{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Sjove" Ting man kan lave på efterskol
  • #1   20. nov 2010 Altså hvis det er til natterend, saa skal der skues nogle pærere af ALLE lamper paa HELE skolen smiley

• #2   20. nov 2010 Tag en toilet rulle og kast den ned af gangen xD

• #4   20. nov 2010 Vi var 100 elever på natterend, og lavede et kæmpe bål hvor vi fik brændt en gammel madras og et bord/bænke system..

• #5   20. nov 2010 Vi har også haft skubbet den lærer der overnattede på skolen's bil langt ned af en vej, som lå tæt på skolen smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #8   20. nov 2010 Gammel ost gemt under sengene, er også et hit! Det kan hørme i flere uger!

• #9   20. nov 2010 The Brokemeister - det da ligemeget hvad det koster ?
    så må man jo bare købe en ny bil til herren eller damen smiley

Med venlig hilsen
    Henrik

• #10   20. nov 2010 Der var oss nogen fra min årgang der fandt en GAMMEL flaske saftevand inde under sengen.. Føj den så klam ud... Hvis i kan tage jeres spejle ned fra væggen, så se om nogle af de andre årgange har gemt noget der.. Det oplevede vi oss..

• #11   22. nov 2010 Hmm..
    Jeg vendte engang spejlet om ude på pigetoilettet.. Næste morgen da flere af pigerne undrede sig sagde jeg blot at det nok var punkteret.. Det var der meget snak om længe.. smiley

Vi havde en anden elev der med en sprøjte og kanyle sprøjtede grøn frugtfarve i mælken på uåbnede kartoner.. Meget sjov reaktion..

Vi har smurt en af bygningerne ind i baberskum..

Fyldt sæbe i springvandet..

Fyldt MEGET saftevand i springvandet..

Tegnet på et trusseindlæg så det lignede det var brugt og lagt i en af drengenes senge.. En pokkers ballade der blev..

Gemt hinandens sko om natten..

Havde en elev der når han puttede rent sengetøj på så kravlede han ind i det først.. Resulterede i jeg bandt en knude på det så han ikke kunne komme ud igen..

Kommentér på:
"Sjove" Ting man kan lave på efterskol

Annonce