{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det bedste køb ?
  • #1   22. okt 2011 bedste køb , det er nok min bærbar som jeg bruger nu smiley super go skole bærbar , men over raskende go gamer også smiley klare ret mange spil som den endelig ikke burde smiley

dårligste, ja der fik jeg slet ikke min vare og mistede 800 kr :S SKANK !!

• #2   23. okt 2011 Det bedste salg/bytte jeg har gjort var med en scotter jeg havde i sommers. Købte den for 1500,- men da jeg skulle af med den fik jeg et fjernsyn fladskærm og 1200 kr smiley skærmen var kun 6 måneder gammel. Dog ikke herinde, men på gul&gratis.

Det dårligste var, hvor jeg købte en iphone 4 med flækket skærm. fandt så ud af hvor dyr det er at lave og solgte den igen. Tjente kun 300 kr på.

• #3   23. okt 2011 jaa scooter kan man næsten altid lave fortjeneste på smiley det er optimalt smiley gør jeg også meget i når tiden lige er til det:) køber dem som samle sæt og slæger dem igen med go fortjeneste smiley altid en optur når det sker smiley

• #4   23. okt 2011 Sådan et "sus" kan man bare holde sig på i ret lang tid smiley og stadige smile/grine lidt lumsk over det.

Har faktisk også gjort, et mega godt salg her for et par dage siden, men tror ikke det er noget jeg vil udtale mig om her smiley

- Men jo, Scooter, el-artikler og lign. har jeg også en god erfaring med smiley
    Det er vildt så hurtigt man får solgt noget teknologi.

• #5   23. okt 2011 Har kun prøvet at handle en gang. Der sendte sælger selvfølig ikke varen. Så jeg er stoppet med at handle her.

Dog fik jeg mine penge tilbage da politiet kom ind i sagen.

• #6   23. okt 2011 Jeg har faktisk aldrig haft problemer, ved at handle med folk herinde på baboom.

Enten kommer folk hjem til mig, og ser det de vil købe.
    eller når jeg vil købe noget, så kommer jeg selv og henter.

Ellers sørger jeg altid for, at får personens adresse, navn og efternavn, mobil nummer.

• #7   23. okt 2011 Vil jeg også helst gøre. Men køre ikke til Sjælland for at se på en lille ting. Så kan man lige så godt købe nyt.

• #8   23. okt 2011
    Jeg kan fornemme på en eller anden måde, når folk ikke er ude på at snyde. F.eks. når jeg spørger om et eller andet, og vedkommende tager et billede af det, så tager jeg det lidt som et bevis på personen ikke er ude på noget.

Men ja, ellers sørger jeg bare på at får mest mulige info om personen.
    De fleste har facebook, og når man har personens navn kan man hurtigt tjekke op på det og hvis det sener skulle ske kan man bruge billedet på facebook som et bevis.

• #9   23. okt 2011 Alle de forbehold gjore jeg også. Tjekket om hans telefon stemte overens med adr. Og om han var ejer af den konto jeg sendte penge til. Og facebook profil. Men i sidste ende er det personen der vælger om han vil snyde eller ej.

Men med alle de oplysninger kunne politiet let finde frem til ham. + der var billeder af et par biler i hans profil. Så de fik også nummerpladerne med. smiley

• #10   23. okt 2011 Det er godt du fik dine penge igen. Jeg forstår ikke, hvordan man får sig selv til at snyde andre. Jeg ville sgu får dårlig samvittighed over det. Det er jo på en måde at stjæle folks penge.

Men ja, det klart bedste er hvor man kan handle ved personligt fremmøde.

Kommentér på:
Det bedste køb ?

Annonce