{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

TDC nedbrud {{forumTopicSubject}}

Der var problemer med at ringe 112 samt af dele af nettet var nede.

TDC forklarer at man er i gang med at rense kabler.

Dejligt at man har tid og hurtighed at grave alle kabler op i hele Danmark og give dem en tur med ajax kluden.

Der skal sikkert være flere som får traumer og skal til psykolog og prøver at sende regningen til TDC som tager det humoristisk med klap på låret og siger det burde være 1 aprilsnar næste år.

Skulle lige teste om det virker nu skrev en på EB,dk ....prøver at ringe til mig selv; men der er ingen der tager telefonen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDC nedbrud
  • #1   12. maj 2019 TDC er fuld af undskyldninger konstant.

    De er utroværdige.


  • #2   12. maj 2019 Ja tænk på hvis der skulle stemmes til et folketingsvalg og der så kom sådan nedbrud smiley

  • #3   12. maj 2019 Leon

    Tænk hvis alle Paludan vælgere ikke har TDC - men en anden udbyder? smiley jordskredssejr.


  • #4   13. maj 2019 95% af alle kommunikations nedbrud er menneskeskabte, kun 5% skyldes materialefejl og det er i sidste ende også menneskeskabt smiley
    Iøvrigt får man aldrig den sande forklaring når der opstår nedbrud smiley


  • #5   13. maj 2019 Cody

    Kunne læse kommentar sporet på eb.dk, hvor flere forbandede TDC langt væk, men de har faktisk den største oppetid på 99,8 så de er ikke så ringe endda.


  • #6   13. maj 2019 Det burde de også i og med de ejer de fleste data rør i dk.
    Nedbrud burde være et overstået kapitel da alle transportører har etableret ring og parallel forbindelser ved at leje sig ind på konkurrenternes ledige rør smiley
    Omdirigering af datatrafik bruges ved både kabelbrud og vedligehold og når der alligevel opstår situationer som vi så med TDC skyldes det med garanti menneskelige fejl smiley


  • #7   13. maj 2019 Nu har jeg STOFA og det er så sjælet jeg oplever et nedbrud og da især når jeg tænker på hvordan TDC har nedbrud efter nedbrud smiley


  • #8   14. maj 2019 Ja Leon - Stofa er en god udbyder og stadig på danske hænder selvom den i en kort periode var ejet af svenske Telia.
    De er dog størst i Jylland og er idag en del af syd energi hvis jeg husker rigtigt smiley



  • #9   14. maj 2019 Lige en sjov hovsa for mange år siden med TDC.

    Support...

    Hvis deres Internet ikke virker kan de gå ind på adressen www.tdc-support.dk

    Den sjove linje blev så fjernet da den ikke gav mening for man havde jo ikke adgang til Internettet.


Kommentér på:
TDC nedbrud

Annonce