 2011 Jeg kludre vidst helt rundt i det /:

Nej, dyremishandling er IKKE okay! Jeg vidste så til gengæld ikke, at de plukkede de stakkels gæs levende.
    Ja men kan sagtens sove med et tæppe, har jeg heller ikke sagt man ikke kan smiley

• #30   15. nov 2011 Daniel: Nemlig. Det er der jeg gerne vil hen med det her smiley

• #31   15. nov 2011 Er der nogen af jer som rent faktisk har styr på pels industrien verden over, eller skriver I bare hvad I tror? Hmm.

• #32   15. nov 2011 Muligt det kan jeg give dig ret i... dyremishandling er fucked.. og synes sku også det er synd de fanger dem i fælder.. men har intet imod de skyder dem for det er de nød til da de yngler som rotter.. og som vi i Danmark/Sverige og norge er nød til at skyde Mårhunden.

og hvis de alligevel skal skydes hvorfor så ikke bruge pelsen? og det er ikke bare pynt, en goose jakke er lavet til at kunne holde en varm i et eller andet minus grad og pelsen er den eneste der kan holde ens ansigt frostfrit..

Og grunden til jeg lige valgte dyne er at folk hele tiden ser videoer om alt muligt og så skal svine fx Goose til.. de glemmer bare de selv støtter det i en eller anden omfang..

• #33   15. nov 2011 Jose - har intet forstand på det, kan kun sige hvad jeg har set i nyhederne osv gennem årene..

• #34   15. nov 2011 Rasmus: Hvis de går på jagt efter ulve, hvor mange er de så heldige at "fange" pr. gang? Tror ikke du skal regne med det er sådan det foregår, desværre. De ville jo slet ikke kunne få lavet nok jakker så.

• #35   15. nov 2011 Det er jo ikke dyremishandling, hvis dyret har levet frit, også bliver skudt. Så lider det jo ikke.

• #36   15. nov 2011 Du har helt ret... men derfor synes jeg stadig det er synd de nærmest får hukket benet af i en fælde inden de bliver skudt.. smiley og har heller aldrig sagt det er sådan det foregår så det ved jeg ikke hvor du har fra smiley

• #37   15. nov 2011 Det er det i hvert fald.

• #38   15. nov 2011 Daniel ™
    Måske fordi burhøns, kør, grise, kyllinger mm bliver behandlet væsentlig dårligere end ulve, som lever i det fri, og som bliver skudt/fanget.

• #39   15. nov 2011 Hvornår fatter folk at det SLET IKKE er sådan Canada goose jakker bliver til - hverken pelsen som er på hætten eller fjererne i jakken!
    Det er altså et mærke som har eksisteret siden 1957, så tror nok at HVIS der nu havde været tvivl om deres jakker mht. pelsen osv. SÅ havde det nok været i medierne osv.
    Og når det så er sagt, kan jeg så fortælle dig at de fake jakker der tilgengæld bliver lavet, DÈT er dyremishandling, der har bl.a været en jakke fra Asien af hvor det der var inden i var hår fra en hund og i og med de ikke kun havde fået hår med ind i jakken, så lugtede det. Så derfor drop dine hypoteser!

• #40   16. nov 2011 Hvordan bliver de så til Louise L?

• #41   16. nov 2011 Dyrerne bliver jo på ingen måde mishandlet når de f.eks. går til pelsen på en Canada goose jakke.
    Ligeså vel som de i Australien skyder kænguruer for at holde bestanden nede gør de det samme i Canada. De slagter/skyder whatever du nu vil kalde det, kun et antal af prærieulve (tror jeg det er) om året. Hvilket også er grunden til jakkerne er så dyre.

• #42   18. nov 2011 Det er virkelig, virkelig mange der bliver dræbt smiley

• #43   18. nov 2011 Og ved du det, eller er det kun noget du gætter på, som de fleste andre?

• #44   18. nov 2011 Selvfølgelig bliver mange dræbt.. det samme med mårhunden herhjemme.. men helt ærlgt .. FUCK nu de ræve... der er hundefarme i kina hvor de pelser dem levende... det her er INTET i forhold til...

• #45   19. nov 2011 Føj. Så ikke filmen færdig!
    hvor er det dog ækelt. hvor længe har det stakkels kræ min været pint i den fælde? smiley

Ligegyldigt hvem der står bag er det fandme ikke acceptabelt!

Kan ikke se meningen i at dræbe dyr, kun for pelsen skyld.
    Kanin pels er da lige så smukt, som prærieulvenes, så hvorfor ikke bare "nøjes" med det. Kaniner spiser man jo.

• #46   19. nov 2011 Charlotte J
    Så det er ikke synd for en kanin? Wierd holdning.

• #47   19. nov 2011 Jeg tænker lidt om hvorfor man skyder dyr så de ligger og lider? F.eks ved at skyde dem i maven/siden som der min. var en af de smukke dyr der blev..
    Se DET er dyreplageri !!

• #48   20. nov 2011 Mr Bing. Din kommentar er weird.
    Hvorfor mener du bla. at køer og grise har det så dårligt? Min far er landmand, og hans køer er sunde, rene og glade. Går i løsdrift og har fri adgang til mark. Det eneste "dårlige" jeg kan komme i tanke om, er transporten til slagteriet. Men her er der også visse krav til antal osv. tror vidst ikke du har været ude på en moderne gård de sidste, bum bum, 10 år? smiley

Kaniner sidder ikke i en fælde med brækket ben i flere timer, inden de bliver aflivet. Og som sagt, spiser man kaniner, derfor synes jeg, det er at foretrække at bruge deres pels i stedet for prærieulvenes. Hvor er det mærkelige i det?

• #49   20. nov 2011 Men noget helt andet Charlotte hvor har du så fra at de dræber hundene kun for pelsen? De dræber dem fordi der er ALT for mange af dem.. og hvorfor så smide lortet ud når man kan bruge pelsen?

• #50   20. nov 2011 Charlotte J
    Ja de er sikkert helt glade for, at være lukket inde i en stald. Fordi produktionsdyr lever nemlig et værdigt liv!
    Hvordan ved du at din fars kør er glade? Har du spurgt dem?
    Jeg var på en gård, så sent som i sidste uge, og det var "lykkelige" dyr alle sammen.
    Ulvene lever vildt, og de lever på naturens præmisser. Men for at holde bestanden nede, så skyder man dyrene, og her aftager Canada Goose pelsene. Så hvor er den forfærdelige historie henne, som du prøver at gøre det til? Bestanden er så stor i den vilde natur, at den truer det resterende dyreliv.
    Så fordi man spiser kaniner, så er det okay at skyde dem. Komisk. Men sådan har de fleste mennesker det. Det der skal ind i munden, det er produktion, mens hunde, katte og andre dyr lever flere stadier over, da det jo er nuttede dyr med pels. OMG. Et dyr er et dyr uanset art eller race. Og er man imod mishandling af en type dyr, så burde man være imod mishandling af samtlige dyr. Det andet er bare for dobbeltmoralsk.
    Between så spiser man også hunde og katte, så pelsen fra disse er vel okay.

Kommentér på:
Canada Goose - Kig!

Annonce