2.695 visninger
|
Oprettet:
Kjole og store bryster.. Hjælp.. {{forumTopicSubject}}
Nok mest henvendt til pigerne herinde..
I skulle vel ikke kende nogle hjemmesider hvor det er muligt at købe pæne kjoler (til billige penge selvfølgelig)?
Det skal ikke være de ultra korte nogle man finder på så mange hjemmesider.. Det kommer nemt til at se vulgært ud..
Og så skal der være plads til en store bryster der i..
Jeg er helt vild med satin kjoler, men eftersom jeg bruger 34/XS i selve kjolen og 40/XL over brysterne så er det altså umuligt at mase dem derned uden det ser vildt akavet ud og er fysisk umuligt..
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Svar: 34
Sys de har mange fede kjoler til billige penge
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 21 Svar: 452
jun 2009
Følger: 29 Følgere: 25 Emner: 56 Svar: 745
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Trendsales linket er for kort i forhold til hvad jeg søger.. Det ligner en rigtig se-mig-kjole til et diskotek og jeg går ikke i byen.. Det er ikke en kjole jeg kunne drømme om at tage på til bedstemors fødselsdag eller hjem og møde en konservativ svigerfamilie..
Nemesis - Jeg tror faktisk lige pt det er det bedste bud..
Til drengene - Jeg er skam glad for mine store bryster, men lige det punkt kan da være irriterende..
Tror alle fyre foretrækker deres pige kan gøre sig fin i kjole og stiletter.. Bare ikke nemt når man ikke kan passe kjolerne..
Top og jeans bliver altså kedeligt i længden.. Og t-shirts kan jeg kun få enten i meget stræk eller i en alt for stor størrelse da jeg ellers ikke kan få den af igen..
jun 2009
Og hold nu... Så store er de virkeligt heller ikke.
jun 2009
nov 2007
Jeg er 66 cm under brystet og 97 cm over brystet.. Det giver virkelig nogle problemer når man er XS i tøj, men XL ved brysterne..
jun 2009
Nadia > Jeg synes ikke vi skal køre diskussionen længere. Jeg argumenterer bare med nogle ting så du føler dig fornærmet, og det vil jeg heller ikke...
nov 2007
Jeg prøver bare at forklare at der rent faktisk er et problem med store bryster..
Og er egentlig lidt træt af ikke at komme gå i andet end store kedelige trøjer næsmest.. Jeg er jo netop heller ikke interesseret i at se vulgær ud og det kommer det bare alt for nemt til..
Kjole og store bryster.. Hjælp..