{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Gode ideer til festleg? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg står i den situation at en af mine rigtig gode veninder fylder 20 og holder stor fest med spisning og hele skidtet.. Men her kommer problemet, jeg og en andne veninde vil jeg lave en sjov leg eller et eller andet med hende så hun bliver lidt overrasket, men jeg er helt blank.. Nogen af jer der har prøvet noget ligende, bar fyr den af med nogle gode eksempler, er åben overfor det meste smiley ..

Håber i kan hjælpe .. smiley

Hilsen Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode ideer til festleg?
  • #1   9. dec 2010 Undskyld stavefejl, det gik lidt stærkt smiley

  • #2   9. dec 2010 Sidst vi havde klassefest lavede vi sådan noget, hvor alle skulle skrive det mest pinlige de har gjort på en seddel og lægge den ned i en pose, så er der så en der står for at læse sedlerne op, og resten skal så gætte på hvem der har gjort dét smiley

  • #3   9. dec 2010 Det er jo ikke rigtig en leg for hende.. der er der massere af "lege" til voksenfester.

  • #4   16. dec 2010 Det endte faktisk positivt på en måde hvor alle fik et godt grin ud af det. Det var til vores første fest i klassen hvor vi skulle rystes sammen, men der var selvfølgelig ingen der skrev noget der var så pinligt at det blev ubehagligt for en selv, det skulle jo være sjovt smiley

Kommentér på:
Gode ideer til festleg?

Annonce