721 visninger
|
Oprettet:
MEGET træt af min iPhone........ HTC?? {{forumTopicSubject}}
Hej folk,
jeg gider ikke min iPhone mere nu! Der er ikke andet end BØVL! Hader bl.a iTunes!
Hva med HTC? Synes den der Incredible S er flot..
Men skal man ha' lagt billeder & musik overpå, er der så et lige så plat system som iTunes, eller er det bare som at føre en fil fra den ene mappe til en anden, som ved f.eks et helt alm. USB stik?
Sådan er det jo ved SonyEricsson bl.a
Håber I vil hjælpe.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 43
sep 2009
Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 35 Emner: 158 Svar: 1.143
min desire holder nemt strøm i 3-4 dage selvom 3G kører 24/7 og snakker cirkus 1 time om dagen..rimelig imponerende for en smartphone
Har kun haft HTC siden jeg fik min første telefon, havde 1 iphone i 4 måneder, og den røg i skraldespanden
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.259
men det skide simpel på HTC det som at have en usb pen man skal ligge filer over på faktisk
okt 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 24 Svar: 266
dec 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.259
feb 2008
Følger: 2 Emner: 16 Svar: 23
Og de billeder jeg har (med vold og magt) fået lagt over på min iPhone, fra computeren, kan IKKE slettes... og de ligger dobbelt.. Så det er 3000 billeder...
Så er den dum at skrive på!
Ja og idag var der pludselig "ingen tjeneste" i to timer.... det kan jeg simpelthen ikke bruge til noget...... Så ville jeg skynde mig at putte mit somkort over i mon gamle sony, meeeen så skal man så sandelig lige ha en skruetrækker ved hånden da.
Årh er bare gal lige nu!!
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.642
Er da det sjoveste jeg har hørt
Man trykker jo bare noget ind i hullet på simkort skuffen. Papirklips er fint. Eller ørestikker. Hehe
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 65 Svar: 334
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 152 Svar: 977
min holder 1 dag max. så er den død. bruger app killer hele tiden og lukker alt jeg ikke bruger :S
feb 2007
Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
dec 2007
den køre virkelig lækkert og ja overføresel af billeder/musik sker smertefrit via denne computer.
du kan skifte micro SD kortet til den størrelse du ønsker uden at sku gøre alt muligt pis
dog skal det så siges at jeg tit oplevede bucks i android systemet. og den genstartede tit.. blev rimelig træt af det og skiftede så til et andet "android" os som hedder MIUI. og må sige
mar 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 44 Svar: 740
dec 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 227
HTC er epic, har selv en HTC Desire HD, og den er jeg sgu glad for ;D
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
jan 2007
dec 2007
jan 2007
og ENDNU bedre endnu.. Nu når standarden for næsten alle telefoner er gået over til at være micro usb så vil vi i løbet af noget tid ikke behøve have kablet med, for så har ham man besøger et allerede ...
Måske skulle det nævnes at Apple jo valgte ikke at gå med til dette.. Selvfølgelig .. Kunne man vel sige sig selv at de ville være nogle narrøve og skille sig ud på den tåbelige måde..
dec 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 227
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
dec 2007
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 160
STOR STOR FEJL!
Ville til enhver tid gå tilbage til Android... Jeg har også fået nok af iTunes og det meget låste set-up!
Alene opdateringerne... hjælp det er old-school.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.076
utrolig der ingen Apple fans der har brokket sig endnu
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.147
Jeg har selv en HTC Desire som jeg har rooted og installeret custom rom på. Det har resulteret i at jeg er meget mere glad for den. Jeg har mere plads til mine applikationer og batteriet ser også umiddelbart ud til at holde noget længere, til trods for at jeg er logget på og synkroniserer konstant.
Jeg synes dog også at iPhone har en masse spændende ting at byde på. Så jeg sidder og overvejer om min næste telefon skal være en Samsung Galaxy S2 eller den ny iPhone som forhåbentlig bliver annonceret snart.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 328
Og vedr. folk som synes iPhone er et alt for lukket system og bla bla bla. Det virker jo bare hver gang, punktum.
Jeg har venner som har HTC og Samsung feks. jeg høre ikke andet end at de skal genstarte den konstant, pga, signalet forsvinder osv.. Men jeg ved ikke om der er forskel på at bruge iTunes på en pc i forhold til en mac. Jeg opvokset i en familie af mac brugere, så jeg har ikke prøvet andet?
Ping Pong Duck Lee ! - Alle har da efterhånden også en iPod, iPad, iPhone efterhånden. Så jeg tror næsten det er ligeså nem adgang til en sådan kabel som et mini usb...
Det eneste jeg håber der kommer næste gang i en iPhone er en 64gb model. Jeg har ikke plads til alt mit musik, og billeder på samme tid på en 32gb.
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 97 Svar: 1.832
HTC derimod syntes jeg er en værre gang bras..
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.045
Havde selv en HTC desire HD. Fed telefon.. bortset fra at den skulle oplades kl 17, når den været taget ud af opladeren om morgenen kl 07:30.
Den kunne ikke finde ud af at synkronisere 3 kalendere hvilket er et MUST i forbindelse med mit arbejder, og den blev hurtigt langsom. Jeg havde købt den fordi jeg ville prøve noget andet end min iphone som jeg havde haft i 1.5 år. Efter 1 måned røg den i skralderen og jeg fik mig en iphone 4.
Jeg er enig, de er mere lukkede end android er. til gengæld virker de bare hver gang, og virker 100% til det som de er lavet til.
Jeg synes det er fedt med iTunes pga det er så nemt at have med at gøre. Plus at jeg ved hvor alle mine ting er, da de bliver sync samme sted fra hver gang. Jeg bruger ikke mine telefon som USB disk, og har derfor ikke behov for at kunne dele mine filer med miner venner ect. Til det har jeg en USB key med i tasken..
Mit bud er, hvis du VIL købe en HTC, så køb en desire, og ikke en desire HD. Desire er en ganske udemærket telefon. Den var bare ikke god nok til mig
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.147
Hehe... kunne ikke lade være... jeg vil nu gerne have en iPhone på et tidspunkt bare fore at prøve noget nyt... Gider ikke binde mig til et og samme hele tiden.
feb 2008
Følger: 2 Emner: 16 Svar: 23
MEGET træt af min iPhone........ HTC??