{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skat?
  • #1   28. maj 2011 Det kommer jo an på dit fradrag...

  • #2   28. maj 2011 Det kommer an på hvor meget du tjener?

  • #3   28. maj 2011 KJ.. det er så forkert igen :D.. der da hvor meget han tjener osv. som sætte de % dele han skal betale i skat. hans fradrag. det bliver jo modregnet før skatten trækkes (mener jeg) sidder ikke lige med min lønseddel fra sidste gang me mener det er sådan det fungerre.

    og [Max Power] du skal nok regne med en ca 40-41% af din løn


  • Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 264
    #4   28. maj 2011 Afhænger af hvor du bor, hvor meget du tjener og om du r medlem af folkekirken

  • #6   28. maj 2011 Danni A: det er nemlig rigtig. men hvis han kommer på lærlinge løn eller tjener under 160.000 om året skal han ikke regne med at skulle af med mere end de der 40-42% smiley

  • krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
    #7   28. maj 2011 Man betaler jo også til pension, feriekonto, og AM bidrag ( 8%) og derudover self. den alminedelige skat, som er forskellig alt efter hvor i landet du bor jeg betaler 39 % procent i bundskat.

  • #8   28. maj 2011 krisi ? er det ikke ens arbejdsgiver der betaler til ens ferie konto. osv ?

    og penssion er vel kun hvis man har oprettet en konto selv. ?


  • #9   28. maj 2011 Emil:
    Nogle arbejdsgivere indbetaler til noget "penssion " (pension) smiley

    Og ikke alle arbejdsgivere betaler til en feriekonto


  • #10   31. maj 2011 K_J smiley

    aah.. alle arbejdsgivere betaler da til ferie? ikke sikert de indbetaler pengene til et firma, men de trækker da 12% fra. ens løn som går til ferie "kontoen".

    pension, tja det er da snart så afskaffet, så folk skal snart selv til at tænke på hvad at lave en opsparing.

    men tror der er lige så mange fakta som der er folk...


Kommentér på:
Skat?

Annonce