{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

josephine S
josephine S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min stretch gør ondt!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige begyndt at stretche og min øreflip er øm som bare helvede! Jeg ved godt at det er normalt at det gør lidt ondt osv, men er der en måde jeg kan stoppe det på, eller i hvert fald bare dulme det lidt?

Jeg har også før oplevet at der gik betændelse deri, men jeg har renset både mit øre og smykket inden. Hvordan undgår jeg betændelsen??

Og lige en ting til... Hvor lang tid skal man lade den sidde før man skifter til en der er en tak større?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min stretch gør ondt!!
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   15. maj 2014 Ja, pil det lort ud.

• #2   15. maj 2014 Indse det er år 2014..
    Det var engang på mode, men det har aldrig set godt ud...

• Simon B
    Simon B Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 49
    #3   15. maj 2014 Bare af ren nysgerrighed: hvad gør man når man ikke vil have det længere? Trækker det sig sammen igen eller har man bare et slasket øre for evigt?

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #4   15. maj 2014 Vis man har sådan noget så klamt så har man fortjent det gør ondt! !!

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #5   15. maj 2014 Hvorfor ikke besvare hendes spørgsmål, i stedet for at komme med jeres meninger og holdninger? smiley Det var ikke dem hun søgte efter.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#6   15. maj 2014 Nååh du mener lidt som dit utroligt informative indlæg? Eller hva?
    Eller det var måske irrelevante indlæg omhandlende irrelevante indlæg hun søgte? :=)(

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#7   15. maj 2014 AssViolater: Hvorfor overhovedet kører den videre? Har du virkelig et behov for at stille dig på bagben? smiley Stik dog piben ind og nyd at du har "ferie".

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#8   15. maj 2014 Tænkte bare at du kunne fortælle mig hvordan verdenen hænger sammen.. Men åbenbart ikke, øv smiley

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#9   15. maj 2014 Mærkelig attitude.

• #11   15. maj 2014 Det lyder til at du har stretchet for hårdt/hurtigt. Der er intet andet end at lade det heale, rens det morgen og aften med saltvand.
    Du kan stretche videre når det ikke gør ondt længere, men det anbefaledes at vente minimum 4 uger mellem hver størrelse, bare pas på du ikke stretcher for hårdt, for så kan du risikere blowout.

• josephine S
    josephine S Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #12   16. maj 2014 Tak for alle de relevante svar smiley
    Og god weekend til allesammen!

• #13   16. maj 2014 Du undgår betændelse ved at skifte sengetøj, holde fingrene fra den og rense 2 gange dagligt.
    Det hedder man venter 1-2 måneder før man stretchede igen.
    Jeg har selv stretchet 0-8 mm på 1-1/2 måned uden problemer.
    Du skal ikke gå og dreje i den, men holde den i ro.
    Og gør det meget ondt så smid en isterning på smiley

Og til Simons spørgsmål, så vågner jeg selv op hvor min tunnel på 10 mm er faldet ud og mit hul er lukket helt sammen smiley det er individuel fra person til person hvor meget man kan stretche før det ikke lukker sig sammen.
    Men hovedregel hedder at grænsen går på max 14 mm hvis det skal have en chance for at lukke igen

• Sebastian B
    Sebastian B Tilmeldt:
    jan 2016

Svar: 1
    #16   28. jan 2016 Altså min gør også ondt nu og da, men det sker ofte hvis jeg piller meget ved dem eller af en eller anden grund har ligget forkort på dem mens jeg har sovet. Prøv eventuelt at rense dem godt med olie, stik en plug eller tunnel i (da de er bedst at sove med for dine huller), isterning på, og hvis de slet ikke vil makke ret, så prøv at gå ned til din lokale piercer og spørg til råds (; Håber at du har eller finder ud af det

• #17   29. jan 2016 Jeg tror ikke den gør ondt mere, da det er ca 2 år siden, emnet blev oprettet...

Kommentér på:
Min stretch gør ondt!!

Annonce