354 visninger
|
Oprettet:
Foto profil =) ' {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg altså lidt nysgerrig. Alle jer som har en foto profil her inde hvor lang tid gik der før i blev godkendt? =D
Jeg har haft en afventede fotoprofil i 24 timer nu, og synes det går lidt slow slow slow, zzzz.... =D
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Derudover skal dine billeder være taget med mobilen, af dig selv i spejlet hvor du står i de sidste nye Evisu bukser, og Ed Hardy cap, mens du flexer din spinkle/kvabsede krop, og man skal helst kunne se dine tatoveringer. Hvis du ingen tatoveringer har, så få lavet nogen, så er du garanteret en fotoprofil.
Et andet must, er billeder af dig og dine venner, gerne hvor i er stive og billederne skal helst være slørede. Måske du også kan finde nogle billeder hvor du sidder i din bil, igen med bar overkrop og førnævnte tøj.
Hvis du så kan lave kyssemund på billederne, eller et ansigtsudtryk hvor du har en slem attitude, bliver pigerne helt våde i trussen, og stemmer dig ind med det samme, og drengene stemmer dig ind fordi de frygter dig.
Og det var så lolwuts guide, til at få en fotoprofil på Baboom.
Velbekomme.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 366
ÆVL, BÆL & GEBRÆKKELSE.
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 374
- Meeeen, kan godt se det sjovt i det... =D ahaha.
feb 2009
Men hold dog op med at tag sådan på vej, tag det som den joke det er?
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
der var vidst en der følte sig meget stødt...
så ser man hans profil og tænker - nåhja X)
sep 2008
Kim, heh, snakker bare efter hvad jeg tit ser på baboom.
nov 2010
Emner: 11 Svar: 184
og hahaha Darkwing duck .
feb 2009
Lou C. Fher . : Puuuh, så man jeg sku se om jeg kan få en god kavalergang, tror det komme til at knibe, men vil prøve. =D haha.
sep 2008
Så er jeg inde på en halv time.
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
tror min profil var inden på mellem 24 og 48 timer?
der begyndte at komme stemmer da jeg gjorde mig bemærket i forum
(ALDRIG bed folk om at stemme dig ind! - bare få dem til at tjekke din profil!)
feb 2009
Total trist man skal snige sig ind på damerne, men ey, virker det?= D
feb 2009
Armen så sniger jeg da lige en lille bemærkning ind,, ( TJEK MIN PROFIL ) ;D
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 366
kællingeagtig bliver jeg ikke over en lille tyk dreng, der sidder og gemmer sig bag skærmen og spiller smart.
Jeg synes bare der er alt for meget udenom snak på sitet i forvejen, og stop det dog.
feb 2009
sep 2008
Jeg ved ærlig talt ikke om det virker, jeg må indrømme jeg ikke har prøvet det endnu.
Uforskammede fyr, dine ord virker ikke som om de er valgt med ret meget omhu. Hvis du tænker over det, så er du faktisk den første i denne tråd der snakker udenom noget som helst, for jeg holdt mig da i det mindste til emnet, omend på en mindre seriøs måde, men det kan man vel ikke tage så tungt, at man skal ty til spydigheder bare for lidt gas en sen aften? Eller det kan man måske, når man er en utrolig menneskekender, der ikke engang kan oplyse sin rigtige alder.
Jeg er ikke tyk og jeg er ikke lille. Men en dreng, ja det er jeg satme, og det vil jeg blive ved med at være, det kan jeg love dig. Dog har jeg ikke skrevet noget i denne tråd jeg ikke ville sige til dig i virkeligheden, men du virker ikke som en jeg gad omgås med i min fritid, så jeg kommer aldrig til at sige til dig du er kællingeagtig.
Hvis du nu ville lade være med at blive så hurtigt fed, over noget du alligevel ikke kan ændre på ville du blive et gladere menneske, i og med du kunne bruge den energi på at forbedre dit liv, i stedet for at gemme dig bag en skærm og spille smart.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 68 Svar: 417
lou c. fher. : nu er du jo en af de hottere trunter på sitet, så klart du fløj lige ind
feb 2009
INTET ONDT OM DIG HENRIK S =) '
feb 2007
men i bund og grund tror jeg bare det tager meget længere for alm. fyrer at komme ( os der er ikke er kæmpe pumpere og som ikke tager billederne i spejlet mens vi spæner overarmen osv osv )
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.711
feb 2007
Foto profil =) '