{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internet mønt.
  • #2   18. nov 2022 Jojo taaaaaaak for info og så er det jo fantasi penge i min verden smiley

  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #3   19. nov 2022 Jeg arbejder med blockchain til hverdag, dvs. den underlæggende teknologi som Bitcoin og andre cryptocurrencies er baseret på, og jeg er stor fan af crypto som betalingsmiddel.

    Egentlig var ideen med Bitcoin og andre coins at man skulle have en valuta til at belønne dem der stillede computere og servere til rådighed for blockchain netværket, og en valuta som man kunne bruge til betaling for brug af servicen. Tænk på det som en slags point system.

    Men så begyndte folk at handle med denne valuta, og pludselig gik det amok. Den del er jeg ikke fan af, for det tiltrækker spekulanter og folk der kun er interesseret i crypto for at score en gevinst. Det ødelægger mange af de fede ting der bliver udviklet på blockchain. Det har dog udbredt anvendelsen af crypto, og det i sig selv er godt.

    Helt grundlæggende er blockchain den næste generation af internettet, men hvor ejerskabet og kontrollen er lagt mere distribueret end det er i dag, og i højere grad ligger hos brugerne.

    Jeg synes at det er en spændende teknologi at arbejde med, og være med til at præge udviklingen af den næste generation af internettet.


  • #4   19. nov 2022 CarstenJ tak for info og er det ikke letter at snyde med sådan Bitcoin og hvad nu hvis du vil have de Bitcoin i hånden - det kan jo ikke lade sig gøre smiley

  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #5   20. nov 2022 Jeg vil sige at det er vanskeligere at snyde med Bitcoin. Man kan jo iøvrigt altid veksle dem til eks. DKK hvis man har lyst. Men hele ideen med cryptocurrencies er, at du ikke har lyst til at have kontanter, og udelukkende vil have dine værdier online.

    Det er super nemt at overføre eks. Bitcoin fra én person til en anden, eller fra en virksomhed til en person - eller fra en person til en virksomhed. Det fungerer meget i stil med MobilePay.


  • #6   20. nov 2022 CarstenJ jaaa men hvad med ham der mistet 6,5 milliard på en nat.

  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #7   21. nov 2022 Svindel og tab er vel sket siden et betalingsmiddel blev opfundet. Om det er kontanter, elektronisk valuta eller værdipapirer er der altid en risiko for tab og svindel.

  • #8   21. nov 2022 CarstenJ jooooo men en svindler har da svære ved at snyde hvis du står med pengene i hånden smiley

Kommentér på:
Internet mønt.

Annonce