{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Nights sure opstød "venner og penge" {{forumTopicSubject}}

Jeg undres.... jeg har en ven som jeg har kendt siden vi var ganske små -og det er efterhånden maaaaange år siden.... hi hi hi...
i min verden så hænger venskab og penge sådan sammen at mangler mine venner en 5ér eller en 10ér.... ja faktisk alle beløber til og med en 100 krs penge, så får de dem, uden tilbage betaling... i den tanke at står jeg en dag og mangler, så kan jeg selvfølgelig forvente det samme af dem hvis de har penge....
min den her ene ven er lige modsadt mig DEN ENE VEJ, han vil gerne jeg giver og giver, men låner jeg en 5ér så får man sku en hilsen næste gang vi ses OV, du skylder mig en 5ér.... PÆNT STRAMT....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nights sure opstød "venner og penge"
  • #1   10. jan 2008 okay lyder til han går i nogle små sko jeg kan kun give dig ret for sådan har jeg det også selv

  • #2   10. jan 2008 Forstår dig godt...
    Mit liv er sgu for kort til at jeg gider gå op i sådan nogle ting.. Som du selv nævner, "små-beløb". Såfremt det ikke er hver anden uge, sådan at det render hurtigt op i mange penge.. Men der er så også forskel på 100,- og 800,- eksempelvis. Men generelt er jeg ret gavmild, og låner gerne penge til dem jeg stoler på. Og som du også siger, at så forventer man lidt det samme den anden vej.
    Han må da være ret sølle egentlig, at gå op i hvem der skylder en 5'er eller ikke..


  • #3   10. jan 2008 Stefan K

    Jeg kunne forstå hvis han var på røven... men landet ligger sådan at vi var ude at shoppe sammen... sådan en glæde ved at have drenge og pige venner er jo at man kan spørge til råds med tøj... da vi gjorde det i dec. lånte han ikke blot penge af mig til frisør, jeg gav også kaffe, mad og de sidste par mønter han manglede senere på dagen... i forgårs er vi så ude og shoppe og jeg står og mangler en skide tiér... selvfølgelig får jeg den da... No problemo... han shopper for 4000 kr og da vi sidder i toget hjem siger han "du skal lige huske at du skylder mig en tiér" SAY WHAT.... det er sku da top dårlig venne indstilling....


  • #4   10. jan 2008
    Lykke - NOKIA 6300 TIL SALG .

    Der er stor forskel på 800 kr og 100 kr.
    selvf. ville jeg aldrig forvente at jeg bare fik 800 kr af ham, eller nogen anden uden nogen form for tilbage betaling....
    jeg er heller ikke typen som bryder mig om at låne penge, så det løber sjællendt op på andet end en små 50 kr som jeg låner af ham.,... mener bare at hvis jeg skal give og give, så kan han vel unde mig bare 25 kr af den 50.... bare lidt....


  • #5   10. jan 2008 Stefan - Jeg ville helt klart blive irriteret.. Ved ikke om jeg ville blive direkte sur. Nu er jeg ikke en der har røven fuld af penge selv, så 800,- er i mine øjne mange penge.. Både til mad, kattemad osv.. Hvad jeg nu ellers bruger penge på. Så hvis min veninde eller ven bare shoppede løs for de penge, hun/han i grunden havde lånt, ville jeg blive ret irriteret.

  • #6   10. jan 2008 Stefan K

    Ååååh hvor jeg kender det...
    havde engang en veninde (det er vi ikke længere...) som lånte penge af mig... 350 kr... det er ikke skide meget, men jeg meldte klart ud at jeg var på røven så at jeg måtte have dem igen... hun lovede højt og helligt at jeg ville få dem mandagen efter... mandagen efter siger hun slet ikke noget om pengene og jeg blev lidt smiley men spurgte først om tirsdagen om jeg ikke kunne få mine penge og fik et "jeg har ikke nogen penge"... så går vi op i byen hvor hun så lige køber smøger, pizza, tøj osv.
    tro lige på jeg tabte næse og mund... blev lidt sur....
    der efter har der været så meget med at hun har lånt penge jeg ikke har fået at vi ikke længere er venner....


  • #7   10. jan 2008 PAPPI .

    Må indrømme at jeg nok er lidt naiv på det punkt.... jeg tror faktisk hver eneste gang at han er blevet bedre... nu har vi trods alt kendte hinanden i 12 -13 år....
    Vi har snakket om at jeg ikke forstår at han går op i hver eneste øre og han siger hver eneste gang at det ikke var sådan ment...
    men denne tiér ting er jo ikke et enestående tilfælde... og jeg bliver svært skuffet hver eneste gang... det er jo ikke fordi jeg vil punke ham for penge, men mere fordi jeg ikke forstår hvordan han kan få sig selv til det... ville aldrig snyde ham for hans tiér hvis han var på røven, for er man på røven så er selv en tier mange penge.... men det hænger jo slet ikke sådan sammen


  • #8   10. jan 2008 Gal gut

    lige præcis så´n der honey smiley
    liiiige mine ord


  • #9   10. jan 2008 Stefan K

    Ja og kan da nævne en mere...
    Jeg holdt nytår med hende sidste år, vi aftaler alle sammen at splejse om maden og at jeg laver den... Julie som hun hedder har ingen penge så jeg smider 500 kr for hende, for mad og drikke... vi aftaler at jeg får dem den første, men jeg høre ikke fra hende... jeg prøver at ringe, men hun tager den ikke... da jeg tilfældigvis fanger hende på msn får jeg en smørre der hedder "jamen jeg har ikke nogen penge" og jeg siger selvf. at det er okay, jeg er jo ikke en dum ko, og har hun ikke pengene så er det heeeelt okay smiley vi aftaler at jeg får dem den næste første, DER GÅR TRE MÅNEDER FØR JEG HØRE FRA HENDE, med samme melding... da vores fælles veninde så er hjemme ved mig spørg jeg om jeg ikke kan få de 500 kr fra nytårs aften som også hun skylder mig... hun kigger undrene på mig og spørg om jeg ikke har fået dem af Julie... NIKS og nu kunne ingen af os få fat i hende... den dag idag skylder hun mig stadig de penge... PÆNT STRAMT


  • #10   10. jan 2008 Stefan K

    niks... vi deler kun den ene veninde nu.... de andre droppede hende for længst og mig og stine har hun skidt op og ned af ryggen, så når vi ringer, skriver m.m. tager hun den ikke.... Kan godt være jeg er en sød pige, men lige her har jeg sku alligevel lyst til at slå hende hårdt i hovedet... synes ikke man kan kalde sig en god ven hvis man gør sådan noget


  • #11   10. jan 2008 Stefan K

    Vil slet ikke omtale hende som veninde... Julie er kun en bekendt nu


  • #12   10. jan 2008 DET ER BESTEMT FYRINGSGRUNDLAG...
    Julie er udstemt til tabernes ø... bye bye smiley


  • #13   10. jan 2008 Må indrømme at jeg ikke har set så meget robinson.... troede faktisk den hed tabernes ø... :-S

Kommentér på:
Nights sure opstød "venner og penge"

Annonce