{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

M1 !! {{forumTopicSubject}}

Hej folk! smiley

Har nogle af jer M1 eller har nogle af jer haft der? Gode/dårlige erfaringer? Kom med dem..

Jeg har haft dem i 3 uger nu, og er allerede utilfreds.

Her er den E-mail jeg sendte til dem:

Kære M1.

Jeg skriver til jer, af to grunde..

For det første så er jeg faktisk IKKE helt tilfreds med min optankning.
Jeg satte 150 kr ind på min optankning i torsdag, da den var 108 i minus..
Da jeg så kommer hjem og tjekker min email, så skriver i at i har trukket 262 kr.
(jeg har IKKE tilmeldt mig automatisk optankning) - Men i den mail jeg får, står der tilsynladende noget andet?

Så har vi hævet penge fra dit betalingskort, og indsat dem på din mobilkonto til nummer: XXXXXXXX

Der er automatisk overført DKK 262,00 fra dit betalingskort til M1

Dato: 30.06.2011

Ordre nr.: XXXXX-XXXXXXXXXXX
Transaktions nr.:XXXXXXXXX

Venlig hilsen
Kundeservice - M1 A/S
www.m1.dk

Denne mail kan ikke besvares. Du kan finde svar på de fleste spørgsmål på www.m1.d

Og det har jeg på INTET tidspunkt bedt om, da min økonomi slet ikke er sat op til det, og jeg lige netop valgte jer, fordi det er super billigt?

Noget helt andet er, at på min side stod der lige et par spørgsmål jeg skulle besvare ang. noget musik, det gjorde jeg så (valgte at jeg IKKE ville have 10 gratis nummre)
1 sekund efter jeg har besvaret de har spørgsmål, så har i også tilmeldt mig noget mobilmusik noget, til 29 kr om ugen, og det har jeg HELLER IKKE bedt om, så det vil jeg bede jer slette omgående!

Ser frem til et svar..

Hilsen Mille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  M1 !!
  • #1   2. jul 2011 Tror ærligt talt der er noget fejl-40 indblandet i det der, den tilmelder altså ikke sig selv. Jeg har haft M1 i flere år nu, og har ALDRIG haft problemer - ej heller mine forældre eller dem af mine venner der har det. Kan sagtens forstå din frustration, men jeg tror simpelthen ikke på at den gør noget af sig selv.
    Nu har du godt nok heller ikke fået noget svar endnu, og hvis ellers deres kundeservice er som den plejer, så bliver musik-pakken afmeldt uden bøvl, og uden du kommer til at betale for det - de penge du har overført tror jeg derimod ikke du får igen, men blot at den bliver afmeldt automatisk optankning.


  • #2   2. jul 2011 C neffetS * PIV *

    Jeg ved ikke hvad der er sket, men 3 uger har jeg haft dem, og jeg synes ikke lige det her er fremgang, kom fra TDC så endte med at skylde min mor og jeg, en helvedes masse penge, også over til det her, det er ikke en lovende start synes jeg smiley

    Claus M-

    Hvad har du haft af problemer?


  • #3   2. jul 2011 Jeg har haft dem af flere omgange, både med og uden automatisk optankning, og har altid været rigtigt godt tilfreds, i modsætning til andre steder jeg har haft abonnement. Men synes det lyder meget mystisk - men som sagt, hvis deres kundeservice er som den plejer at være, så burde det ikke give de store problemer smiley

  • #4   2. jul 2011 har også haft problemmer med den

  • #5   2. jul 2011 havde næsten samme problem.

    min regning vokset og vokset, selvom jeg intet brugte, da jeg så afmeldte mig så blev jeg ved med at modtage regninger på ting som jeg ikke havde brugt, den tilmeldte sig selv ekstra ting, som 500gratis sms, tal billigt osv. M1 er præcis det samme som fup firmaer som telenor og telia


  • #6   2. jul 2011 5000*

  • #7   2. jul 2011 har haft telia de sidste 7-8 år nu vil jeg tro, og har aldrig haft problemer endnu..

  • #8   2. jul 2011 skift til onfone... har en kammerat som også har haft problemer med m1, derfor han skiftede til onfone hvor det kører som det skal... så skiftede jeg også fa telenor til onfone, og de har aldrig trukket mere end de 100 kr som de skal...

  • #9   2. jul 2011 Skriv til dem på deres facebook side. Så er det offentlig. Der har de vist lyst til at hjælpe en hurtig. Hva jeg har set smiley

  • #10   2. jul 2011 Har ikke facebook smiley

Kommentér på:
M1 !!

Annonce