{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enlige unge mødre..
  • #1   27. nov 2010 Ja, jeg sætter kryds ved begge...

• #3   27. nov 2010 Fuck alle enlig alle mødre og fædrene også, når der er børn inde i billedet har man bare at holde sammen for børnenes skyld og være voksen og udarbejde jeres problemer, sæt jer selv i sidste række og tænk på børnene, jeg er selv skilsmisse barn og ved hvad det gør ved et barn, så TAG JER SAMMEN!

• #4   27. nov 2010 Et lille spørgsmål.. Hvorfor er der så mange der har noget imod unge mødre??

• #6   27. nov 2010 Ja dem i tv er, det vil jeg give dig ret i..

Dog vil jeg så sige at jeg har en veninde som blev for første gang som 15årig, hun er 19 snart 20 idag..
    Hun har 2 små piger, en på 4 og en der blev 2 til halloween..
    Og ja oven i det venter hun sørmer nummer 3..
    Og hun er stadig sammen med sin kæreste..
    De klarer det utrolig godt, bedre end jeg nogensinde ville kunne drømme om..

De har eget hus, manden arbejder, pigerne i daginstitution og hun arbejder stadig indtil hun skal på barsel..
    Hun er så vidt jeg husker 6 snart 7mdr henne..

Så hende vil jeg nu ikke lige sige er en samfundsnasser selvom hun er meget ung mor til snart 3..

• #7   27. nov 2010 The Crazy Santa ...hvad med du lukker det fede fisse hul af en mund du render rundt med.

• #8   27. nov 2010 Jeg er en ung mor, har to knægte på henholdsvis 45 og 53, de hedder Gert og Åge!

Elsker dem så meget!

Nej har ingen unger, og skal jeg heller ikke have.

Og Thomas du skal fandme bare flette, men skal fucking ikke holde sammen for ungernes skyld, det kraftedme synd for de unger, at de skal vokse op i et fjendsk miljø, med forældre der råber og skriger til daglig.
    Så kan ungerne rigtig vokse op og blive voldelige og syge i hovedet. Held og lykke siger jeg bare.

• #9   27. nov 2010 Hahahahaha . - Tvivler nu på det ændrer sig, jeg har aldrig brudt mig om børn, er ikke god med børn. Ingen tvivl om de da er søde smiley Men nej jeg skal ikke have nogle.

• #10   27. nov 2010 Så så mandse, så chiller vi lige!
    Ved godt du bliver sur, men køl lige ned, ellers kommer jeg squ efter dig smiley

• #11   27. nov 2010 Caroline - Sådan er jeg også på nogle punkter.. Jeg har det dog sådan at skal jeg have børn så skal jeg giftes først og jeg skal være næsten helt sikker på at børnenes far og jeg har en fremtid sammen (er meget kræsen med sådan noget).. Hehe.. Og ja så helst få en 3-4børn.. Måske et par stykker mere.. smiley

• #12   27. nov 2010 Jeg vil SKIDE på alle jer herinde, som ikke forstår at sætter jeres egne behov før jeres børn, det er fucking søveligt at det skal gå ud over jeres børn at i ikke er voksne til at løse jeres problemer. TABERE er i, men det er nok også det i ved i er, siden at i kommer med så mange negative kommentar imod mig, men jeg kan tage det, i forhold til alle jeg svag pissere uden rygrad, tænk p jeres børn i stedet for jer selv, LØS JERES PROBLEMER.

• #13   27. nov 2010 Jeg fik min første møgunge da jeg var tre altså..

• #14   27. nov 2010 Rass B - Luder, naaah så vidt jeg ved tager jeg ikke penge for sex..

• #15   27. nov 2010 The Crazy Santa sådan er jeg født, så jeg leger ikke biker jens, hvad er din historie, er du født som badedyr eller har du bar ædt dig til det?

• #16   27. nov 2010 Julie! . lol

• #17   27. nov 2010 Nej har ikke set dig sur mandse, og har heller ikke lyst til det smiley
    Og ja ved godt du bliver sur smiley Men køl ned, og kom og få en mutter smiley

Jeg er ikke billig, jeg er gratis xD

• #18   27. nov 2010 Thomas L - Helt seriøst, det er da lidt åndsvagt det du siger..
    At man bare skal blive sammen fordi man har børn..
    Godt nok har jeg ingen børn endnu, men jeg og min bror er selv skilsmissebørn og vi vil 1000gange hellere være det end hvis vores forældre skulle have blevet sammen..

Nu er det bare sådan at vores forældre er glade hver for sig og har fundet sig en partner igen..
    Vores mor har været sammen med sin kæreste i 12år nu og de har givet os 2 dejlige søstre som vi ikke vil undværer for noget i verden..
    Og vores far har fået en kæreste som også har 2 piger som vi heller ikke vil undværer for noget i verden..
    Så ud af vores forældres skilsmisse har vi fået 4 vidunderlige søstre..
    Det er sgu da gud ved hvor mange gange bedre end at have forældre som skændes hver dag fordi de bliver sammen pga os..

• #19   27. nov 2010 Caroline - Lige præcis.. Hehe.. smiley

• #20   27. nov 2010 Jeg er skilsmissebarn og det er jeg glad for! Jeg har to glade forældre der bor hver for sig.. Meget bedre end to der skændes!
    ´Da jeg var yngre havde jeg spurgt min mor om hvor meget det kostede at blive skilt, for jeg kunne ikke li mine forældre boede sammen..

Tilbage til emnet.. Jeg kan ikke se hvad der er galt med unge mødre, så længe de passer barnet og gør tingene som de nu engang skal.. Det er ven ikke nogen forskæl på om hun er 30 og enlig mor eller om hun er 16? Det bliver bare fremstillet sådan i for eksempel De unge mødre at de allesammen er nogle dumme trunter, det jo bare nogle dårlige tilfælde der åbenbart er sjove og se på og derfor bliver vist i tv..
    smiley

• #21   27. nov 2010 Jeg læser det lige igennem i morgen engang. Nu skal jeg sove smiley <3 smiley

• #22   27. nov 2010 Caroline - Du kommer bare, hvornår skal det være? xD

• #23   27. nov 2010 The Crazy Santa , sjovt nok, så er du den med problemerne hvis du er så svag, at du ikke engang kan holde sammen for dine børn. og neg det eneste problem vi har i denne verden er svag pissere som dig, som får børn uden at tænke sif om eller gider at kæmpe for at ens barn vokser på med begge forældre, at kan løsses, hvis man vil, men det vil du åbenlyst ikke, TABER.

• #24   27. nov 2010 Caroline - Din underholdningsværdi, faldt utrolig meget da jeg fandt ud af, du er begyndt at gå i mormor tøj smiley

• #25   27. nov 2010 Men fedt det med Irland 8) Tillykke med det, og godt gået

• #26   27. nov 2010
    Thomas L

Først vil jeg lige sige at jeg ikke har læst de andre kommentar.

Men seriøst så er det noget bæ at lukke ud, når du siger at man SKAL holde sammen for barnet/børnenes skyld. For et barn er bedre tjent med 2 lykkelige forældre HVER for sig, frem for et ulykkeligt liv sammen.

MEN lad det være sagt, at jeg mener at man i dagens Danmark, lettere lader sig skille end i din og min generation. Men derfor skal man stadig ikke leve sammen for barnets skyld. Problemet er bare at det er så "nemt" og "acceptabelt" at lade sig skille i dag, end det var for 20 år siden.

Men i sidste ende, så skal man altid tænke på barnet. Og det gør man ikke ved at leve sammen i et ulykkeligt forhold.

PS.. Husk på at det ikke er personligt ment, men så bare at vi er jævnaldrende smiley

• #27   27. nov 2010 Og lige et sidekick..

Er skilsmisse barn og min far skred fra mig da jeg var 8 - Fik en cykel og har ikke set/hørt fra ham siden smiley

• #28   27. nov 2010 Nicolai S...jeg kan godt følge dig og tak for et ordenligt svar i stedet for hvad den klovn til The Crazy Santa kom med, men jeg er stadig af den overbevisning at man kan løse alle problemer hvis man vil, men jeg kan godt forstå hvad du siger.

• #29   27. nov 2010 Stefan smiley . - HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

• #30   27. nov 2010 The Crazy Santa du bruger det bare.. svans

• #31   27. nov 2010 Stefan smiley . ha ha

• #32   27. nov 2010 Så taler i sgu pænt til hinanden nu.. Hvad er det dog for noget.. BTW aner ikke hvem der "startede", men syntes da godt nok det er lidt for barnligt med alt det her mudderkastning..

• #33   27. nov 2010 Hehehehehe finder det sq morsomt at nogen bygger deres holdning om enlige mødre på baggrund af et tv-program haha smiley

Der er et hav af grunde til at forældre der ikke kan finde ud af det netop ikke bør blive sammen, og vice versa. Men i de fleste tilfælde ender barnet/børnene i en psykisk koldkrig mellem forældrerne i hjemmet, eller mellem dem hvis de er skilt. Emnet kan næppe generaliseres, det er individuel case handling der skal til for at hjælpe familierne bedst muligt.

Mhs. til at enlige mødre nasser på samfundet, så findes der nu også eksempler på hårdt arbejdende enlige mødre/fædre der får visse almindelige familier til at ligne nasserøve og dårlige forældre smiley
    Synes dårlig opdragelse er værre end enlige forældre der "nasser" på vores velfærdssamfund.
    Eller forældre som ikke kan respektere deres børns lærer i folkeskolen og bliver siddende i klassen når undervisningen begynder, så har man sq for lidt at lave! smiley

• #34   27. nov 2010 Stefan - Åhh gud den fortalte min mor mig forleden da jeg var nede til morgen kaffe.. Det endte med hun måtte tører kaffe op fra gulvet.. hehe..

• #35   27. nov 2010 Jeg fucking mooner jeg allesammen!

• #36   27. nov 2010 Santa - Hahah..

• #37   27. nov 2010 The Crazy Santa..jeg tror du skal bruge mere en 2 sec til at finde din underarm under det spæklag.

• #38   27. nov 2010 Thomas L - HAHAHA fuck hvor du sjov!
    Det dagens joke!

The Crazy Santa er da noget af det lækreste herinde, og ja det fucking mener jeg! Han er squ dejlig!

• #39   27. nov 2010

Handlede den her tråd ikke om enlige mødre, engang...? smiley

• #40   27. nov 2010 Der var engang 2 bøsser som aftalte at mødes i Ørstedsparken efter mørkets frembrud..
    De mødtes nogle gange og det var vidunderligtog til sidst var det ikke kun sex men også snak.
    Bøsse 1: Du er dejlig. Bøsse 2: Det du også.
    Bøsse 1: Jeg elsker dig. Bøsse 2: Elsker også dig.
    Bøsse 1: Lad os ses igen. Bøsse 2: Ja lad os.
    Bøsse 1: Jeg bor på Vestergade 13. Bøsse 2: Det gør jeg også.
    Bøsse 1: 1tv. Bøsse 2: Hmmm, også jeg.
    Bøsse 1: Per? Bøsse 2: Far??!!!

LOVE THAT JOKE!!

• #41   27. nov 2010 En psykolog var igang med med gruppeterapi for mødre og deres børn.
    I har alle en trang, sagde psykologen.
    Til den første mor: Du har en trang til at spise slik, du har endda kaldt dit barn Candy.
    Til den anden mor: Du har en trang til penge, du har endda kaldt dit barn Penny.
    Den sidste mor tager sin søn i hånden og siger: Kom Dick, vi går nu.....

• #42   27. nov 2010 The Crazy Santa...bare fordi at du ikke selv er mand nok til at gro skæg, er det ens betydende med at jeg render rundt og leger biker Jens, bare fordi at jeg har skæg lol

• #43   27. nov 2010 Stefan smiley

Jo, du gan´ske sød, sådan at skabe en go stemning smiley Smart tænkt!

• #44   27. nov 2010 The Crazy Santa - Aka Baboom skildpadde - aka mange navne...

Du er nu heller ikke den største standupper smiley

• #45   27. nov 2010 jeg beholder i det mindste mit navn - Ergo står jeg ved mit navn og den jeg er smiley

Disser dig ikke, men tjekkede bare lige manden bag navnet og genkendte dig, fra tidligere tråde smiley

Funny boy - Undlader jeg at kommentere smiley

• #46   27. nov 2010 The Crazy Santa
    Hehe.. Godt ord igen så da;) Selvom jeg ikke er den store debattør herinde smiley
    (Husker bare godt smiley )

• #47   27. nov 2010 The Crazy Santa...hvis du kun læste det, fortæller det jo bare lidt om din IQ, men det genspejler sig jo også igennem dine holdninger, svage moral og vilje styrke.

• #48   27. nov 2010 Thomas L

Lad den nu ligge smiley

• #49   27. nov 2010
    The Crazy Santa

Gælder også dig smiley

Det er jo ikke sjovt mere..

Both of ya - Join the White russian club - Skål smiley

• #50   27. nov 2010 Nej husker sgu kun lige Skildpadden, men sikkert noget med chokolade - Ej ved det ikke smiley

Tak, men de er sikker ikke særlig brugbare smiley

Opret lige et nat tråd - Hænger lige på i en lille time endnu smiley

• #51   27. nov 2010 Nej vi gider ikke Nicolai, gør det selv xD

• #52   27. nov 2010 Intet i vejen med enlige mødre, tvært i mod smiley
    I er som regel faldet mere til ro og behøver ikke at skulle i byen hver weekend stadigvæk.
    Date en pige med tre af slagsen, desværre for hendes børn viste hun sig at være et klasse eksempel på psykosetrunte der ikke burde have dem selv...
    De var heldige med et bad en gang om ugen, kylling hver dag med paraboiled ris dvs nul næring, holdte fester mens alle tre børn var hjemme og røg en 12 årig skæv. Hun besluttede sig lige fot at være teenager igen som 25 årig og som mor til en på 7 måneder, 3 år og 6 år...

Nå det var vist galle nok, er bare forarget over at slagelse aldrig gjorde noget ved det.

Men kan sgu ikke se hvad man skal have i mod enlige mødre, tit synes jeg faren bare er skredet (forkælet snotunge) og hovedparten af jer gør det sgu godt smiley

• #53   27. nov 2010 Problemet med unge, enlige mødre er, at de INGEN uddannelse har! Dét holder ikke en meter. Tabere uden uddannelse (Og jo, det synes jeg folk er, hvis de ingen uddannelse har) burde ikke få børn - det er dyrere for staten, i forhold til os med uddannelse og job, der får børn. Men hey, det er jo som regel dem der får 8 børn, nasser hvor der nasses kan og bruger rabatkuponer - bvadr.

• #54   27. nov 2010 Nu har jeg scrollet i 15min for at komme herned hvor man kan skrive, så vil jeg fanme os skrive noget.

• #55   27. nov 2010 CAROLINE - Har du hørt om bare 'End'? HÆHÆHÆ

• #56   27. nov 2010 Det er svært at læse folks indlæg når man trykker end...

Kommentér på:
Enlige unge mødre..

Annonce