{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

gode ideer {{forumTopicSubject}}

hvis man får en god ide´ hvordan får man den så til og blive et hit. findes der en hjemmeside hvor man kan smide sine ideer ind hvor folk så kan byde på dem eller købe din ide eller dit produkt som du selv har produceret eller hvordan. nogen der har kendskab til det eller som selv har lavet en ide de har tjent penge på eller andet

Mvh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode ideer
  • #1   5. sep 2010 hahahahahahahaha, nej self ikke, du skal selv realisere din idé, så de fine herrer kan se du har god mulighed for en lukurativ forretning ;d

  • #2   5. sep 2010 ja men hvis jeg nu har en ide jeg vil fører ud i livet hvem skal man så kontakte eller hvad skal man , det er det jeg vil frem til. jeg vil ikke stjæle andres ideer


  • #3   5. sep 2010 Det vil være en fordel at tage patent på den, for ellers må alle bruge den (:

  • #4   5. sep 2010 hvordan tager man patent på noget


  • #5   5. sep 2010 hmm, prøv at google det. De kan også fortælle dig om der er taget patent på det i forvejen (:

  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 496
    #6   5. sep 2010 du tager hen til patient kontoret , med din (opfindelse ) med alle relevante date og beregninger, evt godkendelse fra tekniskogisk institut , arbejdsmiljøloven, afhændig af hvad det er du har .samt evt bevis på at du er den eneste der har opfundet det.

Kommentér på:
gode ideer

Annonce