{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Når man glemmer hjernen i en brandert {{forumTopicSubject}}

iih... hvor er jeg dog træt af det altså!
Den 15. oktober var jeg til Elevfest, Hvor jeg havde 4 mokai, 2 rekorderlig, og en flaske pisang ambon, en barcardi grand melon, og en halv flaske cuba. 4 liter faxe kondi. og 2 liter appelsin juice - slet ikke åbnet - som jeg glemte til festen! åh altså!

samtidig med at jeg skulle fra aalborg til københavn dagen efter.. Da jeg vågnede var min pung væk, og jeg troede jo selvfølgelig straks, at jeg havde glemt den sammen med mit sprut, så jeg måtte ringe i fuld panik til min mor, fordi min billet lå i pungen - så jeg kunne jo ikke komme hjem. og der var ingen printer på stedet, så jeg kunne ikke printe en ny billet ud, og havde heller ej nogle penge på mig... Når, men mor måtte give 409 for en ny billet, hvorefter jeg så finder ud af, at pungen ligger ude i gangen - og billetten kan ikke refunderes...
skide flot, ikke?

Nånå - jeg var så til fest i lørdags, og fik godt nok drukket en kæmpe del, så jeg var skide fuld, Jeg havde en kjole på, så jeg havde ingen lommer, så jeg rendte selvfølgelig rundt og puttede min mobil ned i nogle andres lommer.. Dum som jeg er - glemmer jeg alt om den, og nu aner jeg ikke hvor fanden min telefon er henne!

Da jeg vågnede i søndag, var jeg stadig helt rundt på gulvet - var faktisk stadig fuld. så jeg rendte rundt, og ledte efter min jakke, og mine sko, og lagde min taske til side - og hvad glemmer jeg?! min taske og min pung.... FOR HELVEDE ALTSÅ! aldrig mere alkohol til mig! smiley

Så min pung, og taske, ligger og hygger sig i albertslund, hos en jeg ikke aner hvor bor? og min mobil? den er bare væk :-(. hvad der er endnu mere trist, er at jeg er bundet til den i 6 måneder, og jeg har kun haft den i 2! så jeg kan ikke få en ny i 4 måneder! smiley

jeg har det alt for hårdt!

er der andre det bare heller ikke kører for når de drikker sig i hegnet? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man glemmer hjernen i en brandert
Kommentér på:
Når man glemmer hjernen i en brandert

Annonce