{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Hjælp til låst mappe i XP {{forumTopicSubject}}

Hey Gutter og Gutinder..

Jeg har en bærbar der er kommet virus på, og kan derfor IKKE logge ind på det oprindelige XP, så har lagt et midlertidigt ind på den..

Jeg har en mappe i det oprindelige XP som der ligger nogle billeder jeg skal ha' fat i, men den mappe må jeg ikke gå ind i, i det midlertidige XP.. (Mappen er brugermappen under Dokumenter)

Hvordan kommer jeg til at få kopieret de billeder ud - så jeg kan få formateret hele computeren ?

På forhånd mange tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til låst mappe i XP
  • #1   17. apr 2011 - E A N - Ja, men jeg kan slet ikke logge ind i det.. - det fucker helt når den kommer til login skærmen, så det windows kan ikke bruges.. jeg skal bruge et eller andet til at override den mappe, så jeg kan gå ind i den..

Nogen forslag ?

Evt. et link med et boot cd jeg kan brænde ud, så jeg kan kopiere dem over ude i dos.. ?

• PC Manden *
    PC Manden * Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 62
    #2   17. apr 2011 hvis du sender computeren til mig (eller møder op, bor i aalborg) så skal jeg hive alt det data ud du skal bruge skriv PM hvis du vil have mere info om mig og hvad jeg tager for det. Mvh Rasmus

• #4   17. apr 2011 Nu har jeg ikke lige en ekstern HD box, der er ingen andre muligheder ?

• PC Manden *
    PC Manden * Tilmeldt:
    mar 2011

#5   17. apr 2011 Jeg tager 350 og så får du alt dit data på skiver. (alt hvad der er muligt at hive ud af maskinen) og har endnu ikke haft fingre i en maskine hvor jeg ikke har kunne hive data ud, selv om systemet var formateret, så skulle kunne klare det på en aften. men som sagt smid en PM så får du mine oplysninger

• #6   17. apr 2011 Rasmus J - Ahhh, nu er jeg ikke lige den dummeste til PC'er.. så jeg roder bare lidt mere med det..

• #7   17. apr 2011 - EAN - - Jeg kører SATA, og det gør den ikke

• PC Manden *
    PC Manden * Tilmeldt:
    mar 2011

#8   17. apr 2011 Bare iorden, og hvis det slår fejl så har du stadig mit tilbud smiley Men håber for dig det lykkedes

• #9   17. apr 2011 Jeg kører bare ubuntu - og kopierer billederne over i en anden mappe, og så kopierer dem ud derfra..

• #10   17. apr 2011 Men tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Hjælp til låst mappe i XP

Annonce