{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det her Dansk
  • #2   18. mar 2022 Brok S ikke alle burde ku stå som folkevalgt i Folketinget og nej selv om vi har mange friheder i Danmark er det ikke dansk at gøre sådan noget.

  • #4   18. mar 2022 Engang sagde Asmaa Riyad Abdol-Hamid: Jeg vil være den første som står med et tørklæde på talerstolen i folketinget. Hun blev sparket ud med den største fodboldstøvle man kunne fremstille.

    Lars Aslan Rasmussen skrev på altinget: Hvad f..... laver Asmaa Abdol Hamid i det danske politi? Her blev hun også vippe ud for sine holdninger som kunne læses på Facebook.

    For mig og andre er hun bare en møg... gæt resten af ordet. Ham der sikkedikke dar ryger sikker også ud med et spark med samme støvle.


  • #6   18. mar 2022 Alis

    Den ventede jeg på at den kom - offerrollen.


  • #8   18. mar 2022 Alis

    Sikandars forældre blev ikke angrebet, de blev overfuset af ord. Et angreb er en fysisk ting på et menneske, så få lige dine begreber justeret i din kælder.


  • #9   18. mar 2022 Alis C man kan jo godt komme fra Pakistan og være intelligent det tror jeg faktisk de fleste er og Asmaa Riyad Abdol-Hamid så jeg nu som en ude mærket politiker - hun skulle dog bare havde givet hånd.

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #10   18. mar 2022 Alis for mig er en racist en person der altid er imod andre grupper end sin egen.


  • #13   18. mar 2022 En brok er bare imod alt. Godt jeg ikke har den sygdom....

  • #15   18. mar 2022 Leon

    Asmaa Riyad Abdol-Hamid har ekstremistiske meninger, som hun har skrevet på sin Facebook, det var derfor hun blev fyret af Fyens Politi. Den slagt kan ikke tolereres. Det ville jo svare til at en pædagog er pædofil og arbejder med børn.


  • #16   18. mar 2022 Polysl at du sidestille pædofili med et eller andet ekstremt i Asmaa Riyad Abdol-Hamid meninger bliver du nød til at forklare for igen syntes jeg du blander pære og appelsiner sammen.

  • #17   18. mar 2022 Leon

    Jeg forklare bare ekstremerne i at du mener at den møg.... gæt resten kunne ansættes når man har ekstremistiske meninger som er imod demokratiet er en ærlig god borger. Hun skulle sparkes tilbage til Forenede Arabiske Emirater, hvor hun kan dele sine meninger med ligesindede.

    Så kunne man spørge: er du racist?

    Nej - jeg måler folk på hvad de laver, deres holdninger, deres væremåde hvis de skal være en del af mit liv.


  • #18   18. mar 2022 Polysl hvis jeg tænker i politik tænker jeg på at alle politiker/partier har en eller anden god ting i deres politik - desværre kan politikerne og partierne ikke finde formlen på hvordan de skal blande deres politiske ideer sammen og hvis ku det blive til en kæmpe succes smiley

  • #19   19. mar 2022 Leon

    Jeg snakker om ekstremistiske holdninger som absolut intet har at gøre på borgen. Dem på borgen er demokratisk valgt, men når man overskrider holdninger som er anti demokratiske så skal de sparkes ud.

    Den møg...skrev på på sin nu slettede opslag at hun ønskede død over Israel på en lidt sær måde - opslaget er nu slettet, med begrundelse at der var stavefejl - ja ja din møg... tror du vi danskere er dumme?

    Syntes at den møg.. skulle fise af....


  • #20   19. mar 2022 Polysl der er vi enig smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #21   19. mar 2022 Hvem er møg?
    jeg ved hvem fru Møge er.


  • #22   19. mar 2022 brok

    Kender ikke Fru møge. Hvem var hun?


  • #23   19. mar 2022 Siddique havde deltaget i møder med den islamistiske bevægelse Hizb ut-Tahrir. Han siger nu at han tager afstand til Hizb ut-Tahrir. han er en mystisk krølhåret.

    https://bit.ly/3JrEJJY


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #24   19. mar 2022 Ja det danske sprog er ikke nemt, der skulle flere indlæg til før jeg fandt ud af, at vi ikke snakkede landbrug, hvor møg er normalt. Så mere støtte til landbruget så de bedre kan forklare sig om deres problemer.

Kommentér på:
Er det her Dansk

Annonce