{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  M1 / binding
  • #1   26. jan 2011 nej.. men der er en måneds opsigelse

  • #2   26. jan 2011 godt nok smiley

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 100
    #3   26. jan 2011 ''M1 har ikke længere nogen bindingsperiode på langt de fleste produkter, og det glæder os her på Telemarkedet, da vores ønske er, at man når som helst skal kunne skifte sit teleselskab, hvis de ikke længere tilbyder den billigste pris og den bedste kvalitet.''

    (link fjernet)

    Men tag og vælg Onfone i stedet.


  • #4   27. jan 2011 M1 har ingen binding. Har selv m1. Og du kan skifte fra dag til dag.
    Og nej ikke vælg onfone. Da de køre på telenors net.
    Og det er dårligere end tdcs net.

    Har selv prøvet onfone, bibob og cbb. Og det er ikke lige så godt som tdc.
    Både med det almindelig net og 3G


  • #5   27. jan 2011 Jeg skal ALDRIG nogensinde have M1 igen.. det er nok det værste lort man kan forstille sig.. og deres elendige service er godt nok ikke værd at skrive hjem om..

    og hvis du skal have data på M1 skal du passe MEGET på..
    Jeg havde 1gb data og havde læst deres betingelser igennem og der står at man bliver varslet i go tid når den 1gb var ved at være brugt.. jeg fik en besked d.17 og på deres hjemme side var den kun opdateret til d.12, da den endelig var færdig med at opdatere frem til d. 17 var der en ekstra regning på 600,- til mig. og det hjalp ikke noget at ringe og brokke sig..

    Har nu onfone og det virker bare. varsling i go tid og sms 1 time før de 5 timer er brugt.. det er sq ordentlig service..

    dog syntes jeg stadig lars bom er et skvat.. smiley


  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 100
    #6   27. jan 2011 Holmeren - Kan så fortælle dig at jeg aldrig har haft problemer med Onfone.

  • #7   27. jan 2011 Har heller ikke haft problemer med onfone.
    Skulle ikke forståes sådan. Men det er tit deres dækning ikke er lige så god som tdcs net.
    Og deres 3g er helt i bund. Hvad ligger du på?


  • #8   27. jan 2011 Onfone er et godt selskab..

  • #9   27. jan 2011 det eneste jeg kan sige er at onfone køre på telenors net. og det er ikke godt nok endnu alle steder. her hvor jeg bor. har jeg ingen 3G dækning.
    og det er ofte jeg ikke har det med telenors net. iforhold til tdcs net.
    men selve selskabet onfone fejler ikke noget. har selv 1 ved dem og 2 ved M1


Kommentér på:
M1 / binding

Annonce