{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foto profil =) '
  • #1   7. jul 2011 Der skal helst være et hændelsesforløb over alt hvad du har gjort siden fødslen, samt en af de der alfabet ting, hvor du skal sætte et ord ind om dig selv, der starter med hhv. A, B, C o.s.v.

Derudover skal dine billeder være taget med mobilen, af dig selv i spejlet hvor du står i de sidste nye Evisu bukser, og Ed Hardy cap, mens du flexer din spinkle/kvabsede krop, og man skal helst kunne se dine tatoveringer. Hvis du ingen tatoveringer har, så få lavet nogen, så er du garanteret en fotoprofil.
    Et andet must, er billeder af dig og dine venner, gerne hvor i er stive og billederne skal helst være slørede. Måske du også kan finde nogle billeder hvor du sidder i din bil, igen med bar overkrop og førnævnte tøj.

Hvis du så kan lave kyssemund på billederne, eller et ansigtsudtryk hvor du har en slem attitude, bliver pigerne helt våde i trussen, og stemmer dig ind med det samme, og drengene stemmer dig ind fordi de frygter dig.

Og det var så lolwuts guide, til at få en fotoprofil på Baboom.

Velbekomme.

• #2   7. jul 2011 lolwut nogle gange så skulle du bare klappe i, og holde lidt igen med dit mundlort.
    ÆVL, BÆL & GEBRÆKKELSE.

• #3   7. jul 2011 lolwut : Blev sku nød til at grine lidt af det der =D '' haha, men det var da noget af en ''beskyldning'' at komme med, at man skal have en af de ting du skriver. ;D

- Meeeen, kan godt se det sjovt i det... =D ahaha.

• #4   7. jul 2011 1 uforskammet frækFyr på 59+ ! : Beklager med det var temlig meget OFF TOPIC, i mit OFF TOPIC emne? =D haha..

Men hold dog op med at tag sådan på vej, tag det som den joke det er?

• #5   7. jul 2011 1 uforskammet frækFyr på 59+ !

der var vidst en der følte sig meget stødt...

så ser man hans profil og tænker - nåhja X)

• #6   7. jul 2011 Uforskammede fyr, hvis du ikke synes du kan bruge mine råd til noget, så er det helt i orden. Ingen grund til at blive kællingeagtig.

Kim, heh, snakker bare efter hvad jeg tit ser på baboom.

• Mr.DontGiveAFuck .
    Mr.DontGiveAFuck . Tilmeldt:
    nov 2010

Emner: 11 Svar: 184
    #7   7. jul 2011 hahahaha lolwut .
    og hahaha Darkwing duck .

• #8   7. jul 2011 Darkwing Duck . : haha ja det må han jo gøre, og de råd som lolwut kom med, bruger han da selv, så det kan være de virker? =D

Lou C. Fher . : Puuuh, så man jeg sku se om jeg kan få en god kavalergang, tror det komme til at knibe, men vil prøve. =D haha.

• #9   7. jul 2011 Jeg kan love dig, at den dag jeg får lyst til at lave en fotoprofil, så kommer der ikke andet end billeder hvor jeg flexer mens jeg shuffler fuld skrue, billeder hvor jeg står med Smirnoff Ice og omvendt cap på og hvor jeg står med de allerlækreste tøser jeg kan snige mig ind på i byen!

Så er jeg inde på en halv time.

• #10   7. jul 2011 Kim B .. det bare at presse nok sammen!

tror min profil var inden på mellem 24 og 48 timer?

der begyndte at komme stemmer da jeg gjorde mig bemærket i forum
    (ALDRIG bed folk om at stemme dig ind! - bare få dem til at tjekke din profil!)

• #11   7. jul 2011 lolwut ; De aller lækreste de kan SNIGE dig ind på =D ' bahaha kunne lige forstille mig en eller anden tosse i byen der lister op bag en lækker blondine, også knipser han bare løs med kameraret, og skynder sig væk igen. xD '

Total trist man skal snige sig ind på damerne, men ey, virker det?= D

• #12   7. jul 2011 Darkwing Duck . ; Okay jeg går i krig med det. smiley

Armen så sniger jeg da lige en lille bemærkning ind,, ( TJEK MIN PROFIL ) ;D

• #13   7. jul 2011

kællingeagtig bliver jeg ikke over en lille tyk dreng, der sidder og gemmer sig bag skærmen og spiller smart.
    Jeg synes bare der er alt for meget udenom snak på sitet i forvejen, og stop det dog.

• #14   7. jul 2011 1 uforskammet frækFyr på 59+ ! ; Hvordan kan hans snak være udenoms snak, han fortæller sin mening på en sjov måde. Ud fra det han skriver vil jeg da tro at det er sådan han ser de fleste profiler, og sjovt nok når man går ind på din profil er det første billede også et hvor du laver trut mund, og billeder fra byen er der også.. osv... Så hvor er fejlen? smiley

• #15   7. jul 2011 Hehe ja præcis, det er lige den type jeg mener, som skynder sig hen til en babe, tager et billede og spæner væk igen og praler med det dagen efter til gutterne smiley
    Jeg ved ærlig talt ikke om det virker, jeg må indrømme jeg ikke har prøvet det endnu.

Uforskammede fyr, dine ord virker ikke som om de er valgt med ret meget omhu. Hvis du tænker over det, så er du faktisk den første i denne tråd der snakker udenom noget som helst, for jeg holdt mig da i det mindste til emnet, omend på en mindre seriøs måde, men det kan man vel ikke tage så tungt, at man skal ty til spydigheder bare for lidt gas en sen aften? Eller det kan man måske, når man er en utrolig menneskekender, der ikke engang kan oplyse sin rigtige alder.

Jeg er ikke tyk og jeg er ikke lille. Men en dreng, ja det er jeg satme, og det vil jeg blive ved med at være, det kan jeg love dig. Dog har jeg ikke skrevet noget i denne tråd jeg ikke ville sige til dig i virkeligheden, men du virker ikke som en jeg gad omgås med i min fritid, så jeg kommer aldrig til at sige til dig du er kællingeagtig.

Hvis du nu ville lade være med at blive så hurtigt fed, over noget du alligevel ikke kan ændre på ville du blive et gladere menneske, i og med du kunne bruge den energi på at forbedre dit liv, i stedet for at gemme dig bag en skærm og spille smart.

• #16   7. jul 2011 2-0 til lolwut for hans første og sidste indlæg... alt for fedt skrevet smiley

lou c. fher. : nu er du jo en af de hottere trunter på sitet, så klart du fløj lige ind smiley

• #17   7. jul 2011 1 uforskammet frækFyr på 59+ ! : endnu engang tjek henrik s profil, der er en flashede tattoo & en bil, så igen lolwut, havde alligevel ret i sit indlæg =)

INTET ONDT OM DIG HENRIK S =) '

• #18   7. jul 2011 ja hehe men tror hvis jeg havde lavet trutmunden og flexet mine kæmpe overarme så var jeg kommet meget hurtigere ind smiley

men i bund og grund tror jeg bare det tager meget længere for alm. fyrer at komme ( os der er ikke er kæmpe pumpere og som ikke tager billederne i spejlet mens vi spæner overarmen osv osv )

• #19   7. jul 2011 Det sgu en god forklaring lolwut kom med. Men dejligt med sådan e sent aftengrin smiley

• #20   7. jul 2011 bjørner : præcis smiley

Kommentér på:
Foto profil =) '

Annonce