{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

MEGET træt af min iPhone........ HTC?? {{forumTopicSubject}}

Hej folk,

jeg gider ikke min iPhone mere nu! Der er ikke andet end BØVL! Hader bl.a iTunes!

Hva med HTC? Synes den der Incredible S er flot..
Men skal man ha' lagt billeder & musik overpå, er der så et lige så plat system som iTunes, eller er det bare som at føre en fil fra den ene mappe til en anden, som ved f.eks et helt alm. USB stik?

Sådan er det jo ved SonyEricsson bl.a

Håber I vil hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGET træt af min iPhone........ HTC??
  • Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 43
    #1   21. jun 2011 Hvad er det der er stå træls? :S

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #2   21. jun 2011 Der sidder et usb stik i laderen på en HTC som du bare smider i din computer og smider dem over på mobilen fra en mappe.

• #3   21. jun 2011 HTC er plug and play..når du sætter den til computeren, vælger du om den skal lade, virke som netkort eller om du vil overføre filer..også trækker du bare billedern over på, trækker stikket ud også er den klar smiley

min desire holder nemt strøm i 3-4 dage selvom 3G kører 24/7 og snakker cirkus 1 time om dagen..rimelig imponerende for en smartphone

Har kun haft HTC siden jeg fik min første telefon, havde 1 iphone i 4 måneder, og den røg i skraldespanden

• #4   21. jun 2011 føler i andre iphone folk jer ramt ? smiley

men det skide simpel på HTC det som at have en usb pen man skal ligge filer over på faktisk

• #5   21. jun 2011 Jeg bytter gerne min HTC Wildfire med din iPhone da.. Har os kvittering smiley

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #6   21. jun 2011 HTC er bare sagen smiley

• #7   21. jun 2011 jeg har lige købt en desire hd og er virkelig glad for den smiley

• #8   21. jun 2011 Jamen lige pludselig har den slettet alt på min iPhone... altså når jeg tilslutter til iTunes... Ved godt jeg selv kan gøe et eller andet så den ikke gør det, men det ved jeg ikke hvordan man gør...
    Og de billeder jeg har (med vold og magt) fået lagt over på min iPhone, fra computeren, kan IKKE slettes... og de ligger dobbelt.. Så det er 3000 billeder...
    Så er den dum at skrive på!
    Ja og idag var der pludselig "ingen tjeneste" i to timer.... det kan jeg simpelthen ikke bruge til noget...... Så ville jeg skynde mig at putte mit somkort over i mon gamle sony, meeeen så skal man så sandelig lige ha en skruetrækker ved hånden da.

Årh er bare gal lige nu!!

• #9   21. jun 2011 Skal man bruge en skruetrækker for at få sim kortet ud??
    Er da det sjoveste jeg har hørt smiley
    Man trykker jo bare noget ind i hullet på simkort skuffen. Papirklips er fint. Eller ørestikker. Hehe

• #10   21. jun 2011 overvej da en samsung galaxy s2 kan love dig for du ikk bliver skuffet !!! smiley

• #11   21. jun 2011 snask . så vil jeg gerne vide hvad batteri du har da..

min holder 1 dag max. så er den død. bruger app killer hele tiden og lukker alt jeg ikke bruger :S

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #12   21. jun 2011 der er bare så mange ting der lettere med en htc. eks hive billedere ned fra FB, vælge en optaget lyd som ringetone ,det kan bare ikke lade sig gøre med iphone,

• #13   21. jun 2011 men nå ja ^^ desieren er virkelig en lækker fon..

den køre virkelig lækkert og ja overføresel af billeder/musik sker smertefrit via denne computer.

du kan skifte micro SD kortet til den størrelse du ønsker uden at sku gøre alt muligt pis smiley bare i og det køre smiley

dog skal det så siges at jeg tit oplevede bucks i android systemet. og den genstartede tit.. blev rimelig træt af det og skiftede så til et andet "android" os som hedder MIUI. og må sige smiley har aldrig været gladere for min fon end jeg er nu smiley

• #14   21. jun 2011 samsung galaxy 2 !! køb den !

• #15   21. jun 2011 ENDELIG en der har set lyset! velkommen tilbage m8!

HTC er epic, har selv en HTC Desire HD, og den er jeg sgu glad for ;D

• #16   21. jun 2011 ja iTunes er bl.a. også en af de ting der gjorde jeg ikke gad det iPhone lort.. iTunes er da det værste lort der er skabt på denne planet..

• #17   21. jun 2011 Og til dit spørgsmål.. Hvis du kan finde ud af at bruge en pc så kan du finde ud af at ligge musik/billeder/you-name-it over på din HTC.. i modsætning til en Lorte iPhone behøver du nemlig ikke alt muligt 3. parts software for at kunne gøre sådanne simple ting..

• #18   21. jun 2011 og endnu dejligere.. hvis du lige er over ved en og vil give noget musik / billeder til ham/hende.. jaa.. så skal du kun have kabel med.. og ikke kabel / cd og bruge 15 min på at installere itunes smiley

• #19   21. jun 2011 Mark K

og ENDNU bedre endnu.. Nu når standarden for næsten alle telefoner er gået over til at være micro usb så vil vi i løbet af noget tid ikke behøve have kablet med, for så har ham man besøger et allerede ...

Måske skulle det nævnes at Apple jo valgte ikke at gå med til dette.. Selvfølgelig .. Kunne man vel sige sig selv at de ville være nogle narrøve og skille sig ud på den tåbelige måde..

• #20   21. jun 2011 Cancer vs. Steve Jobs. Jeg ved hvem jeg hepper på!

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #21   21. jun 2011 Er også glad for min HTC, samme grund som mange andre herinde. Dog holder bat maks en dag for mig, men bruger den også meget, bla. Skriver jeg denne tekst fra mobilen. Men kunne sagtens finde på at prøve iPhone næste gang for HTC kan godt gå ned pga. De mange aps man henter og som ikke alle er kodet ordentligt.

• #22   21. jun 2011 rene - det problem havde jeg tit. og oftes var det også fordi der var fejl i selve android smiley hentede MIUI og har aldrig haft probs med de samme apps smiley

• #23   21. jun 2011 Havde en Desire... firmaet gav en iPhone4 og derfor gik min Desire videre til en bekendt!!!

STOR STOR FEJL!

Ville til enhver tid gå tilbage til Android... Jeg har også fået nok af iTunes og det meget låste set-up!
    Alene opdateringerne... hjælp det er old-school.

• #24   21. jun 2011 Htc er bare lækkerier, jeg venter bare på der er sparet op til sensasion..

utrolig der ingen Apple fans der har brokket sig endnu smiley

• #25   21. jun 2011 HTC Desire der holder batteri i 3-4 dage er næsten uhørt, så det skal folk være glade for, hvis de er så heldige at opleve.

Jeg har selv en HTC Desire som jeg har rooted og installeret custom rom på. Det har resulteret i at jeg er meget mere glad for den. Jeg har mere plads til mine applikationer og batteriet ser også umiddelbart ud til at holde noget længere, til trods for at jeg er logget på og synkroniserer konstant.

Jeg synes dog også at iPhone har en masse spændende ting at byde på. Så jeg sidder og overvejer om min næste telefon skal være en Samsung Galaxy S2 eller den ny iPhone som forhåbentlig bliver annonceret snart.

• #27   21. jun 2011 Utroligt folk synes iTunes og iPhone er så besværligt. Jeg kan ikke forestille mig at bruge andet end iTunes. Det er da det mest simple og dejlige program til alt det musik man nu har, at bruge.
    Og vedr. folk som synes iPhone er et alt for lukket system og bla bla bla. Det virker jo bare hver gang, punktum.
    Jeg har venner som har HTC og Samsung feks. jeg høre ikke andet end at de skal genstarte den konstant, pga, signalet forsvinder osv.. Men jeg ved ikke om der er forskel på at bruge iTunes på en pc i forhold til en mac. Jeg opvokset i en familie af mac brugere, så jeg har ikke prøvet andet?

Ping Pong Duck Lee ! - Alle har da efterhånden også en iPod, iPad, iPhone efterhånden. Så jeg tror næsten det er ligeså nem adgang til en sådan kabel som et mini usb...

Det eneste jeg håber der kommer næste gang i en iPhone er en 64gb model. Jeg har ikke plads til alt mit musik, og billeder på samme tid på en 32gb. smiley

• #28   21. jun 2011 Syntes iPhone og iTunes er noget af det nemmeste i verden og jeg har endda kun haft det i lidt under en måned..

HTC derimod syntes jeg er en værre gang bras..

• #29   21. jun 2011 Den evige snak om det ene eller andet er bedst
    Havde selv en HTC desire HD. Fed telefon.. bortset fra at den skulle oplades kl 17, når den været taget ud af opladeren om morgenen kl 07:30.
    Den kunne ikke finde ud af at synkronisere 3 kalendere hvilket er et MUST i forbindelse med mit arbejder, og den blev hurtigt langsom. Jeg havde købt den fordi jeg ville prøve noget andet end min iphone som jeg havde haft i 1.5 år. Efter 1 måned røg den i skralderen og jeg fik mig en iphone 4.
    Jeg er enig, de er mere lukkede end android er. til gengæld virker de bare hver gang, og virker 100% til det som de er lavet til.
    Jeg synes det er fedt med iTunes pga det er så nemt at have med at gøre. Plus at jeg ved hvor alle mine ting er, da de bliver sync samme sted fra hver gang. Jeg bruger ikke mine telefon som USB disk, og har derfor ikke behov for at kunne dele mine filer med miner venner ect. Til det har jeg en USB key med i tasken.. smiley

Mit bud er, hvis du VIL købe en HTC, så køb en desire, og ikke en desire HD. Desire er en ganske udemærket telefon. Den var bare ikke god nok til mig smiley

• #30   21. jun 2011 iPhone... you are holding it wrong... always....

Hehe... kunne ikke lade være... jeg vil nu gerne have en iPhone på et tidspunkt bare fore at prøve noget nyt... Gider ikke binde mig til et og samme hele tiden.

• #31   22. jun 2011 tusind tak for rigtig mange gode svar! går op i butikken idag og prøver at lege lidt med en HTC smiley

Kommentér på:
MEGET træt af min iPhone........ HTC??

Annonce