{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Basker
Basker
Tilmeldt:
7. apr 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370

Amalie - Din mening {{forumTopicSubject}}

Personer der følger med i medierne ville kunne opdage, at den tidligere Paradise Hotel deltager, Amalie, har fået en hel del medieomtale, siden hun optrådte i programmet på tv3. Udover at have sin egen TV-serie "Amalies verden", er hun gang på gang at se i diverse blade, aviser og hjemmesider. Diskutionerne har kørt på fuldt tryk om hvorvidt hun fortjener denne status/omtale, når hun jo egentlig bare er en helt normal dansker som alle os andre.

Derfor vil jeg gerne have jeres mening om nedenstående punkter:

• Hvad synes du om Amalie?

• Synes du hun fortjener sin medieomtale og kendis-status?

• Hvad tror du er grunden til hendes medieomtale og kendis-status?

• Evt andet.

Husk at begrunde (hvorfor/hvorfor ikke)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amalie - Din mening
  • Lea A
    Lea A Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
    #2   20. apr 2011 Vil nu ikke kalde hende en kendis, nærmere dum, fordi det er hun sgu. :o) Og man fandt sgu ud af hvem hun har det fra.

  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #3   20. apr 2011 .. Man skulle nærmest tro, at TV3 instruerer hende i, at være så dum. For nogle gange, er hun altså dummere end en på 5.

  • #4   20. apr 2011 • Hvad synes du om Amalie?
    Hun er et forfærdeligt menneske, med en lige så forfærdelig mor.

    • Synes du hun fortjener sin medieomtale og kendis-status?
    NEJ, mest af alt fordi hun ikke levere noget som helst. Hun kan jo ikke være andet en snot dum.

    • Hvad tror du er grunden til hendes medieomtale og kendis-status?
    Folk undeholdes desværre ved at se "mindre heldige" folk udstille sig selv på nationalt tv. Man kan sammenligne hendes tv-programmer lidt med Morten og Peters, den eneste forskel er vel bare at de har en diagnose.

    • Evt andet.


  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #5   20. apr 2011 Sebastian J

    '' Man kan sammenligne hendes tv-programmer lidt med Morten og Peters, den eneste forskel er vel bare at de har en diagnose.''

    HAHAHA!!! Konge kommentar smiley


  • #6   20. apr 2011 Sebastian J

    FULDSTÆNDIG ENIG!!!


  • #7   20. apr 2011 • Hvad synes du om Amalie?
    - Jeg synes hun e uheldig i hendes udtalelser, og ja, hun siger nogle meget dumme ting! Men alt i alt, så synes jeg altså ikke hun er så slem som folk gør det til.. smiley

    • Synes du hun fortjener sin medieomtale og kendis-status?
    - Nej, det gør hun jo nok ikke efter min mening, men det er jo den danske befolkning som gør at hun kan "eksistere" i medierne, så på sin vis fortjener hun da sin plads i medierne, for det er det folk vil ha...

    • Hvad tror du er grunden til hendes medieomtale og kendis-status?
    - Det er da self hendes personlighed... Paradise var det som gjorde man fik øje på hendes dumheder, og så er det jo bare eskaleret til det det er nu.. såå...

    • Evt andet.
    - Ja, folk burde stoppe med at ha så pisse ondt i røven! DK snakker sådan om FUCK janteloven, men ingen gør det jo virkelig!!!! Hun er den hun er, og folk burde takke sig selv for at hun er så interessant, for det er folket som gør det til hva det er den dag idag...

    Fortsat kanon dejlig sommerdag smiley


  • #8   20. apr 2011 Nu har jeg aldrig set paradise og alt det der, men alligevel lykkedes det mig alt for hurtigt, at få alt for megen "viden" om hende... men hun er da bare mega langt ude.. "Jeg vil bare gerne være kendt".. jamen halløj!..
    Meeen.. jeg synes ikke medierne burde være så interesseret i hende, hun er virkelgi bare en medieluder og det indrømmer hun også gerne selv.


  • #9   20. apr 2011 Hvad synes du om Amalie?
    - Jeg synes Amalie virker sød og naiv ...

    • Synes du hun fortjener sin medieomtale og kendis-status?
    - Ja, hvorfor ikke?
    Det er åbenbart noget folk gider at se og hun er underholdende.
    Udover det så elsker folk at hade andre.

    • Hvad tror du er grunden til hendes medieomtale og kendis-status?
    -Hendes talemåde og at hun er så naiv som hun er.
    Og så at hendes mor er så stor medieluder som hun er.




  • #10   20. apr 2011 jeg er så trøt af pg høre om de 2 de er bare så blanke. så var sidney sku sjovere.

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #11   20. apr 2011 1) Hun er så blank, at man kan spejle sig i hende.
    2) Nej, hun er opreklameret, ligegyldig og ikke ret lækker.
    3) Hun opfører sig så tåbeligt, at nogle finder det sjovt at se på.
    4) Juhu! Amalies verden er fortid!!! smiley


  • Majbrit K
    Majbrit K Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #13   20. apr 2011 Hvad synes du om Amalie?
    en total ligegyldig gås der snart burde pakke sammen og forsvinde fra dansk tv da hun forpester det sammen med Paradise hotel, for lækker til love osv.!

    Synes du hun fortjener sin medieomtale og kendis-status?
    Overhovedet ikke. Hun kan verken bidrage med nogle inspirerende meninger eller lign. Og så kan hun jo overhovedet ikke synge.

    Hvad tror du er grunden til hendes medieomtale og kendis-status?
    Fordi danskerne desværre elsker at se på folk der er dummere, fattigere og grimmere end dem selv i tv. Bare se på D.U.M. (de unge mødre)

    Evt andet.
    Vi får snart en ny "Amalie"! Malou Stella fra de unge mødre er også begyndt at lave musik. Og hun er lige så ligegyldig og sovedøssende at høre på som Amalie. Gud fri mig vel.. Resten af verden må le af den danske musikbrance når de vælger sådan nogen som Amalie og Malou Stella til at skulle blive popstjerner..!


  • #14   20. apr 2011 • Hvad synes du om Amalie?
    Har ondt af hende, har generelt ondt af folk som spiller sig op i realety shows, for at blive kendte uden nogen form for talent. Er langt ude, men der kommer nok flere "af hendes slags" sørgeligt!

    • Synes du hun fortjener sin medieomtale og kendis-status?
    nææ slet ikke.

    • Hvad tror du er grunden til hendes medieomtale og kendis-status
    den som er villig til at udstille sig selv mest opnår medieomtale, så er alt andet næsten ligemeget:)


  • #15   20. apr 2011 Man behøver squ ikke følge med i medierne for at vide det.
    Det bliver kastet i krydderen på en uanset hvor man går -.-

    Men personligt har jeg squ ikke rigtig nogen mening om hende, har da hørt nogle af hendes "sjove" udtalelser, så ja hun er squ nok ikke den længste lort i kummen.
    Men hun virker da som en sød, livsglad pige. Tror meget af det folk hater over er at hun kan få så meget presseomtale bare ved at være lidt smådum, og tilmelde sig programmer, når de ikke selv kan.

    Men igen, jeg følger squ ikke rigtig med, de kendte siger mig ikke så forfærdelig meget smiley


  • #16   20. apr 2011 Sidder lidt og tænker i mit stille sind, det minder lidt om Paris Hilton, hun blev også kaldt en dum partygås, medieluder osv. osv.
    Hun er gået i glemmebogen, og mange er nu begyndt at respektere hende, fordi hun forstår at udnytte hver evig eneste ting hun får kastet imod sig.

    Glæder mig til den næste i rækken kommer, og det så er Amalie der bliver talt positivt om.


  • Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #17   20. apr 2011 Prinsesse Gert

    Du kan ikke stille det sådan op smiley - Sidney Lee kom langtid før Amalie, og der er stadig negativ omtale omkring ham.


  • #18   20. apr 2011 Rasmus B - Det kan da sagtens stilles op sådan?
    Paris Hilton har da været på længere end dem begge, og det er først sådan her det sidste stykke tid at der er kommet positiv tale.

    Og der vil altid være nogle der får mere negativ omtale end andre, alt efter hvordan man opfører sig.

    Det samme med kriminalitet, der bliver snakket om mord og voldtægter i længere tid end der bliver snakket om røverier og overfald.


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #19   20. apr 2011 • Hvad synes du om Amalie?
    - Jeg synes Amalie er snot hamrende dum, og hun er en af de mest medieliderlige personer jeg kender til. Hun minder lidt om Sidney Lee i den kvindelige udgave. Jeg synes derimod at Tv3 er ligeså meget skyld i det. Nu hvor gassen er gået ud af ballonen (ingen paradise, ingen Amalies verden), så begynder hun at ty til løgnhistorier for at beholde hendes ansigt i medierne.

    "Peter har ødelagt mit liv".
    Han har jo efter sigende skulle været blevet hold fanget i en kælder, banket, krænket osv osv. Jeg tvivler virkelig på at Peter har gjort dette. Tror det er et desperat måde at holde sig selv i medierne på.

    • Synes du hun fortjener sin medieomtale og kendis-status?
    - nej. Hun har intet at byde på udover utrolig lav intelligens, og dumme kommentarer. Der findes sikkert flere af hendes slags! Det opfordrer bare dem til at skulle træde frem i lyset. Vi har lige set en Naomi fra Paradise der også bare fører sig frem, og vil være kendt for at være dramaqueen. Jeg magter det simpelthen ikke!

    • Hvad tror du er grunden til hendes medieomtale og kendis-status?
    - at danskere synes det er sjovt at føle sig overlegne. Hun er jo et af de dummeste mennesker jeg kender til.


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #20   20. apr 2011 Prinsesse Gert.
    Paris har været kendt siden hun har været bette i form af hendes status som Arving. Hun var model osv osv. inden hun blev en "partygås". At hun har været så vilde i sine handlinger har overskygget det andet, betyder ikke at det er det hun er kendt for.


  • #21   20. apr 2011 Rasmus B - Har bestemt heller ikke udtalt mig om hvad hun var kendt for og ikke kendt for smiley
    At hun har den status hun har, ja self. det har noget at gøre med hendes efternavn, men man kan bare se hendes søster Nicky Hilton, ja hun er kendt, men ikke SÅ kendt som hendes søster, Paris Hilton har jo også skabt et navn for sig selv, så hun er kendt som andet end hotelarving smiley

    Men der har jo stadig været negativ omtale, præcis som der er om Amalie, og der vil altid være en der bliver basket på, og så snart der kommer en ny der kan baskes på, så bliver den forrige smidt lidt i glemmebogen, og med tiden begynder folk at være mere positive omkring personen smiley


Kommentér på:
Amalie - Din mening

Annonce