{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det her en god gamer pc?
  • #1   7. dec 2010 Du for sku ikke meget gamer computer for 3000 hahahahah

• #2   7. dec 2010 jaja gamer eller ej.. og stop med latterlige kommentare schmidte

er det en god computer til pengene?.

casper er det inde fra top data?.. har kun hørt godt om deres sevice og deres behandling osv.

• #3   7. dec 2010 Topdatas kundeservice fejler intet,

Men hvis du ikke vil smide mere end 3000kr på en pc, vil jeg forslå at du tager en AMD i stedet.

Krone for krone får du langt mere pc for pengene...

• #4   7. dec 2010 Men kan se topdata ikke har noget AMD i den prisklasse.

Så ville jeg finde en til at bygge den for dig i stedet eller (mit valg) give lidt mere. Du kan få en ganske fornuftig pc til ca. 4000

• #5   7. dec 2010 Gider du da lige.

Selv de bedste firmaer kan sgu da lave en fejl.

• #6   7. dec 2010 Danni kan du smide et link til en fornuftig pris :)?

• #7   7. dec 2010 Casper l kig på trustpilot.com der er kun positive meldinger

• #8   7. dec 2010 Servicen ser vi også her:
    http://www.trustpilot.dk/review/www.topdata.dk

Jamen i den her prisklasse (4000) er den her da ganske fornuftig.

http://www.topdata.dk/product.asp?product=7013

• #9   7. dec 2010 yeah right... lig nu flere penge i det... smiley

• #10   7. dec 2010 Dvs jeg skal gå efter amd processer?

• #11   7. dec 2010 Anton*

Hvis hans behov og pengepung nu ikke er større...

Claus*

Ja i hvertfald i den prisklasse. Problemet med intel er at i lave "prisklasse" får man simpelthen ikke nok ydelse for pengene i forhold til amd.

At de så laver noger killer-cpu´er i nogle højere prisklasser er så en anden sag.

• #12   7. dec 2010 Så medmindre du skal bygge selv eller kan få en til det.Så ville jeg smide de 4000kr hos topdata på den jeg linkede.

Personligt ville jeg også smide nogle flere penge på en "Gamer", men igen det er jo hvad budgettet er til...

• #13   7. dec 2010 Tak for hjælpen Danni tror det bliver mit valg, er der andre sider som er billigere/bedre

• #14   7. dec 2010 Har som maximum 4000 at bruge smiley

• #15   7. dec 2010 Med sådanne komplette færdigbyggede pc´er er topdata faktisk den bedste side jeg kender pt.

Og velbekomme. Godt jeg kunne hjælpe lidt :o)

• #16   7. dec 2010 Du bygger selv en gamer pc.. ....

Eller du køber noget 3klasses shitty hardware.. smiley ..

• #17   7. dec 2010 Eller mu kommer bare ind fra sidelinjen og fyrer noget ubrugbart mundlort af som ingen kan bruge.

Når han nu ikke kan/vil bygge selv, kunne du så ikke komme med et bedre forslag i stedet.

Eller brug din store viden og tilsyneladende for meget fritid og byg en til ham :o)

• #18   7. dec 2010 Hvor står der at han ikke kan bygge en pc Danni boy?.. smiley ??? ....

Og Som du selv skriver, så kan jeg godt bygge en pc for ham, måske han har nogle venner der ku, det ville gøre det lidt mindre besværligt for mig.

Så mit svar var ganske brugbart.. Jeg svarede på et spørgsmål, om at det han kiggede på var 3 klasses pis. Og en gamer pc bygger man selv.

Spørgsmål besvaret.

Så istedet for at kommentere mit svar med et ubrugbart hetz som på ingen måde bekræfter eller ikke bekræfter at min påstand evt var en mere foretrukken løsning.

Og kommer der en hetz til.. så slutter den bare her.

Han spurgte - Jeg svarede

• #19   8. dec 2010 Så har du tilsyneladende ikke læst hvad der er skrevet indtil du kom med dit "fantasktiske" input. Hvilket bare gør dit svar endnu mere ubrugbart.

Jeg har skrevet til ham at det var bedre at bygge selv (eller få en anden til det).
    Eftersom han så ikke svarede at han ville gøre det, var det sgu nok ikke en mulighed.

Og hetz??? haha. Fordi jeg fortæller dig det er mundlort du lukkede ud? Så er du satme smålig. Men dig om det.

• #20   8. dec 2010 Danniboy -> Hør engang her... Hvis vi skriver det samme.. omkring at bygge en pc selv... Hvorfor er mit første indlæg så ubrugbart???? Vi er jo enige???????????? ..... Wake up son.. At jeg skriver det samme som dig, bakker jo din påstand op... Nej jeg har ikke læst alle 24 indlæg ... Jeg skrev min holdning. Og selvom vi er enige om tingene, så må du jo ha fået en blodbane i panden til at sprænge siden du ville sidde og tænke så meget over det du skulle skrive til mig....

Men jeg påskønner vi er enige omkring at en pc skal bygges selv hvis man skal have noget der er ordenligt! ... Så jeg kan kun give dig ret i at det var et fantastisk imput jeg kom med tidligere... smiley Se igen er vi enige... shit.. what a day.. smiley

Dog er jeg ikke enig i det er mundlort... Hvordan kan enighed ende i mundlort? ... Jeg er ikke smålig.. det var dig der kontaktede mig, du blev jo åbenbart stødt og tøsefornærmet over mit indlæg... wonder why......

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #21   8. dec 2010 www.sharkgaming.dk er også en ganske fornuftig side at købe komplette computere fra! smiley

Har selv en fra topdata som er fra 2008, og har ingenting fejlet overhovedet!

• #22   8. dec 2010 Hold da helt op. Det er sgu nok måden du siger det på mester.

"Du bygger selv en gamer pc.. ....

Eller du køber noget 3klasses shitty hardware.. smiley .. "'

Det signalerer ikke ligefrem at du bakker min påstand op, eller prøver at give gode råd.

Men vi lader det ligge.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

#23   8. dec 2010 Casper L: Jeg har gode erfaringer med topdata.. smiley

• #24   8. dec 2010 Jeg har ikke selv, men kender flere der har god erfaring med topdata.

Og trustpilot kender endnu flere.

• #25   8. dec 2010 Jeg gav ham 2 valgmuligheder i sit liv...

Byg selv - godt
    Køb færdig - lort

Vil du dø
    vil du leve...
    like in the movies... '

Jamen det lyder til du er lige så meget kendt på området som mig, og jeg syntes ikke man behøver gå i detaljer om hvorfor man samler selv eller man køber færdig.... Det giver næsten sig selv.. smiley .... ..

Yes slut herfra.. :0) ... Jeg har haft en lang dag, så jeg orkede ikke lige en diskuttion.... og stavelserne går nok heller ikek for godt

• #26   8. dec 2010 Hehe. Jamen fair nok.

Vi slutter med noget enighed og lader det være ved det.

Og giver dig da helt ret. En rigtig gamer bygger man selv. Og budgettet burde ligge på 8000+.

Men hey. Man får hvad man betaler for :o)

Og fortsat god aften.

Danni-Boy :o)

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

#27   8. dec 2010 Christiano: Det kan godt være man ikke får de helt dyre dele i sin computer ved at købe en færdigsamlet men de fungere stadig ganske fint, min gør ihvertfald..

Det var også grunden til jeg købte den, at jeg ikke gad samle selv.. Har også en ven der har købt en I7 870 hos sharkgaming som også kører upåklageligt og mange andre har også gode erfaringer med færdige computere fra topdata, sharkgaming, komplett, mm-vision osv.

Det er muligt at en færdig computer ikke er af de dyreste dele man kan smide i, men at kalde dem for lort er også lige i overkanten..

• #28   8. dec 2010 Hvis vi skal lave stress test, benchmark af en færdig pc kontra en byg selv pc... så skal du få dit svar... Hvad du synes om dit eget gear kan jeg jo ikke stille mig på ben over...

• #29   8. dec 2010 Jeg mener at Komplett.dk har en "Crazy Gamer" til 2999,- lige i øjeblikket med et 450GTS, og det er i hvert fald klasser over et 5470.

• #30   8. dec 2010 http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10394

I øvrigt inkl. Windows 7. i3 er i øvrigt en ganske OK processor til gaming smiley

• #31   8. dec 2010 Ok, 2 gb ram, det er måske lige sløjt nok smiley

• #32   8. dec 2010 Babooms Haj -> Hvad er meningen med at opgradere noget i en færdigbygget pc :-)??????? ... Hope you se the problem....
    Og som jeg har skrevet tidligere -> Stresstest - Benchmark osv. Så får du et svar hvad der kører bedst, yder bedst og kan klart se forskel på hvad dine penge er gået til...

Jeg syntes det lyder virkelig tumpet at sku købe en færdig pc til 3-5k og derefter smide flere penge efter den for at opgradere eventuelle dele..... så ender vi oppe i et prisleje hvor man lige så godt selv ku ha bygget computeren del for del... Og fået noget der helt klart var bedre :0) ...

Man kan stadig bygge en OK low budget pc til 4-6000 kroner som stadig vil være bedre end en færdig pc.. smiley ...

• #33   8. dec 2010 • BLEmesis • [ Tjek mine annoncer på de 22 sider ]

Er et godt bud smiley

• #34   9. dec 2010 Babooms Haj -> Der er også garanti på de hardware du køber over nettet.. :0) ....

• #35   10. dec 2010 Det kan man forhåbentligt også hvis man kan finde ud af at samle den selv...

Derudover skal du ikke vente 38 uger på at få din computer igen, og samtidig risikere, at uvedkommende roder i dine data.

Ydermere kan du selv udskifte den del, der er fejl på og bruge en midlertidig erstatning..

• #36   10. dec 2010 Han har jo heller ikke nogen kunder i ft. Fona, Elgiganten og Computercity, som vel sælger flest PC'er i DK smiley

Kommentér på:
er det her en god gamer pc?

Annonce