{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.695 visninger | Oprettet:

Kjole og store bryster.. Hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Nok mest henvendt til pigerne herinde..

I skulle vel ikke kende nogle hjemmesider hvor det er muligt at købe pæne kjoler (til billige penge selvfølgelig)?
Det skal ikke være de ultra korte nogle man finder på så mange hjemmesider.. Det kommer nemt til at se vulgært ud..
Og så skal der være plads til en store bryster der i..

Jeg er helt vild med satin kjoler, men eftersom jeg bruger 34/XS i selve kjolen og 40/XL over brysterne så er det altså umuligt at mase dem derned uden det ser vildt akavet ud og er fysisk umuligt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kjole og store bryster.. Hjælp..
  • #1   19. dec 2010 www.catwalkdeluxe.com
    Sys de har mange fede kjoler til billige penge smiley

• #6   19. dec 2010 lad være med at omtal det som et problem ... store bryster er aldrig et problem smiley

• #8   19. dec 2010 Kate > Du er jo ikke en tynd pind med kæmpebryster.. Du passer trods alt sammen smiley

• #9   19. dec 2010 Catwalkdeluxe's kvalitet er elendig.. Handlet der én gang og første gang jeg havde kjolen på så smittede den af på sofa'en og efter jeg vaskede den så mistede den næsten al farven..

Trendsales linket er for kort i forhold til hvad jeg søger.. Det ligner en rigtig se-mig-kjole til et diskotek og jeg går ikke i byen.. Det er ikke en kjole jeg kunne drømme om at tage på til bedstemors fødselsdag eller hjem og møde en konservativ svigerfamilie..

Nemesis - Jeg tror faktisk lige pt det er det bedste bud.. smiley Håber bare ikke det er fordi de har lavet om på kjolerne til modellerne.. Syntes jeg ofte man oplever..

Til drengene - Jeg er skam glad for mine store bryster, men lige det punkt kan da være irriterende..
    Tror alle fyre foretrækker deres pige kan gøre sig fin i kjole og stiletter.. Bare ikke nemt når man ikke kan passe kjolerne.. smiley
    Top og jeans bliver altså kedeligt i længden.. Og t-shirts kan jeg kun få enten i meget stræk eller i en alt for stor størrelse da jeg ellers ikke kan få den af igen.. smiley

• #10   19. dec 2010 Jeg vil hellere ha en kæreste med store bryster, end én der kan dulle sig op i en kjole til specielle lejligheder... Jeg ser mere på brysterne smiley

Og hold nu... Så store er de virkeligt heller ikke. smiley

• #12   19. dec 2010 Kate > Da ikke hvis man selv er en lidt stor pige. Så passer resten af målene til brysterne. Det er jo normalt de store piger, der har store bryster. Alt andet er sgu forkert smiley

• #14   19. dec 2010 Dr. House - Jeg bruger faktisk en H skål i BH..
    Jeg er 66 cm under brystet og 97 cm over brystet.. Det giver virkelig nogle problemer når man er XS i tøj, men XL ved brysterne..

• #15   19. dec 2010 Kate > Vi skriver i pb...

Nadia > Jeg synes ikke vi skal køre diskussionen længere. Jeg argumenterer bare med nogle ting så du føler dig fornærmet, og det vil jeg heller ikke... smiley I så fald skulle det være i PB, men der må du skrive hvis du vil. smiley

• #16   19. dec 2010 Nej nej slet ikke fornærmet.. smiley Må du endelig ikke opfatte det som..
    Jeg prøver bare at forklare at der rent faktisk er et problem med store bryster..
    Og er egentlig lidt træt af ikke at komme gå i andet end store kedelige trøjer næsmest.. Jeg er jo netop heller ikke interesseret i at se vulgær ud og det kommer det bare alt for nemt til..

Kommentér på:
Kjole og store bryster.. Hjælp..

Annonce