{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Hvad er din lektie i livet? {{forumTopicSubject}}

I dag har jeg skrevet et blogindlæg omkring hvad jeg tror MIN lektie i livet er, derfor kunne det være fedt at læse om du har en idé om hvad DIN lektie er?

Jeg citere lidt fra min blog her:
"At svare på hvad man tænker ens lektie i livet er - er vel som at svare hvilken mening man synes ens liv har. Og den del af ens svar er ikke let. Måske er det også umuligt at svare på.
Jeg tror at en del af min lektie er at acceptere den person jeg er 100% - med handicappet. Handicappet er en stor del af mig og vil altid være der - medmindre at der findes et mirakel, som jeg rent faktisk tror at der gør."

Du kan læse hele indlægget på min blog, som du selvfølgelig gerne må gemme i din bogmærkelinje og følge med hvis du lyster smiley Jeg takker ihvertfald for den tid du vil bruge på at læse mine tekster - og håber du vil kommentere, komme med idéer og sprede bloggen smiley

Linket er: http://camillajulendal.blogspot.com/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er din lektie i livet?
  • #1   12. jan 2011 Min lektie i livet har jeg ikke lært endnu, og lærer den aldrig. Jeg tror ikke på at der er en overordnet mening med det hele, og derfor vil jeg lære mange lektier i mit liv, og jeg vil samtidig lave mange af de samme fejl igen og igen. Og det har jeg det faktisk ret godt med.

  • #2   12. jan 2011 lolwut - Jeg tror heller ikke på at ens lektie i livet ikke indeholder fejltagelser smiley ...De fleste mennesker laver nogle fejl om og om igen, og det er der nødvendigvis ikke noget galt i! Det er jo normalt.

  • #3   12. jan 2011 Det lød bare på dig som om du havde lært den største lektie, eller hvordan man skal sige det. Som om der ikke var mere at lære, eller som om du havde fundet meningen med livet.

    Min holdning er, at livet ikke har en mening. Livet er en serie af tilfældigheder, og der kan ikke være mening i tilfælde.


  • #4   12. jan 2011 lolwut - Jeg skrev "Og den del af ens svar er ikke let. Måske er det også umuligt at svare på." netop fordi jeg ikke mener at det er let at finde ens lektie i livet og måske er det umuligt. Har også skrevet et par flere eksempler i bloggen, hvis du læser den smiley ... Hvad jeg så end er skrevet er rent faktisk kun en forestilling om hvad jeg TROR nogle af mine lektier er.

    Og dog tror jeg mere på skæbnen end på tilfældigheder smiley


  • #5   12. jan 2011 Det er også fair nok. Jeg skal ikke kritisere hvis folk har brug for at tro på skæbnen eller noget andet, det er op til dem selv.

    Jeg er bare ikke tilhænger af det, da jeg mener det gør mig ude af stand til at kontrollere noget i mit liv.


  • #6   12. jan 2011 lolwut - Og jeg har også respekt for folk som tror på tilfældigheder smiley

  • #7   12. jan 2011 Jeg gider ikke lave lektier.

  • #8   12. jan 2011 Min lektie i livet er ikke at pisse på et stødhegn...

    ihvertfald ikke igen..


  • #9   13. jan 2011 Hov foresten.

    Min lektie i livet, at man ikke skal gå nøgen ind i en svømmehald.
    Det max pinligt (især når man gør det i skolen)


  • #10   13. jan 2011 Jesus - Hahah smiley

Kommentér på:
Hvad er din lektie i livet?

Annonce