{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.325 visninger | Oprettet:

ondt i øre lægen anbefaler næsespray? {{forumTopicSubject}}

Det hele startede med at jeg kom til at stoppe en vatpind for langt ind i øret( ved godt er utrolig lækkert at vide), det resulteerede i at jeg ikke hørte så godt på det ene øre. Gør så den samme fejl ugen efter i samme øre, denne gang er det bare meget værde, så jeg beslutter mig for at jeg selv vil prøve at skylle øre, men det eneste jeg får ud af det er at jeg kommer til at høre endnu mindre, også begynder det at gøre lidt ondt. Tager til læge samme dag, da jeg ikke tør rode mere med det og han siger så at jeg skal sprøjte næsespray op i næsen, også gør sådan som man gø,r når man har propper i ørene( lidt svært at forklare på skrift hvad man gør hehe) Men det hjælper ikke noget som helst;( får bare mere og mere ondt i øret, nogen som har nogle råd? og er der andre der har hørt det med næsespray?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ondt i øre lægen anbefaler næsespray?
  • #1   10. apr 2011 Har du evt. prøvet at google det? Jeg har aldrig nogensinde hørt om at man skulle bruge næsespray til at få ordnet sine ører ;S

• #2   10. apr 2011 måske du skulle prøve og ringe til bagtlægen i aften og høre hans/hendes mening om sagen, nogen gange er én lægens vurdering ikke nok...
    Har dog aldrig hørt om næse-spray som skulle hjælpe på øre smerter.... :o)

• #3   10. apr 2011 jeg ved fra en ørelæge at næsespray skal man bruge på børn det hjælper på væske i øre ved bare ikke hvordan det hinger sammen men det hjælper på min søn så vi kan ångå at få lagt dren i øren på ham
    så kan kun anbefalde at bruge næsespray...
    og du har fået tjekket om der ikke sidder voks i det

• #4   10. apr 2011 blev nød til at spørge lægen to gange, fordi jeg synes det lød helt skørt men ja.. det er ikke bare irreterene nu men gør ondt;( ja har googlet det men fandt ikke lige noget. han målte trygget i mine øre, og sagde at der ikke kunne kom luft ud fra min ene trommehinde, kan det så være voks?

• #5   10. apr 2011 Sidst jeg havde øre pine var jeg også blevet
    Anbefalet næse spray og det hjalp efter nogen tid

• #6   10. apr 2011 jeg havde os en modbydelig smerte i mit højre øre, og det var som om det var ved og springe som mellemøre betændelse, og jeg fik os det samme afvide.. og tro det eller ej det virked sq! tænkte os hva helved det skulle gøre godt for :S

• #7   10. apr 2011 kunne godt være jeg skulle give det en chance igen, lyder bare ulogisk det skulle hjælpe noget som helst:)

• #8   10. apr 2011 det lyder som øregangs betændelse.. Jeg har selv haft det, og fik udskrevet en recept på nogle øredråber og da det ikke blev bedre, røg jeg på penicillin

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
    #9   10. apr 2011 Har selv gået med mellemørebetændelse her efter nytår, anbefaling fra lægen var en næsespray og special læge.

jeg bestilte tid og skulle indtil da bruge næse sprayen.. 10 dage efter var alt normalt og jeg afbestilte special lægen..

Karsten

• #10   10. apr 2011 der er forbindelse mellem næse og øre, fx, har man mellemørebetændelse, så hjælper det at bruge næsespray.. fik den lange forklaring af min egen læge for et par uger siden, da jeg selv havde det nemlig, og det hjalp her med næsespray, og self penicillin smiley siger ikk at det fjerner smerten helt, men det er kun godt, hvis næsen ikk er stoppet... vil da mene at saltvand i næsen os kan hjælpe..

• #11   10. apr 2011 som Kristine K

rigtig siger, så er der forbindelse mellem næse og øre, og næse spry har den egenskab at det bla udtørerslimhindrene og lindre, så mon ikke det har lidt med det at gøre...det har sikke andre egenskaber som jeg ikke kender...
    men hvis din læge har anbefaldet det så brug det ... vil jeg mene

mvh

Kommentér på:
ondt i øre lægen anbefaler næsespray?

Annonce