{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PRIVATHOSPITALER??
  • #1   20. dec 2010 Del da gerne resultatet i et fotoalbum, min kæreste har også overvejet det smiley
    Og nej det skulle ikk misforstås, held og lykke med det..


  • #2   20. dec 2010 H.C. Andersens's hospital i Odense . Der skal jeg have lavet mine når jeg har født ..

  • #3   20. dec 2010 de er dygtige i århus min veninde fik dem lavet der smiley


  • #4   20. dec 2010 H C andersen i odense. De er nogle af de billige i dk og vildt gode smiley er selv opereret der af Jens Pilegaard. Er sindssygt glad for resultatet.

    Men prøv hjemmesiden mylooks.dk
    Super fantastisk hjemmeside når man står med spørgsmål omkring kosmetiske operationer. De er super søde til at hjælpe derinde og du ka læse bedømmelser af hospitalerne osv. Det var det der fik mig til at finde et godt sted osv smiley Det vil jeg stærk anbefale du gør smiley Held og lykke


  • #5   20. dec 2010 schmidte- så anbefal din kæreste mylooks smiley hvis hun opretter en profil der kan hun se en masse før og efter billeder fra nogle af klinikkerne derinde smiley

  • #6   20. dec 2010 hvorfor er det at piger vil have silicone i brysterne..? for i bliver da ikke kønnere af det..! synes af en pige om de så er små er køn.. og du behøver da ingen forstørrelse..:)

    det eneste jeg kan forstå af man får det ved er hvis man har en sok med en 5 i hver af dem..!


  • #7   20. dec 2010 Nad Det vil jeg da gøre smiley

  • #8   20. dec 2010 tror det har meget med kvindelighed at gøre smiley hvis man næsten ingen har vil man måske ha lidt i så man føler man også har nogle kvindelige former smiley Nu havde jeg så en anden grund til det. Men det er tit det er derfor tror jeg smiley

  • #9   20. dec 2010 Vagn T - tja kan vi vel evt takke lidt drengene for. der er så meget fokus på bryster, og folk snakker altid om hvor store de skal være. Det er jo altid hende tøsen med de store kasser folk lage mærke til, og ik hende med de små....

    også er ik så sjovt når man står med fx den flotte kjole, og man så bare står og ser helt flad ud over brystet.... ihverflad ik sådan tilfælde der gør mig tilfreds med min krop...

    jeg forstå godt folk vælger at gøre det. ku da på sin vis os godt overvejde det selv, hvis det ik var fordi jeg var så panisk for at blive skåret og stukket i.


  • #10   20. dec 2010 schmidte- super smiley tror det kommer til at ku hjælpe hende meget i hendes beslutning ihvertfald smiley

  • #11   21. dec 2010 Sabine B

    hehe så er jeg en Sjældenhed..! synes også små bryster er dejlige..! jeg er ikk en person der tænker NICE STORE PATTER..! de er som de er og elsker store som små..!


  • #12   21. dec 2010 Vil som andre anbefale HC Andersen klinikken i Odense..
    Der har både Nad, Jules og jeg fået det lavet.. smiley


  • #13   21. dec 2010 vagn T - hehe.. tror nu der er mange fyre der nu godt kan lide små bryster os. men derfor vil det nok altd være dem med de store, folk ligger mærke til....

    men selvf heller ik den enste grund til nolge vælger at få dem støre... men synes da personligt os det er pænest når piger har lidt former... og ik er helt flade...


Kommentér på:
PRIVATHOSPITALER??

Annonce