{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Internet
  • Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #1   15. jun 2011 Jeg har telia, men synes slet ikke det virker optimalt. det hopper af konstant. når de så endelig fikser det, laver de en masse fejl, så vi har skulle være af med ekstra penge.
    Ved ikke om jeg bare har været uheldig, men det regnede jeg ikke med ville ske for et "stort selskab"
    Hvis jeg kunne, ville jeg helt klart vælge waoo
    40/40 til 200
    http://www.waoo.dk/produkter/fiberbredbaand-din-bedste-internetforbindelse-nogensinde

• #2   15. jun 2011 Der er meget snak om skyline. Men jeg er meget tilfreds med mit, 6 mbit til 129 . trådløs router koster 14 kr ekstra om måneden. Men der kan man bare købe en selv jo til 2-300. Men sørg for at spørge om det dækker der hvor du bor.

• #3   15. jun 2011 Men ja fiber er det bedste. Så hvis du har muligheden så vælg det.

• #4   15. jun 2011 Ja okay, for nu er jeg godt træt af. At Stofa ikke kan finde ud af hvorfor jeg skal kun have internet en gang i mellem. Jeg betaler sku ikke penge for noget jeg ikke får. De påstår jeg har ødelagt det selv.!

• Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #5   15. jun 2011 Så tror jeg bestemt ikke du skal vælge telia. smiley
    Den kan sagtens hoppe af et par gange om dagen.

• #6   15. jun 2011 Har haft stofa og telia for 6 år siden. Er det ikke blevet bedre? smiley Det var det rene lort dengang smiley

• #8   15. jun 2011 Telia og stofanet er hver for sig. Telia er fint, men stofa fucker da for vildt!
    Kan ikke anbefaldes!

• #11   16. jun 2011 Har 50/50 hos Profiber.. Det virker som sådan udemærket, hvis man kun bruger internetdelen.
    TV boksen har det med at være langsomt, og nettet hopper ofte ud under IP-Telefoni... Men som internet er det kanont! Kører pt. 2 spilservere på vores linje, plus torrents, plus jeg spiller selv online.

Fed, fed forbindelse.

Kommentér på:
Internet

Annonce