{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

TDC ? {{forumTopicSubject}}


Jeg har for et par måneder købt ny mobil, ved TDC. Købt en Iphone 4 på afdrag. Og indtil nu har jeg betalt 750 kr.

Men i Onsdags, blev jeg ringet op og fik tilbudt en anden abb. aftale hvor, jeg skal betale 300kr for min abb. Det accepterede jeg straks. 150 kr afdrag og 150 for mit forbrug.

Fik idag, et brev om at mit abb. er ændret. Så synes da det er fantastisk smiley Har ellers hørt mange skræk historier om TDC.

Er her andre, som har fået det samme tilbud ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDC ?
  • #1   21. okt 2011 kan ikke sige andet end at TDC er de vildeste hustlers!



  • #2   21. okt 2011 Har ingen problemer haft med dem, siden jeg fik mit abb. ved dem.
    Har til at starte med, INGEN andre uforudsete udgifter haft ved dem end det 750,-
    At det så ringer, og tilbyder mig et andet billigere abb. er sgu fint.


  • #3   21. okt 2011 ok, lyder fair!
    deres kundeservice er det værste jeg har oplevet, havde et problem med et gebyr som jeg ikke ville betale, da jeg ikke var blevet oplyst om dette!

    medarbejderen lover at ringe tilbage til mig inden længe med en løsning, i dag får jeg så inkasso på dobbelt pris ind af døren... ! skidt smiley


  • #4   21. okt 2011 Tdc er vejen frem. Jeg har alt mit ved tdc. internet, mobil, tv

  • #5   21. okt 2011 Desuden får jeg ikke problemer med dem da jeg altid betaler mine regninger

  • #6   21. okt 2011 du kender heller ikke hele historien?
    men du lyder cool ellers!


  • #7   21. okt 2011 Jeg har TDC. Og selvom man jo gratis kan hente sange, tog de penge for det ved mig. Gik rigtigt ind på det, og tjekkede ikke noget på siden på vej ned til TDC Play, selvom man også kan gøre det gratis. Og alligevel tark de penge for hver sang jeg hentede.
    Vi klagede over det, og blev hele tiden sendt videre, så vi snakkede med dem der var lidt 'højere', de indrømmede fejlen, og kunne godt se der var blevet trukket penge fra hver sang. Jeg fik jo så heldigvis mine penge tilbage, fik en SYG regning!

    De sagde at de desværre ikke kunne gøre noget ved det, så jeg var nødt til at få internet på, med begrænsning for at undgå kæmpe regninger.
    Så nu betaler jeg til internet selvom jeg ikke bruger det, og det er allerede opbrugt i starten af måneden.

    Jeg bor på landet så det er det eneste abboment der rækker herud, så har desværre ikke mulighed for at skrifte.


  • #8   21. okt 2011 Og forresten. De ringer også tit os op for at høre om vi er tilfredse og for at høre om vi kan gøre noget bedre så vi får det billigere.
    Nogen gange kan de ændre det så det bliver billigere for os, andre gange kan de ikke. Og det var vi jo fint tilfreds med de gange de kunne.

    Men nu har mor fået ny mobil, og der fandt vi lige ud af der var et MEGET bedere abboment, hvor man kunne få meget mere, for mindre. Det var et abboment som passede bedre til os.

    Det er en lang historie, men i hvertfald har de ikke vidst ret meget dem der ringede til os, så de er ikke så gode som man lige tror.


  • #9   21. okt 2011 Nina. Du skriver du ikke bruger internet.... Der må være noget jeg hat misforstået

  • #11   21. okt 2011 Deres mobil afdrag er satme dyre! det er i det hele taget dyrt at købe mobil ved tdc smiley

  • #12   22. okt 2011 Joe, på mobilen bruger jeg ikke internet?

Kommentér på:
TDC ?

Annonce