{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

EMO!? WHY!? {{forumTopicSubject}}

Sad lige og stenede nogle random billeder, hvor jeg lige kom forbi et af en emo... også tænker jeg, ca. 80% eller mere, af alle de emoer jeg har set ligner lort i forevejen, så hvorfor skal de gøre sig endnu grimmere end de er ?!?! JEG FATTER DET IKK MAN!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EMO!? WHY!?
  • #1   7. mar 2011 Bare fordi du ikke syntes om deres stil betyder det ikke at de selv syntes det er grimt, folk har forskelig smag, emo/goth kan skam se ganske godt ud alt efter hvis det er gjort rigtigt eller ej og hvad der har det på

• #2   7. mar 2011 eeeeeh, jeg har ikk sagt noget om stilen, jeg har bare lagt mærke til at størstedelen af dem ligner lort. og de bliver jo bare endnu grimmere af alt det krismaling de propper i fjæset.

• #3   7. mar 2011 Så er de jo unikke. Ikke at det gør dem mere værdifulde eller nyttige, men de er unikke!

Ligesom alle andre smiley

• #4   7. mar 2011 lolwut

NÅÅÅRH JA ! ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ('-.-)

• #6   7. mar 2011 der er INTET unikt ved at være emo eller goth mere (musikstil eller ej), alle unge mennesker er det fanme...

det er ved at blive mainstream for de unge mellem 12 og 17 år...

• #7   7. mar 2011 JustADreamer < 3

arrrh
    genetic emo er en tøjstil smiley
    og prehistoric emo er en stil smiley
    så ikke helt kun en musik genre smiley

men det rigtig at dem der kalder sig emo meget tit er langt fra ^^ og mere er over i scene kid og punk ^^ men sjældent der går helt over i Goth syntes jeg smiley
    der er også mange der er skater punk der siger de er emo's -.- ^^

• #8   7. mar 2011 Genetic & prehistoric?
    Noget info omkring dette?

Emo er og bliver kiddies, som prøver at være noget de ikke er. Det er trist at se på folk som forsøger at komme med, uden rigtigt at vide hvem de er.

• #9   7. mar 2011 hva vil du ha af info ? det er bare 2 tøjstile der hedder det *:)
    dog ligner de på ingen måde hinanden ^^

• #10   7. mar 2011 men altså en emo er da ikke grimmere end de fleste pop dåser :s der skal ha 1 ton make up og 1ton brun crem :S
    eller pretty boys

• #11   7. mar 2011 JustADreamer < 3
    og alle de piger og drenge som går i solarie er jo lige så dumme smiley de prøver jo også at være noget de ikke er smiley

• #12   7. mar 2011 Jeg forstår ikke folk, som prøver at gå i tøj og makeup, fordi de ser andre gå med det. Men jeg er ikke sikker på at det er sagen, i dette tilfælde.
    MEN jeg forstår det ENDNU MINDRE at folk konstant skal brokke sig over det.
    Hvis folk har lyst til at være 'emo' så lad dem dog være det? Hvad pointe er der lige i, at gå rundt og brokke sig over det?
    Lad folk dog selv om hvordan de vælger at se ud, altså... Hvorfor fanden skal man svine dem til... Det er da bare fedt, at de vælger at se forskellig ud, end mainstream. Hvis alle folk havde solariehud, blondt hår og kæmpe øjenvipper, så tror jeg sgu verden hurtigt var blevet kedelig.

Giv plads til forskellighed.... (Og hvis dette ender i en flame-war som jeg kan forstille mig det måske gør, så før at folk påstår jeg er emo, bedes de læse min fotoprofil tak smiley )

• #13   7. mar 2011 NItasha V:
    emo ER mainstream for unge mellem 12 og 17... ser dem over alt... så kan det jo ikke være for at skille sig ud at det bliver gjort... ikke længere hvert fald...

• #14   7. mar 2011 Mikkel P
    jeg vil væde med at mere end 70% af alle unge mellem 12 og 17 er pop, også er der måske 20% der er alternative som punk, emo, Goth, scene, og under stile af de grupper og 10% andet

• #15   7. mar 2011 der er sgu ikke meget unikt over at ligne 20% af den danske ungdom... mainstream er det nok ikke, men det er satme heller ikke unikt...

• #16   7. mar 2011 kristian M
    Evt. link til beskrivelser af de to "stil"arter..

• #17   7. mar 2011 Mikkel
    man er født unik smiley og vil give dig ret men man kan med ingen tøj stil være unik med mindre det tøj du går i er noget som INGEN andre har smiley
    men man kan se anderledes ud end største delen smiley jeg holder mig fx også for alt mode tøj da jeg ikke vil lige en pop ting ^^

• #18   7. mar 2011 at bedømme en person på det tøj man går i er nok det mest poppede / snoppet man kan gøre...

så hvem er det der er poppet... ?

jeg går i det tøj jeg kan li, samtidig med jeg er præsentabel... jeg udstiller mig selv hver gang jeg går uden for døren... og man bliver bedømt på det første blik... så går jeg rundt i EMO tøj og ligner jeg ved ikke hvad... så gider folk ikke snakke med mig og jeg får svært ved at få job og venner der ikke selv er emo / goth og jeg ved ikke hvad...

det er i orden at prøve at skille sig lidt ud, ha noget som ikke alle andre har... men jeg synes nu stadig man skal være præsentabel... det der EMO pis er til grin...

• #19   7. mar 2011 jeg bedømmer ikke dem jeg bedømmer deres pop tøj ?

og præcis jeg går også i det tøj jeg kan lide smiley
    men ja jeg kan bare ikke lide pop stilen der er og har været de sidste par år smiley

og vis du får går ud og folk ikke vil snakke eller være venner med dig begrund af dit tøj så er det jo folk der er til at lukke op og skide i ^^ vis de bedømmer dig på udsendet ^^ så kan man INTET bruge dem til smiley
    og vil da ikke sige det er svært at få job ? med mindre man søger de forkerte steder eller forkerte eksamens bevis/karakter smiley

og vis du ikke syntes en fyr ikke er præsentabel fordi han fx står med sorte jeans, sort t-shirt med fx logo af rolling stones, sort hår, og måske et læder armbånd, og et læder bælte med nitter. vis det ikke er præsentabelt er der da noget galt ?

• #20   7. mar 2011 JustADreamer < 3
    det må lige vente søde smiley skal smutte nu smiley
    men vis du skriver i aften og minder mig om det skal jeg nok finde noget smiley
    er på din venne liste smiley

• #22   7. mar 2011 hvordan kan man bedømme poptøj... ?? uden at ha en virkning på ens holdning over for den person... ? smiley

du har ret, dem der bedømmer på udsendet og tøjet kan man ikke bruge til noget, dem har jeg heldigvis også styret udenom...

og den type du kommer med er ikke lige det billede jeg får når man siger EMO... smiley

EMO for mig er nok mere punk typen... hullede beskidte gamle bukser, langt halvfedtet rodet hår, generelt usorineret(staves?) og får pigerne er der også klam klam makeup...

den type har jeg svært ved at se, arbejde i bilka, Føtex eller andre steder hvor man er firmaets ansigt ud af til... altså når der er kundekontakt...

så er der selvfølgelig også andre jobs, helt sikkert... men der er flest jobs der kræver kundekontakt...

• #23   7. mar 2011 Mikkel, Jeg vil give kristian ret, jeg tror du har det helt forkerte billede, og jeg tror du er meget god til at dømme en stilart, som du sådan set ikke kender ret meget til....
    Og ja, det du beskriver har INTET med emo at gøre.... Det kaldes hippie punk.

Jeg synes du opfører dig lidt grovt, det kan godt være DU synes at makeuppen er klam, men hvad hvis DE kan lide makeuppen?

DU har din mening, DE har deres. Din mening er ikke mere rigtig end deres, husk på det. Du er ikke 'bedre' end dem. Og desuden skal du huske på, at det er SJÆLDENT at du ser en punker gå i den slags tøj, på deres arbejde.
    De vælger at gå i den slags tøj i deres FRITID fordi de kan LIDE tøjstilen.

Og flest jobs der kræver kundekontakt? Det vil jeg slet ikke give dig ret i.
    Jeg tror du har glemt alle fabrikkerne, private firmaer, rengøringsarbejdere (som oftest gør rent kl lort om natten, hvor ingen andre er i nærheden), producent arbejdere.... Som sådan set udgør størstedelen af arbejdsmarkedet, så vidt jeg husker.
    Der kan arbejde MANGE mennesker i en stor fabrik, men der sidder som regel kun et par få personer i kasserne i butikkerne... Langt de fleste, der arbejder i et supermarked, har ingen kundekontakt.

Men, husk nu på at det i orden du har din mening, men du har ikke mere RET end alle andre mennesker... De er mennesker, ligesom dig, og det er ikke særlig modent af dig at svine dem til, pga hvordan de vælger at se ud.
    Jeg synes det siger mere om dig, end det gør om dem...

• #24   7. mar 2011 det er meget let at bedømme tøjet og ikke personen ^^

kige som jeg ikke kan lide pop tøj er som andre folk ikke kan li9de punk tøj og glor dumt når jeg siger jeg syntes rød sorte ternede bukser er fede ^^ altså nå man kigger på noget tøj bedømmer man om man kan lide det eller ikke kan ^^
    når du står i en tøj butik står du jo heller ikke og bedømmer hvilke folk der går med tøjet *??

• kristine M
    kristine M Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #25   16. aug 2014 bare lige for at for at sigde hvad emoer er.
    emoer er nogle mennsker der mener at alle skal have love til at være her lige meget udsinde og hvilket køn man er til alle skal have love til at være her og de kan godt lig at skille sig ud og vise hvem de rigtigt er men problemet er at der er nolge som hadet dem og ik ville accepeter dem

• kristine M
    kristine M Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #26   16. aug 2014 og mobber dem så de bliver fucket op og begynder at cutte og ender med at begå selvmord osv
    men hvorfor skal man hate så meget på nogle at de ender men at tage livet af dem selv fx frank wolf han bliv mobbet med at være emo og at han var gay han begik selvmord som 20 årige

( og som nogle måske kan fornemme er jeg selv emo og emoer er ik grimme det har bare deres egne stil og meninger

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #27   16. aug 2014 #25+26
    Det er flot du skriver dine svar i en tråd der er over 3 år gammel.

Men måske et enkelt, eller to, kommaer ville gøre det hele lidt nemmere smiley

Kommentér på:
EMO!? WHY!?

Annonce