{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

boligstøtte {{forumTopicSubject}}

hvordan finder man ud af hvor meget man kan få ? Har aldrig taget mig sammen til at ansøge om det før men skal ha ny lejlighed og vil gerne se hvad man kan få evt.

Lejligheden kommer til at koste omkring 5000kr uden forbrug. Og hvordan ser de på ens indkomst? For jeg kan nærmest selv bestemme min løn så nogen måneder kan jeg tjene min faste løn og andre måneder kan jeg tage en masse overarbejde så jeg næsten tjener dobbelt fast løn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boligstøtte
  • #1   13. okt 2011 har forresten læst det der står på borger.dk men blev ikke videre klogere.

• #2   13. okt 2011 Den bliver beregnet ud fra en fast indtægt. Stiger du så i indtægt, bare en eller to måneder uden at indberette det, får du en efter regning på et eller andet tidspunkt.

En beregner til hvor meget du kommer til at kunne få ca, finder du på borger.dk smiley

• #3   13. okt 2011 hvor finder du den beregner ?? jamen min løn kan variere med 10-20.000kr før skat hver måned smiley

• #4   13. okt 2011 Hvis din løn kan varrierer med mellem 10 og 20.000 om måneden burde du da kunne betale din husleje selv istedet for vi skal gøre det

• #5   13. okt 2011 Jesper, jeg har også fået SU engang under uddannelse og været ved lægen med en brækket arm. Jeg er en værre nasser det kan jeg godt høre, specielt nu hvor jeg betaler skat osv:-)

• #6   13. okt 2011 Jeg kaldte dig ikke nasser det gjorde du selv. De ydelser du nævner der er jo grundstenene i vores velfærdssystem og noget vi alle har ret til.

Boligstøtte er en ydelse for at sikre alle har rå¨d til et sted at bo, og med det du nævner omkring din indkomst så har jeg svært at se du har brug for hjælp til netop det.

• #8   13. okt 2011 uanset strølse på lejlighed får du 500 hvis du kun er dig i lejligheden og ikke er forsørger tjener du dog mere en man får på bissen skal du ikke regne med andet og få et par hunrede bobs
    jeg får 490 i en 2 vær på 70m2 som alene og ikke forsørger på bissen
    så det ingen gulgrube

• #9   13. okt 2011 Jeg fik 1100,- mdr i 79kvm bolig på dagpenge.. så søg endelig.. de var ikke videre interesseret i min løn andet end dagpenge.. men hvis du sætter du en måned får 20 før skat og anden måned 30 før skat, så sæt den til 25 før skat hver måned.. så får du nok lidt mindre i boligsikring, men så er du sikker på ikke at få et smæk bagefter (:

Kommentér på:
boligstøtte

Annonce