{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er en hashpsykose?
  • #1   7. feb 2011 læs her:

    (link fjernet)





  • #2   7. feb 2011 Sarah..

    allerede der er du jo galt på den...

    du kan få en psykose allerede ved første sug på en joint...


  • #3   7. feb 2011 jeg ryger meget hash men har aldrig fået det?
    nu har jeg om det i skolen og som jeg har forstået det er det mennesker med et svagt sind eller som er skizofren som får en hash psykose^^


  • #4   7. feb 2011 Alle kan få en hashpsykose.. Det kan ske ved allerførste sug, eller efter mange års brug. Det er ikke til at sige hvem og hvornår der får det.

  • martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 238
    #5   7. feb 2011 Hvis man har en depression så skulle man vist også være mere udsat for at få psykose mener jeg at have læst et eller andet sted

  • #6   7. feb 2011 de steder jeg har læst er det mennesker med et svagt sind måske lidt overtroisk der får det

  • #7   7. feb 2011 temmer i hovedet

    En hash-psykose kan give forskellige symptomer. De mennesker, som oplever dem, fortæller, at de hører stemmer, de føler, at deres kroppe bliver styret af andre. De føler sig overvåget og måske forfulgt. De kan tro, at de har en særlig mission i livet, de kan for eksempel tro, at de er Jesus. Og langt de fleste tror ikke på, at der er noget galt med dem. De har med andre ord en manglende sygdomserkendelse. Hvilket kan gøre det svært at behandle dem. Det kan resultere i tvangsindlæggelser, hvis læger vurderer, de er til fare for sig selv eller andre.
    Cirka 15% af dem, der ryger hash, fortæller, at de på et tidspunkt har oplevet nogle af disse psykosesymptomer. Men de er klinget af efter et kortere stykke tid. Hvis symptomerne ikke er forsvundet 48 timer efter, at de har røget hash, stiller man diagnosen – hashpsykose.

    Kronisk sygdom


  • #9   20. mar 2011 Jeg havde en psykose for et halvt år siden - og var tvangsindlagt to måneder frem, efter jeg havde indtaget psykadeliske svampe, forinden havde jeg røget hash fast i 3 år.

    "De mennesker, som oplever dem, fortæller, at de hører stemmer, de føler, at deres kroppe bliver styret af andre. De føler sig overvåget og måske forfulgt. De kan tro, at de har en særlig mission i livet, de kan for eksempel tro, at de er Jesus." Kender jeg alt for godt, troede jeg var i kontakt med gud, og troede man kunne telepartere, så jeg snakkede med folk inde i mit hovede.
    Det var ret skræmmende, troede jeg pludselig havde fået en ny evne til at snakke med folk, uden at bruge munden.
    Derudover halloginerede jeg ved at kigge på andre folks ansigter.
    Troede jeg havde regnet hele universet ud.
    Det er tanker der gennemgår ens hovede, og hjernen koger bare over - man kan ikke stoppe med at tænke, og alt køre bare rundt i ens hovede.
    Man kan ikke holde fast i tankerne, 2 sec efter man har tænkt dem, er de fuldstændig glemt, så man kan ikke blive talt til fornuft.
    Det ene øjeblik kan man grine, og et sekund efter bliver man bange, ked af det, eller panisk efter at finde ud af hvad der sker.
    Jeg har stadig nogle symptomerne, tror engang imellem at jeg lever i en anden verden end alle andre, og tro mig det er skræmmende.
    Hjernen kan bilde en alt muligt ind, man kan tro at man er gud og det er en selv der styrer alle folk omkring en med sine tanker.

    Før jeg fik psykosen, havde jeg det godt mentalt(dog lidt angst og deppression men ellers fint)
    nu tror jeg engang imellem på ting der ikke er rigtigt(har dog efterhånden lært mig selv at overvinde de tanker, men det er skræmmende når de kommer og "overfalder" en lige pludseligt, men til tider kan man ikke styre sin hjerne, så må man lære at overvinde tankerne).

    Vil råde alle til kraftigt at holde jer fra hash og stoffer, hvis i kan blive sparret for det jeg har været igennem, jeg har røget hash fast hver dag, så jeg kender godt glæden og hyggen ved at sidde med drengene og suge en fed, men det er ikke det værd hvis man får en psykose..
    Jeg har nu været stoffri i et halvt år, og det er bedre at vågne op på den anden side end det er at gå rundt i en tåge, man spare en masse penge, og har det bedre med sig selv.
    Hvis du ikke kan sove om natten eller får abstinenser når du stopper med at ryge, så gå til din læge og bed om truxal eller anden beroligende medicin. Ville ikke ønske min værste fjende at vedkommende skulle igennem det som jeg har.


  • #10   20. mar 2011 Læs alle posts fra "Venstre" i det her link, han er tydeligvis psykotisk.
    rul ned på siden, der har han skrevet en masse vrøvl:
    (link fjernet)


  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   8. sep 2012 Læs http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/hash.htm
    Der taler en ekspert.
    Advarsel mod sovemedicin! Bare min egen erfaring.
    DER taler vi s'gudda om psykoaktive stoffer, fy for HEL****!


  • Earthchild
    Earthchild Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #12   6. okt 2012 This is stupid man, den eneste grund til at nogen af jer skulle få en psykose er ved STOR overdosis (kan ikke ske ved indtagelse a røg) eller pga i ryger det lorte klump. That's not nature man, men alle mulige kemikalier som er blandet sammen med de værste kvalitets planter ever. De her planter, såvel som Shrooms, Morning glory, mescalin kaktuser osv, de er alle sammen naturens vare, der er ikke nogen der har pillet ved dem. Et trip kan gå galt, men det er ikke svampene eller what ever der gør det, det er bare den person man er i det humør man er i. Og en anden ting.. de her planter, herbs, lsa og mescalin aktive planter what ever er ikke stoffer, det er lige så naturligt som det græs der er i vores haver og har eksisteret lige siden verden var til. Og det lyder til at du Awe er en klovn, jeg tager trips 6-10 timers trips en gang eller to om måneden, og det er smukt, vidunderligt, så smukt at jeg ikke kan tro på at der her er den verden vi lever i. Shamaner har igennem tusindevis af år brugt de her planter til at kurrere folk mod alvorlige sygdomme, psygiske sygdomme. In order to get to know the earth, you're gotta know yourself. Og jeg gætter at du Awe ikke har styr på det her. Og garanteret nogen kemisk pillet lorte svampe. Jeg er igang med at uddanne mig til Botaniker. Don't bullshit me, de her planter gør ingen skade.

  • Earthchild
    Earthchild Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #13   6. okt 2012 Den eneste gang hvor jeg har oplevet dårligt trip var første forsøg med psychedelics, FORDI JEG VAR NERVØS. Jeg brækkede mig og sprang fra, for ikke at få MG (morning glory) trip. Dagen efter Tog jeg trippet, jeg var i godt humør, for jeg vidste at det ville blive fantastisk, og det var det.

  • Earthchild
    Earthchild Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #14   7. okt 2012 Desuden awe, er du en af de tusinde af mennesker til at de her naturgenstande er ulovlige. If you dought yourself you won't be able to see the real world without dought.

  • #15   8. okt 2012 Hvorfor bruger du engelsk slang i næsten hver sætning?

  • Earthchild
    Earthchild Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #16   8. okt 2012 Det er vane, og desuden snakker jeg mest græsk og engelsk da jeg ikke er Dansker. Men trodsalt er det vel bare vane.

  • marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #17   30. jan 2013 jeg havde en ven der KUN røg hash han fik en hashpsykose og kom på psyk. hospital idag er han død han blev så " fucked up " at han tog sit eget liv til sidst smiley

  • #18   15. mar 2013 Min veninde fik også en psykose. Men der er ikke regler for, hvem og hvornår man får den.

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #19   28. mar 2013 Har også oplevet en kammerat få det.. Det var bestemt ikke særlig fedt at se på! smiley


  • Mighty B
    Mighty B Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #20   18. okt 2013 Det kun i danmark i går så meget psykose i alt! Med eller uden hash så blir folk i dk psykisk syg, og begår selvomord! det fordi der er koldt og mørkt 10 menåder af gangen, og sommeren kommer i 1-2måneder kun! at være psykose er noget man er født med, eller hvis man er dum og har haft en dårlig barndom kan man også udvikle det!!! nogle mennesker ryger hash for at slippe for stress, og bla psykose!! Hash er bedre end truksal, oxi, alcohol, amf, coke,ketamin, supersona osv!!!! nogle som har røget hash i mange år går til stærker sager, og fester meget. de bruger derfor pisse mange penge, og bliver afhængig af fest og stoffer. her kan man også udvikle en psykose!! hash er ikke godt på længer sigt, fordi man mister apititen med alderen, og man bruger penge på det! og man mister sin kondi! og bodybuilder man kan man heller ikke nå et ordenlitg resultat! og man vlir ligeglad ellers er hash bedre and alt det andet pis! de folk som overdriver med det, er svage bøsser som også tager alt muligt ved siden af, eller en paranoid stodder som prøver skræmme andre fordi han er en alene bums!!! Feks prøv se snoop osv osv alle ryger hash!!! Så ikke overdrive og skade folk med jeres bræk! fortæl sandheden om hva du tog ved siden af, og fortæl sandheden om hvordan din mor tog stoffer med dig din harskår mongol! ikk bar fyr bræk af uden at beskrive hvorfor!!! Kan man styre det, og er man top ansvarlig og har styr på sin verdag, penge, og sundhed så bar ryg! drop fester og fisse, og rejs rundt når mørket og kulden i dk kommer! OG IKK HAV ONDT AF DIG SELV! fucking psykose danmark. i er født psykose!


Kommentér på:
hvad er en hashpsykose?

Annonce