{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til iphone ! Låst
  • #1   23. maj 2010 Du skal jo bare jailbreak den så er den låst op

• #2   23. maj 2010 Hvordan går man det ?
    Og hvad kan der ske ved det ? ( hvis det går galt )

• #3   23. maj 2010 Vil ikke rigtig sige der kan ske noget . hvis ud søger lidt på google, og læser en masse om det . så kan du altid lave den normal igen hvis det går galt

• #5   24. maj 2010 Det er en 3G 8GB version 3.1.3

• #7   24. maj 2010 Landet ligger sådan at jeg ikke har nogen kvitt på den..kan det så stadig godt lade sig gøre at få telia til at låse den op mod betaling eller hvordan ? for mobilen er over 1 år gammel

• #8   24. maj 2010 så jeg kan bare gå ned med mobilen med mit telenor simkort ( hvor den så ikke virker, kun i menu'erne ) også få dem til at låse den op ?

• stefan k
    stefan k Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 94
    #9   24. maj 2010 har samme problem med min.. det er den nye software 3.1.3 og den findes der ikke noget program til endnu som kan låse den op men prøv at ring til telia og fortæl dem hvordan og hvorledes og hør om de ikke kan hjælpe dig.. jeg skulle nemlig bare udfylde en formular på 3s hjemmeside og så såtte den til iyunes her engang efter pinsen og så ville den synkronisere og blive låst op..

• #10   24. maj 2010 Thim: skal han så bruge telefonen eller hvad ?

Der er 250km ned til ham jeg købte den af..ifølge telia's hjemmesidde skal man have det nummer mobilen er sat sammen med første gang og telefonens imei nummer..men så kan jeg ikke rigtig se hvordan det kan låse den når jeg har et andet simkort i ?

• #11   24. maj 2010 Der må sq være en andne løsning..ellers kan man da betale sig fra det

• #12   24. maj 2010 du kan bare ringe til dem så sender de noget software opdatering til din iTunes og så opdaterer du bare telefonen

• #13   24. maj 2010 Thim O --> Haha . tror jeg har åbnet fler telefoner en du kommer til.
    ved da godt den ikke bliver låst op af jailbreak. men når du går det så kan du i samme menu bestemme om den skal låses op . så kan skal jo bare læse om jailbreak .

• #14   24. maj 2010 Og du kan godt låse en 3.1.3 op . har en m8 der lige har låst to op

• #15   24. maj 2010 På min har jeg hentet black ra1n. køre pisse godt . kan både låse op og jailbreak
    . ved ikke om det virker på 3.1.3 men 3.1.2 virker det på . ellers er der masse andre programmer som du kan bruge . det er sku da bare og søge på google . kan da slet ikke være så svært .

Kommentér på:
Hjælp til iphone ! Låst

Annonce