{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.246 visninger | Oprettet:

Ja...så kom dagen {{forumTopicSubject}}

HÅBER PÅ HJÆLP!
Hej derude. Ja, så kom dagen...Min kæreste har lige slået op med mig, og er helt ude af den. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle sidde som jeg gør, og skrive sådanne personlige problemer ud til folk jeg ikke kende - men nu prøver jeg at gøre det for at se, om det kan hjælpe.
Hun kom hjem til mig efter arbejde, hvor hun så fortæller mig, at hun ikke tror vi kan være kærester mere...jeg forstod det ikke rigtig, først 4 timer senere da jeg var alene, og hun ikke var der...
Hun sagde det var fordi hun følte, at hun 'Ikke kunne kende sig selv længere- den glade pige hun engang var'. Hun sagde, at det intet havde med mig at gøre overhovedet, men blot at hun ikke føler hun har tid nok til at kunne værne om sig selv, som hun engang gjorde - den gang vi mødtes.
Dette skyldtes formentlig, i alt fald hvad jeg ved af, hendes arbejde. Hun arbejder meget, og derfor var den daglige rutine "Stå op, arbejde, hente mig, sove - og så samme rutine igen"...
Hun sagde at hun havde brug for at vare sammen med de veninder hun engang var meget sammen med, for at kunne blive sig selv og glad igen...vi hang nok for meget sammen, og så ikke så mange andre mennesker, udover hinanden...

Da jeg spurgte hende, om hun "når hun har fundet sig selv", ville ses igen, hvor hun skeptisk svarer ""ja, det vil hun håbe på"...

HVAD SKAL JEG STILLE OP!!!? Hvad skal jeg gøre? Hvad skal jeg tro? Skal jeg håbe på noget? Hvordan kan jeg bedst muligt komme over hende?

- Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja...så kom dagen
  • #2   28. okt 2012 Jamen skal jeg håbe på at få hende igen? Efter hvad hun har sagt?
    Vi skal sammen til familiefødselsdag på lørdag...Dér har hun da sagt, at hun gerne stadig vil med...

    Er bare bange for at gå og håbe og lidt forvente - uden held !


  • #4   28. okt 2012 ro på mester, du er 18.
    Lige burde du fokussere lidt mere på at passe på dig selv og give dig selv lidt ro efter jeres brud.
    Det er aldrig til at vide om i finder sammen igen eller du pludselig finder en anden, men i mellem tiden bliver du nødt til at passe på dig selv og lade dig selv leve uden at bekymre dig om hende over dig selv


  • #5   28. okt 2012 Takker for jeres opmærksomhed.
    Sjanne - du har så meget rat, men det er så svær at forholde sig til !

    Skriv endelig løs, tage alt til mig ! smiley


  • basil b
    basil b Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 5
    #6   28. okt 2012 pas på hun ikke er blevet forivret så kan hun gøre det igen og igen, det er nogle mennesker som bliver forvirret i sig selv og kan ikke komme over det, mød hende snark meget med hende og se om hun har ændret sig eller hun stadig er forvirret

  • #7   28. okt 2012 Giver sjenne ret - Brug noget tid på at finde dig selv, der sker tit det i forhold at man ender med at være et par, istedet for 2 separate personer, og det kan (som i jeres tilfælde) godt blive for meget for enten den ene eller den anden (eller måske begge). Det er altid vigtigt at bevare sig selv hver især, ellers går tingene i stykker. Med at bevare sig selv mener jeg, lave ting hver for sig, f.eks. ting som man laver/lavede når man er alene. Det kan være at varetage en hobby, venner eller familie, ja stor set hvad som helst. Nogle ting går næsten altid tabt i et forhold, men tro mig, det er værd at huske sig selv (og hinanden). Det kunne være at du f.eks. sagde til hende "Det er da ved at være længe siden du har set (indsæt navn), skal i ikke snart ses igen?" hvis du ved det hendes veninder er vigtige for hende. Hvis du kan følge mig..

  • #8   29. okt 2012 selvfølgelig er det svært, og det vil det altid være når et forhold stopper, alt andet ville være underligt, men det gælder om at give sig selv lov til at føle, og være lidt ked af det uden at leve på det

  • #9   29. okt 2012 Jeg takker meget, det har hjulpet en del smiley

    Skriv endelig yderligere!


  • #11   30. okt 2012 Forstår hvordan du har det! Men som de andre siger, giv hende lidt tid, måske skal hun bare lige tænke lidt over tingene, og måske fortryder hun( kender hende selvfølgelig ikke, så kan ikke sige det),men hun skal ikke føle sig presset til at gå tilbage til dig, så lad hende lige tænke lidt over tingene.:-)
    Håber det hjalp lidt.


  • #12   30. okt 2012 Det gjorde det, tak smiley

Kommentér på:
Ja...så kom dagen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce