{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.643 visninger | Oprettet:

Elmir a
Elmir a
Tilmeldt:
16. maj 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32

Søde fyre burde skydes {{forumTopicSubject}}

Jeg undskylder overskriften. Men det er sandheden!
Jeg ser det snart hver dag, hvor søde fyre hjælper piger på alle mulige måder.
Men til sidst ender det altid med, at det er en eller anden badass der rander afsted med pigen.
Jeg tænker bare hvornår vil "The good guy" indse, at det ikke hjælper at være ham den kærlige der hjælper og tænker på alt og alle.
Jeg har bemærket, at den som når længst med kærlighed og karriere er egoisten. Imens den søde fyr deler for meget ud af sig selv, uden at få noget tilbage og ender med at forsinke sin egen udvikling. Hvornår fanden lære de det?
Mange vil nok sige "good guys finish last" når det kommer til kærlighed, men hvad nytter det at "do last" når man har behov for kærligheden nu! og ikke til sidst?
Jeg syntes ikke at det er pigerne der er noget galt med, men mere ham den søde fyr. I stedet for at være ham den søde, som altid ender med at såre sig selv burde han transformere sig til en "semi-idiot".
På den måde er der måske mere at vinde? Eller hvad siger i .

Falder over denne "artikel" hvad mener i om det ? er det sandt eller løgn eller lidt overdrevet.

Nu er jeg selv en "sød fyr" et par af tingene kan jeg nikke ja til men alligevel ik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søde fyre burde skydes
  • #1   24. sep 2013 Jeg har læst dit indlæg, men alligevel ik.

  • Elmir a
    Elmir a Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #2   24. sep 2013 Lolwut: Flabet smiley

  • #3   24. sep 2013 Undskyld jeg har for stor en hjernekapacitet til at være semi-idiot.

  • jacob .
    jacob . Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142
    #4   24. sep 2013 Er det så ikke sjovt at alle piger bliver ved med at brokke sig over de ikke kan finde ham den søde fyr på hesten!

    når de ikke fortrækker ham alligevel?
    og hellere vil have ham "egoisten" som du selv nævner.



  • Elmir a
    Elmir a Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #5   24. sep 2013 Steffen: jah det er ret svært at være semi-idiot smiley

  • Elmir a
    Elmir a Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #6   24. sep 2013 Jacob: Det er lige det smiley

  • #7   24. sep 2013 Ja, og jeg bliver det aldrig.. Det er bare for meget imod hvad jeg står for

  • Elmir a
    Elmir a Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #8   24. sep 2013 enten er man det ene eller det andet, man kan ik være begge ting smiley

  • #9   24. sep 2013 Jeg syntes det er en omgang bullshit ærlig talt.

    Personligt er jeg til de søde fyre, og det er de fleste piger i min vennekreds også. Jeg er ikke til egoisterne eller røvhullerne der skal spille smarte, nææ tak hellere en sød fyr der ikke er bange for at hjælpe til når nøden er nær eller ham der giver komplimenter når man ikke har det så godt, ham ville jeg ti gange hellere være sammen med.


  • Elmir a
    Elmir a Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #10   24. sep 2013 Prinsesse Gert: Ærligt snak det kan vi lide smiley

  • #11   24. sep 2013 Sikke en om gang lort. Sluk for computeren, internettet og glem alt om dårlige friendzone memes

  • #12   24. sep 2013 Hvorfor skulle jeg lave om på mig selv for at score damer?

    Måske fortrækker jeg heller ikke de piger der vil ha sådan en fyr. Så hvorfor skulle jeg gå efter dem?

    Om så de får 10x flere damer er jeg sku ligeglad med. Jeg skal jo bare bruge en smiley


  • #13   24. sep 2013 Det skyldes vel i det hele taget at de fleste piger er ligeså dumme som de fleste fyre og så går de hånd i hånd.

  • #14   24. sep 2013 Hvad er det for en omgang lort at skrive ?

    De piger som vælger "bad-ass" / "idioten" er 100% sikkert ikke "den søde fyrs type" og her snakker vi som i et forhold, hun er 99% af gangene typen som man gerne vil knalde, men ikke vise frem for forældrene. Ellers er hun alt for umoden, og så kan det være det samme.

    Den "søde fyr" skal bare vente med toldmodigehed, så vinder han i sidste ende, når han ikke har en plet (eller flere) på straffe attesten, og ikke har tusser i hovedet smiley

    Til sidst har han 99 ud af 100 gange, det fede job, bilen i garagen og børn der klare sig godt i skolen smiley

    Så stop med at klynke, og hav i stedet ondt af "bad ass" fyren og hans trunte tøs. Samt have skattekronerne klar til at forsørge dem og deres børn igennem kontanthjælp m.m.






    Og ja, jeg generalisere MEGET smiley - er selv gået glip af en del pige pga. jeg ikke var "bad ass" nok, og den dag i dag er jeg sgu glad for det, for har intet tilfælde med de piger alligevel, og de er alt andet end det jeg vil have den dag i dag smiley


  • #15   24. sep 2013 Hver sin smag...

  • #16   24. sep 2013 Uh har prøvet begge dele.. og ikke ligefrem fordi hverken bad-ass eller cute-guy er værd at samle på.. De er alle mænd når det kommer til stykket! suk..

  • #17   24. sep 2013 Man snyder da kun sig selv, hvis man prøver på at ændre den man er. Det hele falder vel i hak, hvis man er lidt tålmodig. Hvis jeg ændrede mig gradvidst til en anden ville jeg hurtig stå uden partner - det er jeg sikker på. smiley

    CNN - Ja, og kvinder er i sidste ende... bare kvinder. ;-))


  • #18   24. sep 2013 Jeg er en idiot.

  • #19   24. sep 2013 RL > kællinger - hele .lortet smiley

  • #21   24. sep 2013 Kæft Thez vi gider ikke høre på det skrigeri.. smiley

  • #22   24. sep 2013 Alle er semi-idioter, jo mere man benægter, jo større en idiot er man i virkeligheden smiley

  • #24   24. sep 2013 Kvinderne skal kende deres plads - i køkkenet, så bliver man vel nød til at være lidt badass, så de ikke løber om hjørner med en? :i

  • #25   24. sep 2013 Jeg tæner hver sin smag smiley personligt falder jeg for badass typen smiley

  • #26   24. sep 2013 Trine s
    - De falder helt sikkert også for dig.


  • #31   24. sep 2013 Ser ingen grund til at skulle lave om på sig selv, pga en pige. Hvis man gør det, så er det jo ikke "dig" hun kan lide.

    Og siden hvornår er alle tøser blevet så højrøvet og fisfornemme? Sgu da ikke til at holde ud...


  • #32   24. sep 2013 Søde fyre er oftest idioter når der kommer til stykket - så om man vælger idiot i forklædning eller idiot af udseende kan vel gå ud på et

  • #34   24. sep 2013 Thez > Fordi jeg ku' smiley
    Og du har ganske ret, han var sgu en idiot..


  • #36   24. sep 2013 Thez > Ja det tænkte jeg nok du ville sige smiley
    Men om jeg fik barn med en skjult idiot eller en bad ass går vel lidt ud på det samme? smiley


  • #38   24. sep 2013 Thez > min datter er 2½ år, måske blevet klogere siden..
    Men mænd er som smøger.. man bliver afhængig af lortet, selvom de skader en smiley haha


  • #39   24. sep 2013 CNN
    - Du er sur fordi han har fundet en anden kvinde som er yngre, smukkere og i bedre form. Du kunne bare ikke - og kan stadig ikke indse at det måske nok var dig som der var noget galt med.

    True story.
    ... Kvinder


  • #40   24. sep 2013 Måske er det slet ikke mændene der er idioter, men derimod kvinderne?

  • #42   24. sep 2013 Men hvem er så den største idiot?
    Personen der ikke kan genkende en man mener er idiot?
    Eller "idioten" der narre den anden "idiot"?


  • #45   24. sep 2013 Lillelund
    - Du er så sød


  • #47   24. sep 2013 Hvordan fuck kan man være en idiot når man er sød? søde fyre er søde ^^

  • #48   24. sep 2013 Hvis så bare min kommentar var henvendt til dig Dr. House...

  • #49   24. sep 2013 Dr. House: Det er også en form for skriftlig smiley. Når jeg ikke har deltaget yderligere i denne debat, er det ligesom rimelig tydeligt jeg hentyder til TS.

    Hvis jeg havde hentydet til dig, havde jeg nok ikke efterladt nogen tvivl om at det var dig jeg henvendte mig til.

    Dit argument for at skulle diskuterer med mig, holder ligeså lidt. Tag lige og træk vejret engang mester, og kom ned på jorden, ingen grund til at være så cocky smiley


  • #50   24. sep 2013 Du en sej dreng, der er "kendt for at være et røvhul"? Du behøvede ikke lede det til en diskussion, du kunne prøve noget nyt, anderkende at den ikke var til dig og lade den være der, istedet for at sidde og spille højrøvet. Der er ikke en positiv ting at være et røvhul, så du er kun hvad du selv ønsker at være smiley
    Hav en god aften.


  • #52   24. sep 2013 Det er fordi du skaber dig selv det ry og du vælger at opføre dig sådan, ikke vores skyld smiley lad nu bare vær at ynk dig selv og bland dig i alt, hvis jeg havde snakket til dig, så havde jeg skrevet dit navn.

  • #53   24. sep 2013 TakeAway > aww hvor er du bare nuttet..
    Nu var det mig der gjorde vores forhold forbi og ham der stadig gerne vil have mig tilbage.. Så ingen yngre model der sparkede mig af pinden smiley



  • #55   24. sep 2013 I er alle en flok idioter smiley

  • #56   24. sep 2013 CNN
    - Selvfølgelig var det det. Og hvem ville ikke have sådan en glad, positiv, intelligent og velovervejende kvinde tilbage?


  • #57   24. sep 2013 TakeAway > Lige mine ord smiley
    men hvor er du dog god til ironi smiley


  • #58   25. sep 2013 De fyrer der hjælper hvor de kan gør det ofte af natur smiley det er dem der er de søde fyrer og ligeglad med at en pige render med en badboy det er hendes tab og det er ofte kun et spørgsmål om tid før hun indser det også er løbet kørt smiley

    Nice guys finish last but at least they reach the finish line smiley


  • #59   26. sep 2013 .

  • igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

    Svar: 80
    #60   28. sep 2013 Kan ikke lade være med at smile lidt når jeg læser de forskellige indlæg.
    Hvis man sætter sig selv i bås på den måde, om man hører til den ene eller den anden grupper er fordi man i bund og grund er usikker på sig selv. Jeg personligt høre ikke til nogen af de grupper, jeg høre til i min "egen gruppe" og det samme burde andre fyre, høre til deres egen gruppe. For det betyder at du ved hvem du er og hvor du står.
    Det at man prøver at få sig selv til at passe ind i en af grupperne er helt til grin, for i bund og grund er det et skuespil de fleste påtager sig for at passe ind i et samfunds billede af hvordan fyre skal være for at få en kæreste, som er helt forskruet.

    Jeg er selv venlig og hjælpsom, men finder mig sku ikk i hvad som helst, og har mine holdninger og meninger. Jeg er mig selv og selv om jeg er single nu på 4. år, så finder jeg nok en dejlig pige som er mit modstykke. Jeg gider ikke presse mig selv ind i at passe i en af grupperne for at finde en pige der falder for søde fyre eller bad-ass fyre, hun skal falde for mig og ikke den type gruppe jeg skulle forestille og passer ind i.

    Syntes det er skide overfladisk, og til at brække sig over den mentalitet!
    Pointen er ikke at få så mange damer som muligt, men at finde den rette!
    Ved de fleste fyre ikke er enige med mig i det, men vil jeg vædde med at det er det de håber på inderligt at finde. også selv om de placerer sig selv i den ene eller den anden gruppe.


  • #61   28. sep 2013 Fååk.. Jeg må være den største idiot.

    Jeg er sød, men også badass.
    Jeg er egoist, men er der også når man har brug for en.

    Måske man skulle prøve;
    At være en idiot, som er geek..
    Samt gavmild og aldrig er der for en.
    - Ville det virke piger? (Vh. Desperat type.)

    - Det må være 2014 forsæt.


  • #62   28. sep 2013 Lille Timon - Agenda:
    1. Skriv hvor du beskriver at du faktisk er den perfekte mand.
    2. Lad derefter som om at du tror at det er forkert.
    3. Vent på at pigerne skriver til dig "nej, du er helt perfekt søde!"
    4. Profit.

    Takeaway - Agenda:
    1. Afslør din lille fine plan.
    2. Få pigerne til at holde sig fra dig.
    3. Vent på at du svarer at det slet ikke var sådan ment.
    4. Profit.


  • michael xyz
    michael xyz Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 13
    #63   28. sep 2013 Sjov dialog, men bør det ikke opdeles i flere kategorier:

    - sød fyr, der gerne vil score
    - sød fyr, der gerne vil finde længevarende forhold
    - bad ass, der gerne vil score
    - bad ass, der gerne vil finde lægenvarende forhold

    ..og her til kan så tilføjes adgang til ressourcer, som ekstra pind. Eksempel:

    - sød fyr bosiddende i penthouse midt i København, der gerne vil score har bedre chancher en sød fyr bosiddende i Utterslev og måske endda bedre chancer end bad ass fra Aalborg.


  • #64   28. sep 2013 michael xyz - Kommer det ikke helt an på hvem de prøver at score? Personligt er jeg fra Fyn og hvis to ens fyre boede i henholdsvis Kbh og Århus så ville ham i Århus have bedre chancer end ham fra Kbh.

  • michael xyz
    michael xyz Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 13
    #65   28. sep 2013 Fordi du er vild med Århus ? By fetish ?

  • michael xyz
    michael xyz Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 13
    #66   28. sep 2013 Hvad så, hvis det er en århusianer i København ? De fleste er jo indvandre fra Jylland.

  • #67   28. sep 2013 michael xyz - Nej er ikke vild med Århus. Men hvis vi går ud fra teorien at vi har to identiske fyre, udseende personlighed, tøjstil, hverdag osv. altså komplet ens.

    Den ene smider vi op i en penthouse lejlighed i København den anden i et rækkehus i Århus (Rækkehuset var bare et eksempel), så ville jeg automatisk vælge ham i Århus, jeg bor på Fyn og det er billigere fra Fyn til Århus end til København.

    Hvis han boede på Fyn ville jeg jo vælge ham der bor på Fyn.

    Jeg vælger ikke en partner ud fra hvor han bor men folk fra Jylland og Fyn står højere i min bog eftersom det er mere økonomisk for mig at skulle have et forhold til en der bor der, end en fra Kbh.


    Men det da klart at københavneren vil have større chance for at score en pige fra samme område som ham selv end jyden ville, men omvendt ville jyden have større chance for at score en pige fra hans område end københavneren ville.


  • The Guru
    The Guru Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 21
    #68   3. okt 2013 Det er noget der kommer med alderen. Teenage-piger vil gerne have de spændende, og lidt farlige, fyre, med tattoveringer, muskelhunde og kort lunte.

    Men når de bliver lidt ældre, og lidt mere fornuftige, så kommer "the good guy" pludselig på banen igen - husk nu, alt godt kommer til den der venter!


  • michael xyz
    michael xyz Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 13
    #69   3. okt 2013 God pointe, The Guru !



  • David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #70   4. okt 2013 Selvom man er en badboy udadtil kan man jo godt være sød ved sin pige.

  • David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
Kommentér på:
Søde fyre burde skydes

Annonce