{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Mærketøj, modevare mm. {{forumTopicSubject}}

Godaften .

Hvordan har i det med modetøj makeup, mærkevare osv. ?

Min personlige mening er, at der burde afskaffes.
Tror ikke jeg har noget make-up, overhovdet. Og mht. tøj, tænker jeg, at om en bluse har kostet 100,- eller 1200,-, er da ligemeget ??
Jeg syntes det er latterligt at bruge pengene på det, tror ikke der er det store i kvalitets-forskel. Og hvis der er , har man jo råd til et købe 12 x så mange, i princippet.
Kan specilet ikke klare folk, der gør det fordi andre gør det. Når jeg har spurgt folk om hvorfor, er svaret "Det er fordi hende der har det" tit dukket op.
Hvordan kan i få jer selv til det? Til at give mange tusind kroner over disken, for noget der har kostet en brøkdel at fremstille?
Tit i fx. en klasse, syndes det er meget slemt, hvis nu der er nogle der ikke har råd, går det ud over dem.
Jeg har sdrig været særlig populær, men har heller aldrig gået i tøj andre syntes om, eller dyrt tøj.
Hvad skyldes i tager det tøj på som i gør, det er jo JER der skal have det godt, ikke dem der skal kigge på det. Når jeg er i by'en, tager jeg ikke nødvendigvis en pæn kjole på for andres syns skyld.

Hvad er jeres meninger ??

OBS: DETTE EMNE ER IKKE MENT FOR AT STØDE NOGEN, ELLER HÆNGE NOGEN UD, MEN BLOT SOM EN DEBAT!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærketøj, modevare mm.
Kommentér på:
Mærketøj, modevare mm.

Annonce