{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Havde aldrig troet jeg skulle sige det :-D {{forumTopicSubject}}

Men jeg glæder mig eder spænderme meget til at starte i aktivering på mandag..

Var til samtale idag og det var bare KANON..

Mine næste 26uger ser således ud:

Mandag: Styrketræning fra kl. 08:45 til kl. 13:00
Tirdag: Tur/Idræt/MBT fra kl. 08:45 til kl. 13:30
Onsdag: Tur/Idræt/MBT fra kl. 08:45 til kl. 13:30
Torsdag: Styrketræning fra kl. 08:45 til kl. 13:00
Fredag: Sport i hallen eller en tur i svømmehallen fra kl. 09:30 til kl. 12:30

GLÆDER MIG!!!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havde aldrig troet jeg skulle sige det :-D
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   13. sep 2011 Umiddelbart lyder aktivering ikke som noget godt - uanset hvad du skal lave..

• #2   13. sep 2011 Sold ! - Det står som aktivering i Næstved Kommune.. smiley

Snacky - Nej aktivering lyder aldrig som noget godt, men det her er satmer luxus.. smiley

• #4   13. sep 2011 Løven.

nej.. dem tjener vi jo for hende

• #6   13. sep 2011 Tro mig jeg vil HELLERE END GERNE have mig et job.. Men er lige blevet raskmeldt efter 1års sygemelding pga slem depression..
    Så jeg har bedt om at komme i aktivering for at komme ud og lavet noget andet end bare at sidde hjemme..

Men min kontaktperson vil også hjælpe mig med at finde pratikplads og arbejde..

• #7   13. sep 2011 Hold da kæft hvor folk bare drager sine egne konklusioner om folk på kontanthjælp... det er fucking ikke alle der bare har lyst til at sidde hjemme og glo men nogle gang faktisk ikke rigtig gøre andet!!
    fx dem med depressioner, psykiske og fysiske skader!
    Det er måske ikke det fedeste men for fanden når det ikke lige pt kan være anderledes!

Og til ts - PISSE sejt du er kommet ud efter et år! og rigtig meget held og lykke med den aktivering! lyder satme dejligt at komme ud og få noget luft hver dag, det renser også sindet og man bliver så dejlig udmattet bagefter

• #8   13. sep 2011 Pernille - Tusind tak.. smiley
    Ja det er sgu utroligt hvordan folk skal hakke ned på folk fordi de er på kontanthjælp..

• #9   13. sep 2011 Jeg har også været i aktivering efter en MC ulykke, der går man stadig sygemeldt, så man sidder altså ikke bare og sutter penge af staten for sjov.
    men er godt du kommer igang igen, det bliver sq kedeligt at gå rundt derhjemme hele tiden smiley

• #10   13. sep 2011 Morten - Lige præcis.. har gået hjemme i lidt over 1år og ja her til sidst gik jeg seriøst og skældte mig selv ud hele tiden osv.. Totalt skizofren agtig.. Det er til at blive skør af..

• #11   13. sep 2011 Er du sikker på du er raskmeldt ?, fordi syntes også det lyder lidt sjovt hvis det er som arbejdssøgende du går til motion osv.
    mon ikke du stadig er sygemeldt, også det aktivering er et tilbud du har fået ? smiley

• #12   13. sep 2011 Sold ! - - Jag kan sagtens se hvad du mener.. Men nu er det ikke KUN træning..
    Vores kontaktpersoner hjælper også med at finde praktikpladser, jobs, uddannelser, de hjælper dem der har et lille eller intet socialt netværk, hjælper dem der ikke kan klare eller har et ordentligt begreb om alm hverdagsmønstring, altså alm ting i hjemmet som rengøring, tøjvask osv osv..

Men grunden til jeg er kommet på det hold er pga depressionen og fordi jeg har dårlige led så alle mine muskler skal opbygges igen for at skubbe f.eks mine knæskaller lidt så smerten mindskes meget og jeg slipper for operation..

Men vil helt klart hellere have mig et arbejde..

• #14   13. sep 2011 Morten P - Jeg er 120% sikker på at jeg IKKE er sygemeldt mere..
    Og hvordan kan jeg være det?
    Fordi jeg har skulle skrive under på at jeg er enig i at kommunen raskmeldte mig i samråd med mig, min læge og psykolog..

• #15   13. sep 2011 Sold - det håber jeg bestemt også.. smiley Søger ihvertfald alt hvad der kan søges, søger endda på den anden side af storebælt, fordi jeg VIL bare have et job..

• #16   13. sep 2011 Sold ! Lige præcis.. Dog er udbudet af ledige jobs ikke lige store alle steder..
    Jeg er glad for det kun tager 1 time fra jeg går ud af min hoveddør til jeg står i Nyborg og det er endda med det offentlige..

Kommentér på:
Havde aldrig troet jeg skulle sige det :-D

Annonce