{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OFFENTLIG TRANSPORT!
  • #1   9. dec 2010 Ej hvor skræmmende, og at chaufføren har samvittighed til det.
    Naturligvis skal der betales for bussen, men det der, der er godt nok at skride til yderligheder /:


  • #2   9. dec 2010 fucking psykopater.

  • #3   9. dec 2010 HAHA så måtte han lige tude engang.

    Den klemmer jo ikke engang hårdt sådan en dør.


  • #4   9. dec 2010 Hold da kæft den buschauffør burde have en ordentlig en på hovedet.. KÆFT EN NAR!!!

  • #5   9. dec 2010 Når man stjæler fra andre så må man også være klar til at tage de eventueller konsekvenser det nu engang kan have.

    Har ingen medlidenhed med ham, han kan bare købe en billet i stedet for at prøve at snyde.


  • #6   9. dec 2010 Martin - Har du slet ikke læst hvad pokker der står i artiklen??!! Drengen tilbød jo netop at BETALE for den ekstra zone som manglede.. Bare buschaufføren der er en egocentreret PADDEHAT!!

  • #7   9. dec 2010 han er jo syg i hovedet :s


  • #8   9. dec 2010 MRE - Cortex : Mener du ikke åbne døren efter 1½minut?

  • #9   9. dec 2010 Heheh.. Man kan sagtens åbne den med det samme.. har jeg da set op til flere buschauffører gøre..

  • #10   9. dec 2010 Så må man lære at tænke sig om inden man stiger ind i et offentligt transportmiddel.

    Tror I virkelig selv på at det var meningen at han skulle sidde fast i døren, han har vel selv stykket halvdelen af kroppen ud igennem døren imens den var ved at lukke.


  • #11   9. dec 2010 MRE - Cortex .
    en eller anden undskyldning skulle de jo komme med.


  • #12   9. dec 2010 hold da kæft man..

  • #13   9. dec 2010 Så kan "drengen" dælme lære at betale.

    Carina Not Welcome In D K
    Hvorfor skal man tro på "drengen"?


  • #14   9. dec 2010 Claus. H - Hvorfor skal man tro på buschaufføren når man kan se at der er flere personer oppe ved ham for at sige han skal åbne for døren??

  • #15   9. dec 2010 Ja de siger han skal åbne døren men der er ingen beviser for at "drengen" har tilbudt at betale smiley
    Jeg vil se en video fra før det skete, inde fra bussen inden jeg vil skyde skylden på bus manden.


  • #16   9. dec 2010 Claus. H - Da der også står at andre har tilbudt at klippe for drengen på sit klippekort så betyder det nok at de har snakket med vidner..

  • #17   9. dec 2010 Claus. H
    og de vidner fra bussen der har set han tilbød at betale er ikke godt nok?


  • ASSPUSSY .
    ASSPUSSY . Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 120
    #18   9. dec 2010 Utroligt at der ikke var nogle af med-passagerene der gjorde noget, han er jo langt ude og skide den kontrolør

  • #19   9. dec 2010 kristian M
    Hvem var det der sagde det til pressen? Nok drengen så alle skulle syndes at det er så synd for ham.


  • #21   9. dec 2010 Claus. H
    og som Carina Not Welcome In D K hvad med dem der også havde tilbudt at klippe deres kort for ham?


  • #22   9. dec 2010 Razion !
    drengen siger jo også det ikke gjorde vildt ondt men det var det psykiske i det


  • #23   9. dec 2010 kristian M, Carina Not Welcome In D K og Kenny B

    Hvem var det der sagde det til pressen? Nok drengen så alle skulle syndes at det er så synd for ham.
    Jeg skal se beviser for at drengen har tilbudt penge og at de andre i bussen skulle ha tilbudt at klippe for ham før jeg vil tro på den ligegyldige sag.


  • #24   9. dec 2010 Selvfølgelig vidste han at hans buskort ikke rakte de gældende antal zoner.

    Prøvede ikke på at stikke af, men hva fanden laver tudeungen så halvvejs ude af bussen?


  • #25   9. dec 2010 Et ord - SAGSØG!!!

  • #26   9. dec 2010 Kenny B

    Jeg har selv prøvet det og må indrømme at det ikke gjorde særlig ondt grundet gummi listerne, jeg følte det heller ikke som noget psykisk hårdt og så var situationen ikke særlig forfærdelig.

    Så enten er vi ude i en stor tude prinsesse ("drengen") ellers er det bare for at skore opmærksomhed fra medierne.


  • #27   9. dec 2010 Kenny B

    Ja det påstår drengen at han gjorde.


  • #28   9. dec 2010 kenny b - hvis du ikke ved hvor mange zoner dit kort rækker, så kunne du jo starte med at læse på det igen

  • #29   9. dec 2010 Og hvorfor skulle han stå og snakke med ham midt i døren? NEJ det hænger ikke sammen, historien kommer KUN fra én, og det er ham der tudes om hele vejen igennem

  • #30   9. dec 2010 så ondt kan det sku heller ikke gøre smiley

  • #31   9. dec 2010 Razion !

    Det er jo et udråb x 3 smiley Og så sys jeg da det ville passe ind med store bogstaver.. Kunne os skrive sAgSøG!?!

    smiley


  • #32   9. dec 2010 Attitude
    det bus/togkort jeg havde da jeg gik p teknisk skole stod der INTET om hvor mange zoner der var på :s så det vidste jeg da heller ikke vidste bare jeg kunne komme fra mit hjem og til skole med det smiley


  • #33   9. dec 2010 Martin J
    Lyder som ikke du ikke kender særlig meget til teknikken i de døre.
    Ja, de lukker ikke særlig hårdt - men de udtaler sikringen til at åbne igen, når noget kommer i klemme ikke virker. Derfor klemmer den til med al kraft.

    Desuden udtaler den 18-årige også at det ikke var så mege fordi det gjorde sindssygt ondt, men det lige så meget var psykisk, og pga de fratog ham hans frihed..

    Tænk dig nu lidt om .. fysisk smerte er ikke eneste grund til at græde.


  • #34   9. dec 2010 Kenny B >> Sikke du gætter hva, det er faktisk lidt ynkeligt at høre på.

    Hvis og hvis...


  • #35   9. dec 2010 Hold da kæft hvor er folk negative herinde efterhånden.. Det er satmer ligesom at være i folkeskole igen..
    Ja drengen tuede, men hvad nu hvis han bare havde haft en lorte dag hvor alt er gået galt, eller hvis han nu har glædet sig vildt meget til at se sin mor efter hun er blevet opereret?? Så ville jeg satmer også begynde at tude, for det første man tænker er "NEEEEEJ, Nu kan jeg ikke nå at se mor og være der når hun vågner!!"


  • #36   9. dec 2010 J S >> Det er fint hr. busmekaniker, har da ikke mere medlidenhed med ham af den grund kan jeg fortælle dig.

  • #37   9. dec 2010 Kenny B

    Uha hans mor var på hospitalet så er det da bestemt synd for drengen og situationen bliver da virkelig forfærdelig.


  • #38   9. dec 2010 Kenny B - Nu er det vidst dig der ikke opfatter teksten. Hans mor var ikke ved at dø, faktisk lige modsat.

    I øvrigt understøttes der da ikke en skid i den video, når den starter sidder han der jo allerede. Det eneste videoen viser er at idioten ikke ved hvordan en dør fungere


  • #39   9. dec 2010 Tænk at ungdommen er blevet sådan nogle små tudeprisesser nu til dags.

  • #40   9. dec 2010 zAgZøG !?!

  • #41   9. dec 2010 Var bange for at jeg havde sendt chaufføren som klemte mig på hospitalet. Og med en bøde oven i hatten og den slags "magtmisbrug" (hvis man kan kalde det det), så var det nok sket med 100% sikkerhed.

    Tæv svinene og flygt!
    (og skulle der herskes nogen tvivl om jeg hader de forhelligede svin, så er svaret ja!)
    Det er dog ikke alle, overhovedet. Men der er nogle som bare fortjener en røvfuld.

    Og claus, jeg har stået med penge, 2-3 og alle zoner, og det gjorde ingen forskel. Jeg var kørt over en enkelt zone, som gjorde at de 2 zoner jeg havde klippet ikke var nok, så fik 750,- i bøde.
    Fortryder den dag i dag jeg ikke flækkede hans tud, og tog turen over alle bjerge.
    Og nej, slår ikke normalt, eller tyr til vold, men de med undtagelse af nogle af de klamme kontrollører jeg har mødt! fuck dem


  • #42   9. dec 2010 Kenny B - Dit bevismateriale = knægtens side af historien.

  • #43   9. dec 2010 omfg...

    nogen chaufførere burde bare ikke have lov til at køre...
    jeg har selv siddet fast i en busdør som barn, og nej det gjorde ikke voldsomt ondt, men den chauffør kørte altså med mig havlt ude af døren ca 10-20 meter... pænt skræmmende... kan i se det for jer...


    han modtager sikkert en skriftlig undskyldning fra movia...
    jeg var for ikke ret lang tid siden med bussen med min datter hvor chaufføren var ved at klemme mig i døren hvis ikke jeg havde trukket rumpen til mig plus at han kørte så voldsomt at min barnevogn med barn væltede... (nåede heldigvis at gribe den)


    men jeg syns godt nok at han overreagerede lidt, ved nærmest at falde om på vejen...


  • #44   9. dec 2010 Kenny B - Lige præcis.. jeg ville sgu også begynde at tude hvis jeg skulle op til min mor på hospitalet og jeg blev tilbageholdt af en narrøv til buschauffør..

    Nu er det sådan jeg kan sætte mig ind i drengens synspunkt mht. en mor der ligger på hospitalet.. Min mor ryger ind og ud af slagelse sygehus meget ofte pga. et operationssår som efter 1år stadig ikke heler som det skal og der bliver ved med at gå betændelse i det..


  • #45   9. dec 2010 Og eftersom det ikke er vold mod tjeneste mand i funktion mere, så er det bare og gå igang.
    Smålige svin skal ikke have den slags job! Og slet ikke hvis de ikke kan skelne mellem UHELD, og overlæg, så de jo helt væk. Og når man samtidig sidder med flere andre kort og tilbyder han kan klippe af dem, men vælger at gi bøde gir mig bare endnu mindre respekt for dem! :S


  • #46   9. dec 2010 Kenny B

    Hvorfor er "vores" kommentare tudefjæs? (hvis det overhovedt er en korrekt sætning)



  • #47   9. dec 2010 B O P P E L O P . >> Du er godt nok en sej lille satan hva......HAHA

    En dag render du ind i en der er bedre til at slå fra sig end du selv er.


  • #48   9. dec 2010 Det kræver ikke meget guldske i røven at have en bil. Men kenny, du skal nok komme langt hvis du tror alt kommer fra noget man tager i røven

  • #49   9. dec 2010 Martin smiley

    Nej er på INGEN måde en sej satan smiley
    Har bare oplevet my share af klamme kontrollører, at jeg har mine holdninger nu.
    Siger ikke at vold er vejen frem, men når man gang på gang har oplevet at de er nogle dumme svin, så mister man sq respekten for dem!


  • #50   9. dec 2010 Bevismateriale for hvad? jeg har ikke sagt hvordan tingene er, jeg sætter bare spørgsmålstegn ved hvordan tingene er, fremfor bare at æde historien fra ham som føler sig klemt i systemet og klemt i døren

  • #51   9. dec 2010 Kenny B - Uh uhhhh uhhhhhhhh, platisk-gangster.. JA TAK!!! HAHAHA!! Ej det er sgu bare sørgeligt at folk tager det som en selvfølge at 18årige har bil med det samme.. Altså jeg er 21, haft kørekort i 3år og har sgu da ingen bil.. Jeg tager stadig bussen.. smiley

  • #52   9. dec 2010 nej det kræver måske ikke en guldske i røven for at have en bil.
    men det betyder jo ikke alle på 8 har råd til at havde en bil??


  • #53   9. dec 2010 B O P P E L O P . >> Tror du skal kigge lidt ind af i stedet for at blive sur på andre. Tag f.eks. min søster, hun har taget med det offentlige på arbejde hver dag i over 10 år og hun har aldrig haft dårlige erfaringer med en kontrollør, hvad tror du at det skyldes?

    Kenny B >> Har intet at frygte på det område da jeg ikke roder mig ud i sådanne situationer selv.


  • #54   9. dec 2010 Altså Kristian.. Man skal godt nok have mange penge hvis man har bil når man er 8.. smiley

  • #55   9. dec 2010 Lad mig sige det sådan her smiley

    ALLE negere, folk med farve, folk som ikke kan dansk, og folk som generalt ikke er særligt kvikke, DE skal have jobbet.
    Oplever aldrig noget fra de mennesker nævnt ovenfor, men med danskere... Ja de skal bare holde sig fra de job.

    Render du rundt med ondt i røven, og en tordensky over dit hoved, og bare er en pisse sur idiot, så SKAL MAN IKKE HAVE DE JOB! - Og sådan er MANGE af alle danskere med de job :S
    Så ja, fuck dem, send dem gerne på intensiv, i dont care .. Bare ikke tag jobbet fra dem som rent faktisk ønsker det, eller dem som kan tage den gode attitude med på arbejde!


  • #56   9. dec 2010 Jeg havde da også en bil den gang jeg var 18 år gammel, men har sgu aldrig fundet en guldske i kummen efter en tur på lokum.

  • #57   9. dec 2010 man skal sQ da være født med en guldske i kæften, for at bruge offentlig transport? med de priser, det er jo helt hen i vejret smiley

  • #58   9. dec 2010 hvis det var mig der var klemt fast så have jeg sku nok pandet ham en på hovede for han må sku da ikke bare lukke døren begrund af en dum billet bus chaufføren lod ham jo køre med men han skulle delme fyres for det pis

  • #59   9. dec 2010 Martin...

    Tror nu ikke jeg skal kigge ind ad.. Har altid en god attitude, er høflig og en masse andre superlativer, men oplever det nu stadig...


  • #60   9. dec 2010 Kenny B - Dermed ikke sagt at jeg ikke har haft min egen bil..

  • #61   9. dec 2010 det kan jeg da høre ud fra videoen


  • #63   9. dec 2010 Razion !
    du får da intet at vide om om hun er ved at dø?
    du får at vide at hun har været under kniven, intet fortæller om det var gået godt eller om der var sket noget efter med hende_? du ved ikke hvilken operation det kunne ha været en meget slem/risikabel operation

    og altså det er sgu da langt fra de fleste 18 årige der har bil :s og vis han ikke lige havde en ven med tid til at køre ham ? :S

    Altså bare ford du ikke ville tude over måske havde en dårligdag hvor en spasser så mere skal være dum over for dig, når din mor måske har fået en operation som han ikke ved er gået godt eller skidt, kan være hun har været indlagt i længere tid, og havede glædet sig til at overraske hende!
    men medfølse hvad er det ikke det ved du vidst ikke en skid om ! du er sikkert bare en lille plastik gangster/ego tripper med for mange penge i røven som din far har betalt dig for at holde kæft med alt den pik du fik i røven som lille!"!


  • #64   9. dec 2010
    Carina Not Welcome In D K

    ha ha mente 18 ^^


  • #65   9. dec 2010 Kenny B >> Ja det er fint for mig.

    Men grunden til at du ikke har råd til en bil under uddannelse er nok at du ikke gider arbejde for dine penge men kun vil nøjes med dem du får forærende fra staten.


  • #66   9. dec 2010 Kristian - I know.. Skulle bare lige drille lidt.. haha.. smiley

  • #67   9. dec 2010 Razion !
    du er jo ikke bare kritisk over for drengen?
    du siger med det sammen ALT hvad han siger er forkert ?


  • #68   9. dec 2010 Ud fra dette billede er det vidst afgjort hvem der fik den i røven af sin far som lille, af razion og kristian

    (link fjernet)


  • #69   9. dec 2010 Carina Not Welcome In D K
    må man ikke ^^ så begynder jeg at græde smiley
    nåre nej må jeg ikke for så jeg bare et lille pattebarn , og tudefjæls selvom min dag måske har været af lort, og hele min familie kan være skudt i smadder vis jeg så endelig tuder nu så jeg jo bare et tude fjæs ^^


  • #70   9. dec 2010 Sikke personligt det pludselig blev det her.

    Bare fordi et barn følge sig uretfærdigt behandlet og begav sig til at vræle som en lille pige.


  • #71   9. dec 2010 Attitude
    så ford man går til udklædnings fester så har man fået den i røven?
    du skulle nødig snakke om hvem der ligner en der har fået i røven, at du ligner en der stadig får den lidt i prutten er noget andet ^^


  • #72   9. dec 2010 kristian. udklædningsfest? stå da bare ved du er for klam.

    (link fjernet)


  • #73   9. dec 2010 jeg har også selv betalt alt hvad jeg ejer men ikke med de penge daddy har givet mig ^^ og hvorfor skulle jeg ikke kunne svine dem til stadig ? altså ville da ikke røre mig at få tæv overhovedet smiley ville bare grine lidt af dem der gjorde det smiley
    naah behøves ikke jeg er til piger smiley


  • #74   9. dec 2010 jeg har også selv betalt alt hvad jeg ejer men ikke med de penge daddy har givet mig ^^ og hvorfor skulle jeg ikke kunne svine dem til stadig ? altså ville da ikke røre mig at få tæv overhovedet smiley ville bare grine lidt af dem der gjorde det smiley
    naah behøves ikke jeg er til piger smiley


  • #75   9. dec 2010 OMG!!! Der er sgu da ingen grund til at blive personlig i denne tråd..
    Ja drengen tuede.. Måske har han haft en lorte dag, hvem ved.. Sket er sket og buschaufføren er en nar der burde have nogen på hovedet..


  • #76   9. dec 2010 Fuck offentlig transport.. De kan bare få den sådan her allesammen!!!
    http://www.2shared.com/photo/UUEqIBt4/Teszn.html


  • #78   9. dec 2010 så længe jeg ikke ligner dig så er jeg da glad smiley og ja udklædnings fest ? ved du ikke hvad det er ? det er hvor alle klæder sig ud og har det sjovt ? men ja du er sgu nok for dum til at forstå hvad det er smiley

  • #79   9. dec 2010 I er godt nok nogle værre nogle allesammen, hvis det endelig kom til stykket var der ikke en eneste af jer der turde gøre en skid ved den buschauffør.

    kristian M >> Intet at det du skriver har en sammenhæng, lær at ytre dig ordentligt før du blander dig i en diskussion, bare et råd til dig.


  • #80   9. dec 2010 Attitude

    synes nu også du skal kigge på dig selv og ser selv hvordan du ser ud

    inden du kritiser andre udsende


  • #81   9. dec 2010 Carina Præcis sorry søde smiley men altså de er da lidt for debile man
    ingen ved om hun måske tidligere på dagen var kommet ud for noget alvorligt fx kørt seriøst galt og eller noget andet, de fleste tænker bare på det måske bare er en alm operation smiley men søde trælkker mig også for denne tråd nu nogle folk kender vist bare ikke til medlidenhed eller til at bruge hovedet _:) men der er heldigvis mange der gør smiley


  • #82   9. dec 2010 Martin J - Sådan som jeg er mentalt her for tiden skal der ingenting til før mit pis koger over.. Så jo jeg ville med garanti have givet buschaufføren en ordentlig en på skallen..

  • #83   9. dec 2010 Kristian - Hahaha, tro mig, kender alt til det med folk der bliver personlige bare fordi man går dem lidt på klingen.. smiley

  • #84   9. dec 2010
    Carina Not Welcome In D K >> Så siger vi det, ville du så græde endnu mere når han nu plantede sin næve i ansigtet på dig som tak?

    daniel P >> Shit du har også nogle gangsta billeder, men "ægte" guld og det hele...haha


  • #85   9. dec 2010 Razion ! - det er da super fedt hvis du har tjent dine egne penge non-stop siden du var 13.. Meeen tvivler nu meget på at du på et eller andet tidspunkt ikke har gået arbejdsløs.. smiley

  • #86   9. dec 2010 carina - tror du skulle tjekke lidt op på hvem af razion og kristian der blev personlig smiley

  • #87   9. dec 2010 Martin J - Nej det ville jeg sgu ikke.. Tro mig, kan godt være jeg er en pige, men kan klare meget mere end fyre kan.. smiley
    Så skulle jeg også have tudet efter jeg spyttede på en poptøs der lagde an på min kæreste som så slog mig i ansigtet med en ødelagt flaske??


  • #88   9. dec 2010 attitude - Har da ikke nævnt nogle navne omkring det med at blive personlig.. Har bare sagt jeg kender alt til folk der bliver personlige fordi man går dem lidt på klingen.. smiley
    Men har sagt til Razion at det er fedt han har tjent sine egne penge siden han var 13.. Der er da stor forskel.. smiley


  • #89   9. dec 2010 Carina Not Welcome In D K >> Er ligeglad med hvad du har været igennem og hvor sej du er, har da også haft mine ungdomsproblemer, dog gad jeg ikke slå på andre, det ville jo være dumt når man har bekendte som er villige til at gøre det for en.

  • #90   9. dec 2010 Martin J - Tja, men jeg er sådan så jeg hellere vil klare tingene selv end at få andre til det.. Og det giver meget større selvtilfredsstillelse.. smiley

  • #91   9. dec 2010 Carina Not Welcome In D K >> Ja og en større straf når politiet kommer og henter dig.



  • #92   9. dec 2010 Martin, har du nok ret i, men tror nu mest det var pga. efterfølgerne... Ingen gider have en politi sag over hovedet, pga sådan en idiot.
    Men derfor fortjener han stadig nogen på hovedet... Det syns du måske ikke? (eller er du sådan en non-violent gut som bare vender den anden kind til?)


  • #93   9. dec 2010 Martin J - Kan godt ske.. Men nu er jeg aldrig blevet taget i noget da folk ikke har meldt mig.. smiley

  • #94   9. dec 2010 Kenny B - Lige præcis.. Men snakkede nu lige med Martin J om mit herlige temperament som jeg stadig døjer med og går i terapi for..

  • #95   9. dec 2010 B O P P E L O P . >> Nej jeg vender ikke den anden kind til, men folk ved som regel godt at de ikke skal slå på mig, men det har nok noget med min "dårlige" omgangskreds som ung at gøre. Skal lige siges at jeg er ældre nu og selvstændig erhvervsdrivende med en sund virksomhed.

    Carina Not Welcome In D K >> Det er jo så bare dit held, men en dag så ender det galt.


  • #96   9. dec 2010 Kenny B >> Hvorfor skriver du overhovedet, du kan jo ikke finde ud at at ytre dig på en ordentlig og fattet måde.

    Jeg har oplevet mere sygdom og tragedie i min familie end de fleste andre mennesker kan jeg love dig.


  • #97   9. dec 2010 Martin J - Kan godt ske.. Men nu går jeg i en form for Anger Management og det virker sgu.. har ikke lavet noget skidt de sidste 2år.. smiley

    Razion - Jamen det er jo bare kanon.. smiley


  • #98   9. dec 2010 Godt så, men kom så ikke og sig du ikke ville forstå ham, hvis han havde banket bussemanden??
    Normale mennsesker som er nogenlunde normale i fatningen slår ikke, men alle kan gå op i syningen smiley

    Skal ikke kunne svare på hvad jeg selv ville ha gjort... Var nok kommnet meget an på situationen, men havde han kigget forkert, eller gjort nogen antydninger til at det var min egen fejl, så havde jeg nok kløvet hans ansigt...
    Og tror nu der er mange som ville ha svært ved at holde sig tilbage, hvis svinet "pressede" på


  • #99   9. dec 2010 Martin J

    det rager da mig hva du siger men man skal sku ikke kritiser hvordan ens udsende ser ud vel


  • #100   9. dec 2010 Hold kæft, hvor er du født af nedernhed MARTIN J.

    Jeg synes nu det er synd for drengen.. Der står at han ikke vidste hvor mange zoner der var på dette buskort, og til at starte med kunne busmanden jo egentlig også bare gøre sit JOB, og se om alt var i orden? Hvilket det ikke jo så ikke var.
    "Sikringen på døren var sprunget.. Noget". - Et eller andet skal de jo sige. Jeg har prøvet det med at sidde fast i døren 100 gange, dog var alle gangene uheld, men ikke én eneste gang var døren gået op igen. Så hvis dét skylder sikringen burde de måske få tjekket deres busser lidt bedre..
    Og alle jer med de mega negative kommmentare.. Come on, bare fordi I har skrømbe diller, så skal det sgu da ikke gå ud over os!


  • #101   9. dec 2010 / Hvor mange zoner der ikke var på denne TUR

  • #102   9. dec 2010 THUMPS UP, JULIE! smiley

    Sagen er ikke længere.


  • #103   9. dec 2010 Jeg har oplevet en og samme buschaffør der lukkede dørene for en mørk mand der kom løbende med 4 fakta poser til bussen.. Han var ca 1½ meter fra bussen da han lukker dørene og vinker til ham.. Der går små 7 minutter mere, da han så rammer en cykelist med sidespejlet og kvitterer med en lange-finger.. Han grundlag for det:

    1. Han kunne bare komme til tiden - jeg kunne ikke se han ville med.. (Tiden var nøjagtig det den skulle være iflg deres køreplan - og manden kom ilende)

    2. Han fyldte for meget på kørebanen


    Så jo, der findes idioter inden for busverdnen - men hvor findes de ikke? Synes bestemt det er forkert måde det hele er håndteret på af busselskabet - hvis det er som artiklen beskriver..


  • #104   9. dec 2010 Nemlig! smiley

  • #105   9. dec 2010 Kenny B, da jeg på pågældende tidspunkt var 12 år - og ikke sådan en laban som nogen i denne tråd, kunne jeg intet andet end at se chokeret til.. Der var dog nogen der reagerede på det.. Og politiet stod ved sidste stoppested (Der vi skule af)..

    Havde jeg oplevet det nu var jeg nok også en af dem der havde taklet det.. Om jeg havde valgt at DELE EN MASSE ØRETÆVER UD OG SMADRER BUSSEN OG CHAFFØREN - tror jeg ikke.. Havde nok ringet til ordensmagten, og busselskabet, og dernæst tilbageholdt den små fede fransk hotdog ædende magtudnyttende tåbe bag rattet smiley


  • #106   9. dec 2010 ..Hov glemte da lige at tilføje (/sarkasme start) jeg ville sparke en mand der ligger ned - for det er sejt!!!!!!! (/sarkasme slut)



  • #107   9. dec 2010 Mr. W, har det på samme måde.. Kan da godt se når en person ligger ned at der vist ikke er grund til mere! Ligesom folk der tramper på andres hoved - det er for sygt.. Det andet er for dyrisk og primitivt til at jeg kan se NOGEN som helst grund til at sparke en der ligger ned.. Ynkeligt i min verden!

  • #108   9. dec 2010 Kenny B, der findes enormt mange tastatur-gangstere, skærmehelte, nørd-bashere, men sådan er det jo.. Finder det blot komisk at man har det behov for at puste sig op online smiley

  • #109   9. dec 2010 det kan du da finde ud af om de er kenny. hvor langt rækker dit buskort smiley

  • #110   9. dec 2010 Mr. W >> Hold da kæft du er da dum som et bræt, mere kan jeg ikke sige.

  • #111   9. dec 2010 Mr. W, kender godt følelsen - er gudskelov ikke sket for tit.. Og ikke haft de store konsekvenser! Og ved temperament kan være svært at styre - håber du lærer at få mere styr på det! smiley

  • #112   9. dec 2010 Tror vist ikke det er mig der skal tage mig sammen her, det er da dig der ikke engang kan finde ud af at holde fast i et job og sparker på folk der ligger ned fordi de har lagt an på din søster. Du er sgu da tabt fra omverdenen.

    Er hverken monk eller hellig, er bare en del klogere end dig.


  • #113   9. dec 2010 det fint. så gør noget ved det kenny

  • #114   9. dec 2010 Mr. W >> Tror nu at hvis det noglesinde kom til stykket så ville du blive overrasket og med 100% sikkerned ende på jorden uden at få indført så meget som et enkelt slag lille gangster.

    Har en familie og en virksomhed jeg skal tage vare på så har hverken tid eller lyst til at rende rundt og være sej ligesom dig. Har du noglesinde overvejet at søge hjælp til dine problemer?


  • #115   9. dec 2010 Du er i hvert fald stor i munden knægt, det er helt sikkert.

    Da du skriver at du hiver en mand ud af en bus og giver ham tre hurtige og et spark i nakken så kan jeg meget nemt vurdere at du ikke har dyrket kampsport i 10 år ligesom mig og derfor kan jeg sige som jeg siger med 100% sikkerhed.

    Men tro hvad du vil, dine meninger og udtalelser er der alligevel ingen i denne verden der kan bruge til noget.

    Men du bliver nok klogere med tiden.


  • #116   9. dec 2010 Kenny B, det er fordi han har familie og er selvstændig erhvervsdrivende..

  • #117   9. dec 2010 Mr. W, det må være den åbenlyse grund - er i hvert fald brugt som argument et par gange so far smiley

  • #118   9. dec 2010 Mr. W, ja har studset over det et par gange.. Men det er vel for at virke lidt selvfed han skriver det.. Der er så mange typer herinde jeg bare lod det drive, meeeen at blive ved at nævne det.. I DONT GET IT?!

  • #119   9. dec 2010 Kan ikke rigtig se det sjove i det.

    Men i småfolk har vel heller ikke rigtig andet at tage jer til.


  • #120   9. dec 2010 Sorry, har lige været ude og se til mit average-life.. Ikke alle kan leve jetset kungfu liv som dig Martin J..

    TAK FOR EN GOD DEBAT!!!!


Kommentér på:
OFFENTLIG TRANSPORT!

Annonce