573 visninger
|
Oprettet:
De starter tidligt... {{forumTopicSubject}}
...de små unger.
Nogle som lige har set nyhederne på tv2 ?
To 7 årige som begår hærværk mod parkerede biler, smadre ruder og ridser dem. Og skoleinspektør som smider dem ud af skolen. Det synes jeg er fortjent, og som han selv siger, så kan det være, de finder ud af hvor forkert det er sener i livet.
Hvad mener I ?
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 114
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 334
Men jeg tror måske det var været en form for oprør eller "se os"
Måske mente de, de havde nogle dårlige lærere eller lign.
Men som de selv nævnte, hvorfor tage den nemme løsning og smide
To af knægtene ud?
Det er der jo ingen problemløsning i, idet at eleverne så
Nok ser det som at de er blevet hørt og måske gør det igen den dag den nye skole
Ikke passer dem længere..
apr 2011
Men kun 2 blev bortvist..
apr 2011
Slf efter 2 gange må der gøres noget men stadig, så ville
Jeg mene det er mere rigtigt for skolen med intensiv hjælp på alle tre.
Altså en psykolog eller lign som nok også kan finde grundlaget for den opførsel samt løse det så det ikke gentager sig..
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 378
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 378
Men jeg er overrasket, at det er drenge på 7 år. Men på samme tid, så undre det mig ikke. I dag, virker det jo så normalt og almindeligt at gøre den slags. Jeg mener, det er jo tit man høre om tyveri og hærværk, og alt sådan noget. De unge bliver tidligt kriminelle, og jeg synes det er godt at man har lavet loven, sådan at 14 årige kan blive straffet.
Da jeg var yngre, fik jeg sgu smæk, eller en masse skæld ud hvis jeg slog en af kammareterne eller gjorde noget dumt. men forældrene er blevet alt for bløde i dag..
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 413
apr 2011
Cawani: du har helt sikkert ret.. Ikk særlig udviklet dog stadig små børn så
Bette: du har også ret, det er skyld til forældrene men jeg tror også det med religion er noget man vokser op med , selv når jeg engang får børn lærer jeg dem ikke om Gud men om BB og det..
Men måske skulle de have avide tidligere at himlen er forbudt for Hærværkere?;-D
De starter tidligt...