{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

sure opstød {{forumTopicSubject}}

jeg er pisse træt af at folk skal svine hinanden til og kun sige dårlige ting til andre... her er et eksempel: http://www.baboom.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=853
drengen har lavet en film om noget han syntes er godt, men straks skal folk med alt for lidt selvtilid og dingelværk mellem benende kritiser... har i noget der er bedre selv knægte???? bliver bare arig når jeg kun kan se folk der sviner andre til...........

er jeg den eneste der har det sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sure opstød
  • #1   18. sep 2007 ja så fuck dig

ej - du har ret, det er skide irriterende at folk skal hetze sådan på hinanden..men det kan næsten ikke undgåes..folk vokser sjovt nok altid til dobbelt størrelse på den anden side af skærmen..

• #2   18. sep 2007 Har ikke noget imod dem, der kommer med råd til ham f.eks. i det omtalte indlæg. Så længe dem der kommer med råd og gode idéer ved noget om det de taler om.

Men nej, du er ikke den eneste. Men det er nok en god idé at bare indse at sådan er det sgu bare. Desværre ja smiley

• Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 47 Svar: 223
    #3   18. sep 2007 svaret er enklet... misundelse er en grim ting... vil altid være nogle der skal svine andre til og sige at det kan mit bla bla bla gøre bedre selvom de fleste ikke ejer halvdelen af det de siger... men må jo give folk en form for falsk selvtillid at føle sig bedre end andre...

Alting hvad du kan gøre, kan jeg gøre bedre... sådan vil det altid være

• #4   18. sep 2007 det er en børnehave herinde .. og det er ikke ment at de 14 15 16 årige skal have skylden .. selv dem på 20-30 år herinde er med til at skabe børnehaven.. det viser bare den danske "venlige" mentalitet .. too bad - men samarin skulle nok kunne ta de sure opstød smiley mens ungerne passer deres negativiteter og sig selv

• #6   18. sep 2007 misundelse er en helt naturlig ting som er i os alle .. MEN folk bør have hjerne nok til at vide hvad man lukker ud og hvad man IKKE lukker ud

Kommentér på:
sure opstød

Annonce