{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

hjælp ang telmore {{forumTopicSubject}}

har idag fået en mail fra telmore efter jeg havde skrevet til dem ang reservation af beløb på kontoen og her er deres svar

De reserverede beløb bliver automatisk frigivet 32 dage efter de er blevet reserveret, og det betyder ingenting om betalingskortet fortsat er aktivt eller ej, da pengene indsættes på den bankkonto, hvor pengene er blevet hævet fra.

Såfremt du er så uheldig, at indbetalingen den 31. marts ligeledes skulle blive reserveret, vil de senest blive frigivet den 3. maj - 32 dage efter.

synes ikke man kan behandler sine kunder sådan, jeg har ikke råd til at vente 32 dage på at få mine penge tilbage bare fordi telmore ikke kan finde ud af det.

de har nu heller ikke svaret på det jeg havde spurgt om, om jeg kunne få pengene trukket tilbage.

nogle gode råd ?

har ikke råd til at de trækker de 400 kr til taletid plus at de så resevere 400 kr også som jeg så slet ikke kan bruge, så det er 800 kr der bliver trukket ud af mit budget

har ikke haft problemer med telmore før men nu hvor jeg har fået nyt kort mastercard debit, har der ikke været andet end døje med telmore ang betalinger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang telmore
Kommentér på:
hjælp ang telmore

Annonce