{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R . I . P
  • #1   1. sep 2007 Ja.

  • #2   1. sep 2007 link?

  • #4   1. sep 2007 dem fra ullerslev? langeskov? right?

  • #5   1. sep 2007 Langeskov

  • #6   1. sep 2007 Nej, har jeg ikk. Hvorfor?

  • #7   1. sep 2007 Okay. Det gør jeg også..
    De gik i klassen over mig.


  • #8   1. sep 2007 Så kan de fandeme tænke sig om..

  • #9   1. sep 2007 RIP

    men de var da nogle klovner? og stakkels billist.


  • #10   1. sep 2007 Hva fuck er det for noget at skrive her Bech pikhovede ? . man har lov til at sørge... så hold dit pis for dig selv

  • #11   1. sep 2007 Natascha F. tror du dem der har lavet dette inlæg , har løst til at høre på jeres negative pis ?

  • #12   1. sep 2007 Præcis attermann

  • Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #13   1. sep 2007 Natascha - Du skulle tage at søge noget hjælp, for du må virkeligt have seriøse problemer. I alle de tråd jeg ser dig deltage i, både herinde og på KG, er du så pisse negativ og kold. Undtagen når det lige handler om dig, for så kan du da ikke forstå alle ikke siger "hvor er det synd for lille Natascha".. Jeg får gåsehud af dig, du er bare for meget..


    Hvil i fred Thomas og Rasmus..


  • Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 147
    #14   1. sep 2007 Må nu indrømme jeg bakker Natascha op her.... Jeg har intet tilovers for folk der sætter sit eget - og andres liv, på spil på denne måde...

    Jeg har dog medlidenhed med de pårørende....


  • Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 147
    #15   1. sep 2007 Det er da helt sikkert jeg ville sørge osv hvis det var en, eller flere af mine bekendte, men jeg vil da stadig mene at personen er en KÆMPE klaphat der nok lige skulle have overvejet det lidt grundigere inden det blev udført

  • Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #16   1. sep 2007 Natascha - halløj, hvor mange gange har man ikke set dig oprette medlidenheds tråde. Så er din kat forsvundet, så er den syg ( fordi du er for nærig til at give den dyrlæge behandling), så har du og din kæreste ingen penge o.s.v.. Er det ikke for at man skal synes det er synd for dig.?

    Jeg vil altid synes det er tragisk når nogen dør så pludseligt, også selvom de ikke overholder reglerne. Hvad er det for en latterlig holdning. Hvis så et barn går overfor rødt og bliver kørt ned. Så skal man ikke have ondt at det, for barnet overholdte jo ikke reglerne. SUK!!!!


  • #17   1. sep 2007 haha miss perfect. Natascha..

    Håber du går i lårkort en aften hjem fra byen og bliver voldtaget.. for så er det vel også din "egen skyld"

    Men okay... folk voldtager nok ikke noget så smadret...

    er sikker på du ligner pis


  • Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 147
    #18   1. sep 2007 Ely: Der er altså også en væsentlig forskel på 2 17 årige som kører galt på denne måde på en scooter, og på et lille barn som går overfor rødt........

  • #19   1. sep 2007 Det er jeg så ikke i tvivl om at jeg ikke gør smiley kom så pisfjæs... må vi se giraffen?

    Neej fordi du virker ALT for umoden.. man kan ikk sige 2 drenge på 17 følger alle regler, det hører med i en del af udviklingen at lære at respektere regler, før drengene er 18 kan du ikke tillade dig at sige sådan noget pis.


  • #20   1. sep 2007 flot mongol.. og nu viser det sig så at de blev PÅKØRT BAGFRA... så luk dog røven din lille kage og gå ind og dyrk din depression..

    Følg nu lidt med din fede nørd


  • Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #21   1. sep 2007 Natascha - Sikke beskidt du er i din mund.

    Lena - Begge tilfælde er lige tragiske i min verden. Et liv er et liv..


  • Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #22   1. sep 2007 Natascha- så selv om de er blevet påkørt bagfra, og er uden skyld i ulykke. Så har du alligevel ikke ondt af dem, fordi de ikke overholdte reglerne.. Hold da op, du er godt nok lam i roen..

  • Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 147
    #23   1. sep 2007 Lasse: hvis de skal lære at respektere reglerne var det nok bedre de kom alvorligt til skade i stedet for at dø....

    Ely: Ja det er det... Men når man kører 2 på 1 scooter o.lign. så beder man altså selv om det, ligesom de fjolser der snakker i mobil og laver diverse andre ting mens man kører på cykel i bil, el. lign. Når et barn render over vejen, skulle man måske overvejer hva det er for nogen forældre der er til det barn


  • Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #24   1. sep 2007 Natascha- Jeg kom med eksempler på, hvornår du gerne vil have, vi andre skulle have ondt af dig. Så helt uden for emnet var det ikke.

  • #25   1. sep 2007 Arrh .. Jeg er så umoden... Hvis du var moden ville du ikke lukke så meget pis ud. Min kilde er regional nyhederne.

    Så det er i orden at køre nogen ned bagfra, bare fordi de sidder 2 på en knallert? husk at lad vær med at tude når en fra din familie køre sig selv ihjel, fordi de kører 5-10 km/t for hurtigt.

    Hold nu snart din kæft og sælg dine flotte kabel strips... haha hva sker der... freak..


  • #26   1. sep 2007 Jah du har SYGE meninger. så må du jo bare acceptere at folk synes du er en freak.

  • Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #27   1. sep 2007 Lasse - Jeg tror det er nogle kabler, hun stjal da hun var sendt ud i "tung i arbejde". Meget spændende projekt, hvor hun skulle sorterer kabler i forskellige farver. LooooL

  • Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #28   1. sep 2007 Natascha - Min mening er vel bedst på den måde, at den er mere menneske venlig.

  • #29   1. sep 2007 Jaah hun er lidt af en kabel mis.. huhuhu...

    Hvem tuder ved at vise medfølelse? Faaaat nu noget... og lad vær med at snakke om CS og det andet wow eller hvad du snakker om. . er du vidst den eneste der dyrker med de flotte nørde ord du kommer med "LOL" ???


  • #30   1. sep 2007 gider ALLE godt snakke pænt og holde tonen på et sobert niveau nu,tak.

    ingen grund til tilsvininger pga forskelleige meninger!


  • #31   1. sep 2007 tænk at jeg kan udløse så megen rabalder, de er jo ikk for kloge? drengene på scooteren altså?

  • #32   1. sep 2007 jamen det jeg mener er, er folk ikk rigtig voksne i hovedet, herinde altså, vil undersøge hvad de unge drenge der lavede


  • #33   1. sep 2007 smiley

  • #34   1. sep 2007 To 17-årige fra Langeskov dræbt
    Kørte på samme knallert da de blev påkørt fredag aften. Begge omkom ved ulykken.
    Af Palle Søderberg
    LANGESKOV: To unge mænd fra Langeskov mistede livet i en trafikulykke fredag aften.

    Ulykken skete på landevejen mellem Langeskov og Ullerslev ud for 16,9 kilometer-stenen.

    De to unge sad på samme knallert og kørte i retning mod Ullerslev, da deres knallert blev ramt af en bil, der kørte samme vej. Bilen blev ført af en mand fra Langeskov.

    Politiet har endnu lørdag formiddag ikke overblik over, hvordan ulykken kunne ske.

    Bilisten har forklaret til politiet, at knallerten ikke havde lys på, men det kan politiet ikke be- eller afkræfte, før en bilinspektør har undersøgt knallerten. Der ventes svar fra undersøgelsen i næste uge.

    Ved ulykken havnede knallerten i den modsatte kørebane, hvor den brød i brand. En modkørende bilist måtte lave en undvige-manøvre for ikke at køre ind i knallerten, hvorved bilen endte på en mark. Bilisten slap dog uden at komme til skade.

    her kan i se! kloge var de ikke
    http://www.fyens.dk/article/847131


  • Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 147
    #35   1. sep 2007 Kenn: Hvorfor skal hun fryses for at sige sin mening? Så vidt jeg ved lever vi i et land med ytringsfrihed - og når man opretter tråde herinde må man altså regne med både positive og negative svar.... Hvis nogen skal fryses vil jeg nu nok mene at Ely eller Lasse er nærmere end Natascha - hun forsvarer sig jo bare mod deres indlæg

  • #36   1. sep 2007 Må de hvile i fred:( Fuld respekt til dem og de efterladte!

  • Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 147
    #37   1. sep 2007 kenn h: år man opretter tråde herinde må man altså regne med både positive og negative svar....

Kommentér på:
R . I . P

Annonce