{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

luksusfælden! {{forumTopicSubject}}

nu kan det meget vel godt være det bare er mig, men jeg får fandeme ondt i røven når jeg ser sådan et afsnit som her til aften, og for den sags skyld os en del af de andre afsnit, hvor folk de får skåret ned i deres gæld! for kan fandeme ikke være rigtigt at jeg skal gå og betale min fulde gæld ink. renter når andre folk kan være total hensyns løse med hvordan de bruger "deres" penge og der efter fandeme får slettet noget af det!

mvh, ham med mega ondt i røven!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  luksusfælden!
  • Bumle .
    Bumle . Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 110
    #1   12. apr 2011 Tilgengæld bliver de udstillet som fjolser foran det meste af den danske befolkning..

• #2   12. apr 2011 ja det ville jeg sq så aldrig gøre selv, men det kan sq da nærmest betale sig !

• #4   12. apr 2011 hehe ja der må jo være en gode ved at vise hele nationen at de ikke kan adminstrer penge og bliver stemplet som dårlige betaler for alle inkl familie venner kollegaer naboer etc

Godt det ikke er mig siger jeg bare!

• #5   12. apr 2011
    Belinda O har ingen gæld mere smiley det er bare faktum at jeg da ikke gider betale min gæld når jeg får noget igen så, og så må jeg jo bare linke til luksus fælden!

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #6   12. apr 2011 Du kan jo ringe til dem du skylder penge, og høre om de gider skære i din gæld?

Synes virkeligt det er småligt at have ondt i røven over at noget godt tilfalder andre.

• #7   12. apr 2011 kasper H, godt?! så vidt jeg kunne se så havde hun brugt pengene uden grænser og derefter så får hun slettet noget af gælden :S det jo nærmest tyveri, for hun har da ihvertfal ikke betalt for det, så må hun sq ind og side ;P

• #8   12. apr 2011 præcis! og så får de slettet gælden og det lære man sq da vel ikke noget af ?! så må de da knokle skære ned og betale af!

men altså halvdelen af alle de tilfælle har jo nærmest bare tilside sat at skulle betale det af og lever med gælden til de kradser af

• #9   12. apr 2011 :S

• #10   12. apr 2011 Rass Millioner i Danmark? få lige styr på din sans for realitet

tvivler på at 1/6-del af DK's befolkning har så meget rod i deres økonomi

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #11   12. apr 2011 Hvis firmaet de skyldte penge var tilfreds med aftalen, hvordan kan du så have ondt i røven over det?

Ja, han/hun har været en klaphat med penge. Og så har han/hun forhåbentligt lært noget af det.

Men det skader på ingen måder dig, at de får en ny chance. Så hvorfor sidde og tude og spille forarvet over det?

Men det er jo så typisk dansk som det kan blive. Buuuhuuu, nogen har fået noget jeg ikke har. Slemme dem.

• #12   12. apr 2011 ja kan da sagtens se at noget er bedre end intet i de forskellige tilfælle, men syns da bare alligevel at det er noget mærkeligt noget at de bare får slettet noget af deres gæld som de / hun selv havde sørget så godt for, og det har da intet at gøre med at jeg ville have det samme.. eller det ville selvf aldrig gøre noget at få slettet sin gæld men det sq da den forkerte holdning at have til tingne :S

• #13   12. apr 2011 Rass B

gør de nu også det?

• #14   12. apr 2011 og det er da os at give op... for faktum er jo at de har selv sørget for at sætte deres forbrug tårnhøjt op, og derefter bibeholde det der, frem for rent faktisk at skære ned igen når man så har fået en masse lort og så lige betale lidt tilbage...

• #15   12. apr 2011 rass. b

er du ik dansker :S

• #16   12. apr 2011 Jeg synes sgu det er fint nok smiley
    Det giver nogle mennesker en ny chance for at rette op på det hele.

• #17   12. apr 2011 Rass B

hash tåge? hvad med at stoppe stereo-typerne og lad være med at spille kong gulerod?

• #18   12. apr 2011 rass B

ja så bliver vi jo aldrig enige smiley ;P

i har det jo med at være stædige ;P

• #19   12. apr 2011 David ikke for at ødelægge dit indlæg, men i mine øjne er jalousi en grim ting smiley

Det nytter dog ikke at ytre min holdning da den vidst er blevet sagt længere oppe i tråden

• #20   12. apr 2011 mceliza !

true true,
    bliver bare stadig irriteret over det hehe smiley og det meget fint med nye chancer osv. og man kan sige de skulle stadig arbejde for at knokle den resterende gæld af..

hva fan blev vel bare forarvet over det IGEN...

• #21   12. apr 2011 rasmus S, det kan vi godt blive enige om det er ;P står heldigvis ikke lige pt i den situation at jeg skylder noget hehe.. men hvem ved det kan jo gå op og ned for alle.. skal da heller ikke gøre mig bedre end nogen for hvis jeg fik chancen for at få skåret ned i min gæld havde jeg nok ikke blinket særlig mange gange ;D

• #22   12. apr 2011 men derved siger jeg stadig ikke at jeg syns det er en iorden ting ;D

• #23   12. apr 2011 ^o)

• #24   12. apr 2011 Du har ondt i røven over at de får nedsat deres gæld.. hvorfor? Det går da ikke ud over dig... det står dig da frit for selv at forsøge det samme med din egen gæld(hvis du havde en) Det er da alle andre der er for dumme ikke at forsøge at få nedsat sin gæld hvis man sidder i lort til halsen...

der går jo ikke noget tabt fra dig fordi de får en hjælpende hånd

• #25   12. apr 2011 det er jo så som man tager det... syns da ikke det er dumt af alle andre ikke at prøve det samme :S som om det en selvfølge man skal det :S man må da kunne håndtere hva man kaster sig selv ud i.. istedet for at give op.. nok bare mig

• #26   12. apr 2011 Nu står jeg selv i den situation som mange af dem i luksusfælden .. Jeg har meget gæld (170.000kr til 24 forskellige kreditorer pga. uansvarlig "opførsel").

Jeg er opvokset i et hjem hvor jeg overhovedet ikke havde noget begreb om penge, og fik tøj og lommepenge af min mor, uden at købe noget selv (før jeg fik arbejde).
    Da jeg så flyttede hjemmefra som 16årig, begyndte jeg at bruge mine penge uansvarligt, og den dag jeg fyldte 18 år lånte jeg her og der, oprettet kontokort, købte på afbetaling osv, uden at have nogensom helst ide om hvad konsekvenserne er. Ja, jeg ku ha læst betingelserne, men tror ikke det havde ændret noget.

Det er først nu, 3 år efter jeg har sat mig selv i en røv dum situation at jeg har kontaktet gældsrådgivning, og fået at vide at hvis jeg har f.eks 7000kr, og ringer til en kreditor hvor jeg skylder 12.000kr, så er det de fleste der siger ja, hvis man spørger om man ka betale de 7 og så få slettet sin gæld. Det er nemt at komme af med sin gæld, hvis man "prutter om prisen" og hvis man som jeg, har haft gælden i lang tid, fremfor hvis det "bare" er et billån man har afdraget på i 5 år. smiley

• #27   12. apr 2011 Og ..

Der er mange af dem man ser i Luksusfælden (og i den virkelige verden) der har sat sig med lort til halsen fordi de f.eks lider af købemani, eller anden psykisk lidelse der gør at man handler før man tænker. Inkl. mig selv - og ps. så har jeg selv lige meldt mig til luksusfælden i forrig uge for at få et spark bagi smiley

• krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
    #28   12. apr 2011 Rass B Jamen hurra for dig, flot at du altid har haft mulighed for at sparre op inden uheldet rammer, heldigt for dig at du er fantastisk selvstændig ! og hurra for dig fordi du lige nu ikke har økonomiske problemer- men tiderne kan skifte, og alle kan blive ramt af omstændigheder der gør at man kan få brug for at låne penge- medmindre man har en far eller mor der betaler hele lortet.

Jeg syntes det er pisse irriterende at høre på dit blær og pral fordi du ikke har optaget et lån.....

Sorry for off topic.

• #29   13. apr 2011 Rass B - Det mener du måske ikke men det er facts. Jeg er aldrig blevet lærd i økonomi og jeg tror faktisk jeg var omkring 20-21 år før jeg fandt ud af hvad rente betød for min økonomi!

Jeg er vokset op under rigtig dårlige kår, ja, og det kan jeg sagtens skyde skylden på, for min uansvarlige opførsel.
    Men anyway, det er min hovedpine, og man lærer af sine fejl smiley

Kommentér på:
luksusfælden!

Annonce