{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

burde jeg sige stop ;s? {{forumTopicSubject}}


Landet ligger lidt sådan at min kæreste gennem 1½ år nu ikke skriver overhovedet..
Efter han blev student for 2 mdr siden, ca. så har vi ligesom midstet kontakten, 1 uge efter han blev student, der accepterede jeg lige som der nok ik ville være så meget kontakt med ham, da han jo ville drikke hjernen ud.. troede kun det var en uge eller 2. men er nu stået på i lang tid, og når jeg skriver og han ik svarere. fanger jeg ham på face siger han at han ikke modtager beskeder, men når han tar sig sammen til at skrive så kan han godt modtage dem ,s?`

Jeg har spurgt ham om der overhovedet var noget der hed "os" mere, da han virker fraværdende. han skrev tilbage at jeg skulle skrive over mobil, og loggede så af facebook men svarede ikke over mobil.

jeg vil egentlig hellere tage den med ham face2face og spørge indtil hvad der er galt ,s. men han er umulig at få kontakt til ,s.

hva skal jeg gøre?..
hjælp mig lidt ..

Jeg er måske lidt bange for, at det er hans måde at bakke ud af forholdet ;s?

hva tror i?.
hjælp ;s..

Hold en pæn tone!!!!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  burde jeg sige stop ;s?
  • #2   5. aug 2011 Ham havde jeg ikke gidet bruge 2 sek på, find en der er værd at samle på istedet for sådan en kylling

  • Lars  A
    Lars A Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 16
    #3   5. aug 2011 drop ham da!
    lyder lidt som om du fortjener bedre end ham!


  • #6   5. aug 2011 Send ham et billede hvor du er i byen og snaver med en anden..

    Han er som skrevet længere oppe en kylling.

    God vind med at komme dig over ham


  • #7   5. aug 2011 Jeg har været forbi hans adresse mange gange, mine svigerforælder har sagt han ikke er hjemme, og der er intet at se på værelset når det er.. Har haft en snak med mine svigerforældre, men Tobias"kæresten" Har også været fraværende overfor dem, og han er ikke rigtig hjemme mere..

    M. Ja, Det har været et seriøst forhold. vi har været på rejser, jeg har boet ved ham på et tidspunk da mine forældre ikke kunne finde ud af det.. Vi har været i byen og spise.. alt sådan noget..
    så ja vil jeg mene (:


  • #8   5. aug 2011 drop klaphatten...

  • #9   5. aug 2011 På dit billede.. Hvor du sidder med et barn.. Er det dit ?

    Anyways, det lyder som om han er træt af forholdet og ikke gider det mere, men ikke har nosser nok til at sige stop .. Du kan evt. prøve og give ham af samme skuffe.. Lad ham helt være.. 100%.. Ik skriv en eneste besked til ham eller forsøg på at kontakte ham.. og se hvordan han reagerer efter nogle dage..


  • #10   5. aug 2011 Barnet på billedet er min lillebror (;.



  • #12   6. aug 2011 jeg aner ik hvad der er galt med ham..
    han virker bare ik som en der kunne finde på stof, eller andre ting..
    Men hvem ved ,s-


Kommentér på:
burde jeg sige stop ;s?

Annonce